MelayTv Logo
Thumbnail
doktor gila

by Jessica Kim on Monday, June 11, 2012
53259 points

doctor ini bukan kantoi, tapi betul betul gila.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Mummy Hani Masnor: lawakkk gilerrrrrrrrrrrrr..lahh..hahahahhaaa...paloiiiii ehhhhh...mok juak nak ketawak kenaknyaaa...hahahahahahahahaaaa.
Yana Aqilah Nizana: ntah ape2...bongokkk...
Rosni Silum: haha lucu betul..
Hafiz Loli: spe nk mcm ni msj je dgn sy.
Zaid Mustapha: gilo
Mohd Azhar: bukan lucu ne bodoh nama nye......
Goris D'Gunners Lein: hahahaha
Eita PhotoMalaya: lawak mcm ni pun adaka.
Aman Bin Amin: hahhaa...
Wey langau ! betol punye pailang nampak !!: betul betul tengah gila...
Pisang Emas: jgn keluar terung sudah....hahaha.
Ahmad Faizal: ni bukan dokto... ni dokbetol...gile.bapok panjang stetoskop. hihi
Roy Maruleey: :)
Norhayati Nor: Mmng sengal
Daniel Danish Koshim: wakakakakka
Rosaini Umar: nasib baik yg kena mat salleh, kalo anak mrelayu memang nahas doktor nie,
Nants Deepee: Bro, apa khabar. I have two RBAF oficer here for course.
Rosaini Umar: sapa bro? btw how ar u?
AQ Awiey: lawak doktor
Syam Brezen: jgn salah tarik, masalah sdh tu....hehe,
Candoleng Abeng: kan bagus kalaw doktor nie ada di malaysia...~~~. mesti punya pompuan mlaysia nie setiasa bawa samurai kalaw jumpa doctor..~~~!
Anggur Mirah Hijau: klaw aq jadi mamat bagus jadi dokter.
Aris Adhitama: wkwkwkwkwkkwkwkwkwkwkwkwkwkkw
Miz Faridah Ashari: palui......injak kasi mati.
Senyum Tenggo: Waaaaaaaaaaaa......
Faridah Maalip: ha3 memang lucu giler.
IPunk Khariim: gile betul la nie......
Izzah Frenzy II: fkirkn apa tdi..wkakaka.
Limtatnya Dia: next time pakai taleskop jew...
Yogy Awal Beginning: dodolllllllllllllll
Che Che Mox Ter: Wak" gokil abiz
Hafiz Asyraf: hahahahahaahh...gil0 nk mapuh..
Bonzak Teguh: '
Mohd Hamizuddin: memang lucu gile babi... terrrrbAek
Sleep Well: lucah tol prangai -_-
Isya Khalid: lau kene kat aq memang aq pulas pingpong dy ¡¡ padann
Shahrul Rizal: hahaaha,.risau je sume pmpuan2 tu.
Mohd Amiruddin Bin Saleh: klu ak pn terkejut siot, aleh2 nk buka seluar, leps tu selop mcm nk kuar kn tut! hahahahahahaha mahu x tkt... hahahahahahahahahahaha
Ahmad Rahimi Zaini: lahabau punyer doktor......hahahahaha.
Scorpionz Gurlz: mangkok! sapew y x takut,, hahahha,,
Norjamilah Alwie: hahaha..mmg bebtol gila doctor nih..pnjg plak tu steteskop dia.hahahahha! sgt kelakar..wahaha!
Andri Andika: ko yang bodoh mungkin..jelas2 lucu paok
Andi Jackson: Mohd azhar : hjr aj tuh sih ANDIKA bacod aj gede.
Hafis Fify: hahhahahahahhahah\

VIDEO RAWAK

sds