MelayTv Logo
Thumbnail
Kantoi Seks Dengan Isteri Orang

by Are Reh on Wednesday, May 23, 2012
108777 points

aduhhhh,, ape nk jadi dengan dunia skrg,mcm2... si isteri pn satu,dh ade suami pn nk main ngn org lg,ape kes,, xpuas sngt ke,, bodoh,ambik ko sial!

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Love RaRa Violet: ape ke bangang la gatal mengeyam 2eko beruk ni..xcukup ke dgn laki sorg? geli aku! padan muko kau!
Bagie Muka: sabar la suami kepada wanita tua...sebagai lelaki ade banyak hikmah..mungkin kamu ade yg kurang..buat wanita tu..insaf laaa..ingat kamu sesungguh sewaktu lafaz akad di sahkan..syurga dibawah tapak kaki suami...sesungguhnye wanita yg curang tidak layak dijadikan isteri..masyallah.
Chyrel Atvees: terajang je dua dua skali.... mcm natang
Puteri Zulaikha Margosa: bodo punye btine..da ada laki syg myundal plak..
Wai Siang: kata org bodoh itulah bodoh....hehehe.
Boy Sabtu: tu lh zaman skg.
Eiza Lieyza: kpd suami2 diluar sana jd kn lah pngajaran.... setiap kejahatan n kebaikan ada balasannye.... jga lah rumahtangga anda ngn sebaik2nye....
Razlan Alan: kantoi sudah.. kne terajang tp xtunjuk.hehehe.
OnEe TuPai: hmmm apa nak jdi ni bla si suami curg thu laq mrh..hmmm ni msti si istri pnh sra yg lain sbb 2 bt mcm ni xpuas kot.
Goku Sun Goku: Ni cite lama la makcik Oooiii..jantan tu dh arwah dh pon.kena hempok ngan org kampong...
Amin Ho: betul ker arwah dah?
Alvin F. Chuan: ambik ko labuu....
Iffa Dina: aduhhhh! yg halal dh ade...nk jugak yg haram...ape ke jadahnye ni...cari pnyakit betol pompuan ni...nauzubillah.
Ieka Faizalieka: ksiannyerr laki dia... bodoh la pompuan nie...
Liyana Ann Farloh: agak2lah
Mohd Hasbullah Nakibullah: nei video lame dah , aku dah tgk tp klau nak tjk bg org tgk lain kali jgn blok cite nei , biar jd pengajaran pd yg lain.
Adrian Xavier Aditya: kot x puas kot hahahahahah.
Midi Dyzaryn: adoiii, beginila jika nafsu dh menguasai lupa akan status diri..jgn krna ingin kpuasan maruah diri tergadai.rmhtgga berkecai, kebahagiaan berderai..
Mohamad Hasanuddin: susah nak percaye perempuan skrg... yg ni mmg bongok, the kawen sibuk main laki len, xde agame agaknye.. bodo
Ajudd Ni: Aku da rembat da kpale dia ni,
Muhammad Firdaus Ishaddin: lelaki jugak yg kene..pmpuan buat hal laki gak
Rozaimi Pit: klu bini ak...haH! dua2 kasi arwah.
Zainal Yaakob: hampeh.!! betul,,la.!! tu bukan manusia tu. klu manusia..ada kenal hukum. juga bukan orang,! klu orang dia tau undang2. kita sama2 fikir..la.makhluk ape tu.?
Zainal Yaakob: memang bengong.!
Suhaimi Ibnu Adinin: Padam la video ni..buka aib sgt..
Firdaus Aziz: dah arwah ke ?
Alief Zairee: dah ada suami pun nk mengatal lg, nauzubillah,....
Salbiah Abdul Karim: dalam kes ni sama-sama bersalah..bak kata pepatah ''tepuk sebelah tangan tak kan berbunyi...
Ain Enjah: amboi2..........mrepek2 je post eh.......
Safuwan Wan: mesti yg laki dy xkeras nie...huhuh
Maestro Yuchie: kebanyakan aku tngok yg masalh2 kuarga ni cam dari owg klantan je kekekke..
Coco Riyo Sinatra: I will not be surprised with this kind of scene. Maybe there is something going on! Semua manusia cenderung membuat kesilapan, tetapi jangan dikeji orangya kerana kita tiada hak untuk menghina dia. Jagalah tepi kain kamu sendiri...ITU URUSAN DIA DENGAN ALLAH. Dia akan diadili di kemudian hari.
