MelayTv Logo
Thumbnail
awek-awek korea kini mengaji arab

by Kedaionline Ko on Saturday, March 24, 2012
17770 points

wowW amacam korang kalo tak pas baca doa makan memey malu laa kat awek awek nie.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Menn Mamu: Subhanallah...
Zaiem Ibrahim: Ajar mengaji dulu, jangan kira tajwidnya sama tutup aurat atu belakang kira. Semua urang Korea ani beragama Islam, tapi kurang guidance. Baik jua ada urang Islam memeduli ani. Nanti udah foundation nya kukuh pandai durang sendiri menutup aurat tu..Two thumbs up!
Izuan Aziz: terbaikk!
Mohammad Isnani: sesungguh nya mereka dlm pembelajaran..YA ALLAH perudah kn lh mereka.
Nang Nazizah: sekarang orang beria - ia nak jadi orang korea....tp diorang? pikirlah sndiri...
Jijie Zizie: tak gune mengaji pon klu tak Beriman...MUNAFIK namenye..
Shukri Zakaria: Islam dimanamana.....Islam milik Pemiliknya....
Jijie Zizie: Tak gune pon klu belajar mengaji tapi tak beriman...MUNAFIK namenye.. perlu ke kite tayangkan bende ni.. islam itu di permain2kan oleh org kafir..
Razlan Alan: yg peliknye melayu sibuk blaja nk jd korea.. klu amik yg berfaedah ok gak.. tp amik bnda yg xde faedah pn..
Nunwaura Syinhadhalalifhamzah: rmbut billie pon mcm k-pop gak..
Razlan Alan: mn ade.. tu punk rock la.. tp bkn gmbr sy pn.. rmbut sy mcm yusof haslam.
Tamura Kusanagi: Alhamdulillah.. ^_^
Ridzuan Nurul: ni lah org kite berlumba2 nk jadi korea org korea ni lak berlumba2 nk jadi org islam.
Ridzuan Nurul: ok mcm bab ttp aurat ni pulak kan aku rase mereka ni mualaf yg baru je masuk islam jadi tak baik kite terus rush dia buat semuh nnt bg meraka satu beban pulak.
Bunga Emas: alhamdulillah...sweet sgt
Ezham Miy: subnaALLAH...tabarakALLAH......=)
Aya Dhiya: semoga mereka mendapat hidayah.insyaALLAH :)
Tok Jiz Sdn Bhd: sorry sorry sorry nigga nigga nigga father father ke baby.. tet tet tet. sorry2 song. wkakak.
Badiuzzaman Yusup: ae owg coment cm bengang je.. dengki agknye...."=_=
Muhammad Nur Iskandar: mashaallah terharu aq mendergarnya.....
Zainal Mustaqim: setuju..mereka sedang belajar..at least mereka bleh membaca dgn baik..Insyallah lama kelamaan,pasti akn lancar.
Gonzales Dierozario: walamak merdunya suara awek korea nie tpi ade pelat lah bacaan diowang tue =..=" x jadi den nk wat calon bini mcm nie =p wahahha.
RizNet Maltrex: Terbaik....
EpOl Bahry: Ya ALLAH.....ALhamdulillah dgn nikmat mu Ya Allah....
Ujang Kayo Kayo: kamu beriman sangat ke..da cukup amal.
Hisham Sham: ini bukan permainkan.....ini untuk perkenalkan islam kepada orang bukan......ajar mereka keindahan ayat2 alquran....ambil pendekatan Islam itu agama mudah dan tak membebankan
Ibrahim Aim: :')
Rika Abdulrahman Farish: Alhamdulillah semakin ramai yg umat manusia menyedari islam itu agama yg indah n patut di pelajari....
Shasha Qistina: semoga Ustaz yg mengajar tu di beri kemudahan oleh ALLAH.SWT.menjadikan mereka muslim yg istiqomah....InsyaALLAH....terbaik ustaz....
Mohammad Isnani: perudah * permudahkan
S.n. Sherafie Izuan: see thi, and she's from korea~. https://www.facebook.com/profile.php?id=100000033005613
Makaroni Spagethi: sama ada mrka btol2 nk mndlmi ilmu ISLAM, atau mempermaikannya, wallahualam. tp, lebih baik berprasangka baik dan hnya berdoa agar ALLAH memberi mereka hidayah untuk menganut agama ISLAM dengan sempurna dan menyeluruh.
Firman Firdhaus Azizan: :) alhamdulillah... semoga mereka akan terus bersama kita (org2 islam)... aminnn...
Bieyla Anok Isnoor: kita owg islam ponw the gak yg ta taw bca al-fatihah.....malu dol at depa...
Hanna Yaacob: macam mana pulak orang melayu yang mempermain-mainkan agamanya sendiri ? jangan fikir negative sangat .. kita hanya manusia , hanya allah yang berhak menilai ..
Muhamad Zahid محمد زاهد: ALLAHU AKHBAR! YA ALLAH PERMUDAHKAN MEREKA, LEMBUTKAN SEBUTAN LIDAH MEREKA, TAJAM PENDENGARAN DAN PENGLIHATAN MEREKA, AMIN.
MyChemical Runsing: subhanAllah.....
Aweng Raizer: terbaik
Park Dance: terbaikkkk..mana yg suka like gangnam tu..baik like diorg nie...
Silbie Centra Grosir: Subhannallah...semoga kalian menjadi hafidz dan hafidzah di masa ini dan yg akn datang...Barakallahu for my brothers n sisters....:)
Mohd Kamal Mat Nor: semoga Allah permudahkan mereka.
Redzuan Rahman: Alhamdulillah .. Terbaik ..
Narumi Louis: sebenarnya depa nie mmg suke ngan islam terlalu ramai dari mereka masuk islam.
Lurvelyy Rahayu: subhanallah...Allah memberi hidayahNya pada sesiapa yang Dia mahu...

VIDEO RAWAK

sds