MelayTv Logo
Thumbnail
4 kereta berkuasa jet uji masa

by Kisvosky Lentern on Thursday, February 23, 2012
20987 points

terbaik..laju gila kot..

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Mohamad Zakee: dashat there keta ni..aku nak mmber aku taufik mj modifikasi keta aku jd mcm ni la..boleh?
Eboy Rizal: perghhh... mmg power..
Zanuar Bayu Pamungkas: wow
Muhammad Afif FreeZler: kalau letak kat moto honda petak aku nie...kalah ducati.
Farhan Oscar: pergh kalah ferrari
Aniq Kokilulau: kaw2 nye
Tu-one Iskandar: bukan kalah,.,.menangis guling2 ducati 2,.,.,
Syah Evan's: memang lah...ferari plong laju pon 300 km lebih je... kete ni gune kuase jet... berkelajuan super sonic... or kuase bunyi...same dengan lebih dari 1300 km sejam... :D
Yazid Adnan: terbang trus moto ko 2
Pyan Yan: cakak ahh mung bodo
Mohammad Maswira: wowww nice...nak drive lah.
Hafizi Kamarudin: kete tu laju.. tapi tade la laju smpai sama dngan kuasa bunyi .hehe
Syah Evan's: mmng ape2 knderaan klo da gune kuase jet bleh cpai kelajuan bunyi lah... =='
Hafizi Kamarudin: owh..
Kryll Kearwayelel: kenderaan kalau gunakan kuasa jet memang mampu capai supersonic, tapi dalam kes ni belum mampu cz jarak nya terlampau pendek.
Zahier Baby-Boyz: rempit generasi baru polis kn kitai jer hahah.
Syah Amerøl Matjî: diam la kw
Mohd Syahzwan Ibrahim: Memang sangat laju tapi tak boleh tarik jauh sebab tayar tak boleh tanggung pooomm... Kalau nak tarik jauh juga kena lah pasang sayap hahaha.
Hapizol Hamida Ricky Joe: pasang sayap grenti boleh terbang f18 pun makan asap.
Mohammad Maswira: Fuck you syah
Amir Hafiz: kalah fast & furios nieh!
Crd Khord II: yeah.. aq the agak krete 2nd dri kiri tu menang.. sbb aq prnh nmpk krete tu dlm game FlatOut. they calling '' ''Flat Mobile'' B|.
レクサス夏: kalau polis than terus terpelanting polis tu.

VIDEO RAWAK

sds