Hafyzal Zal: apa la naseb laki dia dapat isteri cm tu...sian laki dia..
Karmila Mardin: Coco Riyo Sinatra btul 2..
Zaimatul Akma: ermmmm mcm2 lah.....ssh mau ckp lolh...
Boy Pablo: the lemau katenye cm keting! bodonye pompuan pdn mke. rembat je kaw2 22 ney...
Onie Baizura Sazali: lelaki ni the arwahkan? wallahuallam x tahu lah apa yg menyebabkan siisteri berani bertindak mcm tu..hanya mereka dan yg mencipta shja mengetahuinya...bercinta mmg manis dah berumahtanga lain kehidupannya...smga kita mendpt iqtibal..setiap perbuatan ada pembalasan..amin.
Anita Othman: bodoh punya manusia..
Nurul Fathmah: astagfirullahalazimmmmmm..............taubat la....
Saadiah Bt Maharop: manusia yg tak takut dgn dosa...bila tak takut dosa dia tak takut hukum Allah...jgn d fikir org tak nampak..fikirlah Allah maha menglihat..dan malulah dgn malaikat yg berada kiri dan kanan bahu kita... allahuakhbar...mudah mudahan kita di jauhi maksiat..dan kemurkaan Allah..
Saadiah Bt Maharop: org gila agaknya....
CA Zamani Kamis: tu r pompuan jd igt2 r ye....selamat beramal...
Nurhamidah Nurhamidah: sangat setuju.
Malcom Kratang: terbaik makan luar yes.
Encik Asfan: laki die pnyew kecik la ...ehehhehehe
MaRt Hadi Putro: dIE PUNYE LAKI kecik kot, so pompuantuu cri yg lebih besarrr hahahahaha.
Axo Hendrawan: wanita selingkuh/kantoi memang nggak bisa dimaafkan. neraka jahanam tempatnya.
Khairul Aszhar Zaini: nie la manusia paling bangsat.. kalo aku dh lame aku pijak2 dua2 skali... bru dorg tau yg dorg dok wat tu halal ke haram..
Aweng Rakter: kurang didikan ugama
Huda Agusta: kalau di malaysia apa hukuman nya?
Rina Nursery: ni video dh lama..citernyer pn dh basi...wkpe nk sebar2kn lg...mgkin empunya diripn dh bertaubat...
Yang Amy Seob: bodoh pnye pmpuan dh ada laki layan jntan lain... sdap sgt k wt maksiat klu cm 2 x pyah kwin lh bodoh...... ak tgok ni pn malu sbgai wanita...
Shaiful Nizammustafa: kpd suri rumah jgk, ingat2 r lau da ad suami 2.. jgn nk sebok crik jntn len.. sesunggh nye jodoh y ALLAH swt da tetp kn 2 la y t'baek.. lau ad masalh jgn d keroh kn lg, sbaliq nye cbe crik jaln penyelesaian...
Shaiful Nizammustafa: kpd suri rumah jgk, ingat2 r lau da ad suami 2.. jgn nk sebok crik jntn len.. sesunggh nye jodoh y ALLAH swt da tetp kn 2 la y t'baek.. lau ad masalh jgn d keroh kn lg, sbaliq nye cbe crik jaln penyelesaian.. smoge stiap pasangan y da b'nikah, kekl hgge akhir hayt.. amin
Panglima Bonggi: Semua manusia2 dalam video ni keturunan hewan liar..
Misteri Indah: iu kami setuju
Is As: nauzubillahminzalik.............
Yatie Ayob: Biasanya tjadi suami dia mula buat tk senonoh dlu.....bini tk tahan..
Norajilla Jojun: apa apa pun...kita berbalik kepada ayat al-quran yg tertulis...lelaki yg baik baik akan mendapat wanita yg baik baik...lelaki yg jahat akan mendapat wanita yg jahat pulak...jadi fikiq2 kan lah...tepuk dada tanya IMAN...
Norajilla Jojun: hebat nya ko...mengalahkan ALLAH plak...ALLAH je maha pengampun...ingat ALLAH sentiasa bgi dugaan kpd hambanya so jgn takbur seolah2 dri kita dah cukup suci...cukup hanya berkata YA ALLAH jauhkanlah driku keturunanku keluargaku dugaan yg mcm ni...amin...maaf..
