MelayTv Logo
Thumbnail
Kain yg dipakai Bella Sapira melorot

by Are Reh on Wednesday, May 23, 2012
54609 points

video memaparkan aksi Bella Sapira artis indonesia melorot kain yg dipakainya sehingga jelas menampakkan buah dada nya yg montok...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Awie Samsudin: mcm sial..
Emmil Aie: nampak tetek..
Stylo X-man: nk susu..
Zamshairi Abu Bakar: tetek kecil
Jo Jie: sian dia...
Accel Trial: Fuhhhh. Nak mengamuk kwn aku sorang ni.
Is Jer: hahaha..
Asyraf Malay: santan dah habisss
Noris Aziz: Jadikan lah ia pengajaran.
Nur Qaseh: kbanyakn lelaki yg suke tgok ni.. kan..kan..kan..
Muhammad Aizuddin: Karipap Sardin
Jiwe Kacau: hahahahahah.....
Siti Khadijah Idris: tak de duit nk beli kain...
Fird Isya: wwwuuuuuiiiyyyyooooooooooooooooooooooooooooooooooo.................
Zakie Ky: wahahahahaha
Anzas Njay Djakaria: iya kamu betul sekali.......
Anzas Njay Djakaria: ya namanya juga ngacengaja... :)
Saiful Along: benda yg indah sebegitu rupa..siapa yg xnk tgok..hihihihih.
Luqman Akim: walaneee~~~
Jaery Razzmatazz: bukan sengaja nak tengok..... tapi sekedar ter tengok.....
Ery Blanco: @_@
Reenz Bibie Dkanju: hahaaa...buduh..
Ada Ku Kesah: besar ooooo...
Reenz Bibie Dkanju: lol~z..hahaa....sandi oyaa....hahaa
Cheq Ain: kaki blue mmg ar
Pokmak Gusi: uuurrmmmm..........
Andi Dana Franata: TELASO
Wanda Irawansyah: enen...
Herul Aldeef: mak ai..xpkai coli sei...goyang-goyang! wow..
Andi Dana Franata: ap jua kh kesah kn urang" Malysio Ni wan yo ahaha
Hasmizi Kata Sombong: tudia la.bajun dalam x qeti nk pakai.haha
Mohd Ikhwan: besar beb
Nurizz Man: hahahaha............. sengal
Khairil Fitri: hahahah same
Joe Selama Lamanya: taubat la sesape yg load video nie..megaibkan sseorng pun termasuk dalam kategori dosa jg..slama org tgk klip ni..slama itulah org yg upload klip dijanjikan balasan..tak tau la btul ke tak ape yg aku ckp..tp mngikut ape yg aku blajar..buat baik dibalas pahala buat jahat dibalas dosa..
Arbulado Pajulas Hairyshah: nak sikit >.<.
Ummi's Anum: X baik memalu kan org.. kalo da gatai sgt cpt2 nikah.. hari pun blh tgk kan?..
Sugar SomeDay: hahahaha mule2 sblh pastuh 22 belah. ahaha
Sugar SomeDay: pantat aku igt awek mner last2 ko
Aramaitii Bah: pompuan ada jugak...tapi mengapa ?
Anandy Dewa Nandy SulLivan: BAH NI VIDEO DAH LAMA BANGET KALEE DARI AQ SD..KETINGGALAN NI WKWWKWKW].
Jauhary Md Shah: eleee ko pon tengok...cakap orang jer....
Azrulnizam Ismail: TERPEGUN sekejap..
Brezzarre Crescent: name pon lelaki ma...mesti ade nafsu kt pompuan melaen kan...iskh iskh!! phm2 je la!!~
Fizzy D Luffy: woakakaaa.slambe jee muka dia time taruk bju tu..woakakaka besar siot!
Deddy Ody Okunsai: wakakaka....tulah tak pakai bra...harap ketat tu tak boleh tanggal ke..
Hilary Basil LarryLab: wahhh! cukup makan ohh..
Ammar Aishiteru: hahaha comeyh tetek dya..hehhe.
Syed Ali Mohamad: hahahah betul 100 kali di ulang.
Anas Shanker: kau pun tgk.. LOL!
Monshi MoMo MeoWw: Piiii...