AlgChik Natasya Zulkifli: btul 2...mgkin ad sbb knpe istri jdi cmtu kn...
Lyly Liana: bodoh betul pompuan 2.x de otak betul
Adil Hadi: the la dosa dgn suami,, mlah dosa ngn tuhan lak tu...masya allah...ap the jadi ngn dunia zaman sekarag...yg sah ad nk pulak yg haram...mujur la malaysia x lakukan hukum hudud...law hudud comfirm la suami la org yg pertama yg akan laku kn rejam terhadap si isteri yg curang ni....arap2 pasangn anda sume di hindari dari melakukan perkare sebegini....amin...
Ezio Auditore: betoolah lelaki kene sbb Allah jadikan lelaki untuk membimbing istri...lafaz nikah bukan nmpx jimak jer tapi membimbing istri kearah kebaikan bukan mksiat cam nie...nie tanda kemurkaan Allah.Allah bayar cash bile menimbulkan kemurkaan Allah.nielh Balasannyer kepada hambanyer yg melakukan zina bile sudah menikah...hukumnya direjam sampai mati
Lubuk Duit: apa pon pompuan memang sial! ada patut g main ngan org lain...bodohh! CUBE PIKIR APA YG PATUT DIBUAT IKUT HUKUM ALLAH...HUKUM DUNIA MAKAMAH SYRIAH...JANTAN PUKIMAK DAH DAPAT SEDAP...AMACAM BROO LAU TU ISTERI PADA SESEORG..APA RASA?
Lubuk Duit: PENGAJARAN NYA PARANG ATAS KEPALA LAHHH APA LAGIII
Lubuk Duit: JAGA MULUT BROO
Muhammad Firdaus Ishaddin: mmg btol lelaki yg kene jawab kat akhirat nnt.lepas je nikah mmg suami yg tanggung semua dosa bini dia.tp dia dah derhaka kpd suami dia.ko nk jwb ape?aku ckp, pmpuan tu buat hal, laki tu yg nk kene kutuk2 ke?pastu bile diceraikan, konon merayu bkn men.
PhtyNot Single: aib oang jngan la nak sebar...
Mohd Ikhwanul Hayat: xpa la..skali skala...hahha
Wan Nazreen: sebagai peringatan..bkn suma benda kat dunia ni kta bleh lari..last2 akan kantoi gak..
Mohd Rizalman Mohd Rais: memang menghina org bkn hak kite.... setuju... tapi bab jaga tepikain kamu sendiri tu x berape nk setuju.... kenape? sbb kalu kite nmpk kain kwn kite kene najis... x kn kite nk biar kn????
Dzul Mus: padan muka..huhu
Al Imran: bnyk bdoh dri pndai pompuan ni..bdoh yg halal dhh ad nk yg hrm..badul...
Blue Velvet: simpati kat laki dia...kesian....smpi menangis2 laki dia. yg pompuan tu plak dok nangeh apa? dah memang ko bersalah...bahaya wooo ko sendiri yg sengaja cari penyakit.
Mastura Mas: Org yg take photo tu mcm sakai
Syed Ali Mohamad: perempuan lelaki sama jak...perangai ndak payah nak tuduh sapa2 k beb.
Blue Froozer: bila nafsu mengawal diri jadilah binatang... yg x tau bezakan halal haram.
Sylas Raj: ala, perempuan buat nk kecoh, tp kalau laki buat senyap dan kena terima, laki kt luar sana tu apa kurangnya, cari kat luar padahal bini kt rumah dahagakan kasih syg dr suami..ni nafkah zahir tk cukup batin pun tk cukup..semuanya dia bagi kat luar...yg muda2 pulak carinya..manalah isteri tua tk jd mcm ni..SALAH TU TETAP SALAH, LELAKI ATAU PEREMPUAN..
Dewi Marshanda Wendy: setuju . . <3
Dores Mintoya: Aduhh.. Kalau aku Pelempang je....... Pastu BERAMBOS KAU..... Esok di akhirat jawab sendiri.... No Maaf dariku buat kalian..........
SYawal Fitry: ini video 5 tahun lepas...da basi dh..x de video lain ke..
Shah Dikent Hamdan: setuju..!!!
Abu Ubaidah: kepada mr.coco kita bukan jaga tepi kain tapi jaga dalam kain mereka...jaga tepi kain je jadi macam ni,,dan ken jaga dalam kain juga.....

VIDEO RAWAK

sds