Anas Shanker: KOT CELAH ?
Afellay Sllh: amboiiii jelas skali yah..
Irkab Green: btul2..btul2.. tu kn brrti menandakn bhwa dy normal..
Irkab Green: nama komedi'y pa y?
Jay Nj: fuuu yooo mantab oo.
Empat Mata: enak nyeee... :*
Zutta Kamime: perhhhh....
TonzKai: Bisa Aja
Ariffatri Gerald Mohammad: BAGI AKU BUKAN mengaibkan sebab dia sendiri tahu pakaian yangd ia pakai tu berisiko terdedah,....so sendiri mahu ingat...
Hazwan Farhan: org yg uplod vedio nei mgkin berniat..supaya org lain jgn dok pkai mcm 2...
Fitrie Walauweh: tau ta pe.. terang2 tajuk die pon da boleh tau ape akan terjadi.. asal ko tgk...?? hahaha sembang ta srupe bikin lah.. hehe
Pa'din Dupdap: tu lah manusia.. bile org ckp sesuatu yg baik... ade saje yg membangkangnye...
Auf Pathor: Naluri lelaki lar kak oooiii... Normal. Kalo pompuan yg suke tgok mmg pompuan tu lesbian lar
Nago Bekeng: hahaha..siot jew......nasib baik aku xnampak...huhahahahahaha.
Idris Mat: sepatutnya pelakun itu tak usah pakai pakaian lagi bagus sebab syarak tidal iktiraf pakaian begitu.
Rina Farina: itu bukan bell saphira gw nonton langsung itu cuma figuran haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Faris Aqil DP: Ariffatri Hata Mohammad bodoh, da spe sruh uploads, klau xuploads lgi bgos kan...? ko ni islam ke ape..? da sala ttap salah, nk backup yg sala plak knpe...?
Karl Phoenix: camne ko leh terjebak kat dlm ni?????
Karl Phoenix: x betol....
Azri Abdullah: bukan senang nk dpt tgok tu.....huhuahua..
Fred Nadia: 10juta like,,haha
Muhamad Hazim: Semua same xkire laki or ppuam
Azlee Tahir: sekali pandang rezeki.............
Hisam MY: mmmmmmph...sudah pasti :)
Muhd Amir Hazhan: bro x salah apa yg joe ni cakap..mmg btol pon admin dikira membuka aib org tu..kan dalam al-quran pon dah terukir''sesiapa yg membuka keaiban org,nescaya allah akan membuka aibnya di akhirat kelak dia hadapan smua manusia'' x caya korang baca terjemah al-quran korang cari...jd x salah lah joe ni bgtau yg korang nak hentam knpa?lantak dia tgk video ni ker..yg penting apa dia smpaIkan menda btol..cakap x nak pikir
Alif Masri: hehehehehehehehehehehhe,,, sukeee sgt
Lemak Tebal: terbaik
Fazril Fairuz: aib???dlam zman metropolitan skung ni susah nk tgur org...mngkin ngan cara ini boleh mmbrikan byak pngajaran kpda org yg trlibat...jgn pndai berkata2 shja...kaji r scara meluas...
Fazril Fairuz: tapi kamu tgok jugakkan...haha
Eroxide Black: bodoh Sungguh cite nieh... apo pon xbleh..
JalilHadsan Jhss: alaa biasalah sb itu jer yg cantik dipandang mata...kui3..
Mr-rizal Ptt: lumrah lelaki.....
Ezzuddin Akmal: video yg plng budu........hahahhahahahaha.
Akis Da Nia: alah kn benda x sengaja lagi pn bkn nya ponpuan tu nk tayang kn....kite just nk thu je sama ada betul ataw pn rekaan org....betul kn.kn.kn.....:P
Jose Rizal: Joe...ko tahu tetek tak...:))) ko dh tgk byk kali dan2 nk ckp dosa...
Zaizul Helmi: apa da..
Jalak Lenteng: dah puas tgk, purak2 baik pulak

VIDEO RAWAK

sds