MelayTv Logo
Thumbnail
Gurauan melampau sehinggakan awek cun mati?

by Saiful Ranchoddas on Saturday, March 10, 2012
54742 points

jangan terlalu jahil dgn teknologi,.. video ni diedit dgn adobe after effect...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
De Bozz: mcm real!
Rosnan Sapawih: mati btl ka
Hashim Ahmad: menakutkan wooooo! 11111
Muhammad Khairul Adha: wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Nayie Yie: bila dah sampai masanya.....kamu akan keluar dan mencari ajal...
Rubiah Sadani: SIAN AWEK TU...
Nor Fazlina: ciannyer
Danish Faizal: takut mcm err.
Adam Adam: bapak ahh
Ibnu Rosle: gurau bewok looo.
Roziee Ghazali: gurau x kena cara.....
Mohamadnor Abu Bakar: lain kali jgnlah wat gurauwan mcm tu.
Dhia Khas: gile la..
NazriAnna Kajang: Dh tng0k. . Cian kn. Tk psl jew mati!
Peri Kebahagiaan: Mati ke... cian nyer... x patut.. msti org yg wat nyesal smpe mati!
Syida Rashid: .....
Nur Nabelah: .....................................................
Rizal Bob: dh ajal dia..keta langgar tu penyebab jer..
Nurhaslina Nuroddin: bergurau the had dan batasnya...jadikan sbg pengajaran.
Win Ayang: mesti laki 2 menyesai gile...pape pon dah ajal pompuan 2...
Hafizul Naim: video ni diedit.... yang kena langgar tu pun diedit... pakai Adobe After Effects CS4... tapi yang peliknya tengok kat tingkap... nampak pasir...bila dia keluar rumah, bukan pasir.... O_O
Usna Anuar: mat salleh, bole pecaye kew?
Aiskrim Vanila: mmg gila
Mohdmmad Hazmi: perh tak psl psl kwn dia triak.
Fizzyô Smosh: dia lari nak mintak pertolongan.
Pemburu Kosmik: ne video FAKE 100%.. semua dlm video ne pelakon..termasuk yg kene langgar kereta..perempuan baju merah tu nama dia cindy vela..xcaya ckp aku tgk youtube tajuk PRANKS R NOT ALWAYS FUN..leh jugak tgk fb cindy vela..dia cita tentang video short film ne..
Hazwan Arif: kereta tak kemek.. -.- oh.. kereta span.. aku tau!!!
Lina Zulaika: bodoh siapa suruh main kan dah kena.
Mohamard Xarfuarnt: bodoh betul
Muhammad Farhan: video ni edit la.. x caya p buat research kat google aku pun mula2 percaya ni video betul2 tapi lpas buat reserach video ni sebnarnya diorg edit ja.. ada kluar berita ni pasal ni video.. diorg ketiga2 selamat tiada yg tercedera..oleh kerana ni video telah menjadi viral, ada orang siasat terus psal tu video..yela takkan lah nak sebarkan video orang yg btul2 mati.. sampai diorg masuk di berita dan ketiga2 orang dlm video tersebut meminta maaf kpd semua yg telah tgk video tersebut.. sekian..
Risma Rasyida: ooomakkkkaaaiiiii........gila deh berlipat badan kena langgar huhhh ngerinya aku tgok x bleh byang kalau aku wat kat kawan aku menyesal x sudah la.........
Hafizurrahman Fizo: hahaha x logik..
Lilin Hanissa: nyew2 je...edit rupenye, pkir btul2....eeemmmm.... kalo btul2 amang ksian la kat pompuan 2..
Akmal Nur Yusof: oooo... mcm 2... tknologi skrg nie kn, mcm2 ley wat..
Shaidati Nur: Gler lah sian
Hani Mahyudin: panjang nya
Daniel Tasaja: ?????????????
Amja Rahadil: nmpk sgt edit...dia kena langgar sepatutnya masih di bawa sbp kena langgar masa berdiri.....tgok dlm video melintang the kat bw kete.
Riena Iliyas: sama ada betul atau x, ketepikan je. yg penting moralnya kat situ, jgn gurau yg melampau...
Ra'y Farihan: kuat lipak jeniz ny niem.. kawkakwaw
Din Ali: haha..dahsyatt...
Ct Shah: Apa bmda tu
Din Ali: tgk lah..huhu :)
Sue Syuhada: x pasal2x
Din Ali: taw xpe..huhu
Syafika Elida: gille r mcm xcaye sajooo...
Ila Fiya: Hahaha...tue la buat camtu lg.
Norain Mohd Adnan: Haih..tu la.... Bergurau kena la ada had nye... Ksian org x bersalah jd mangsa...
Siti Norezan: kesian...x psl2 kne.
Din Fadhlul: Jamgan tiru aksi pada video tersebut... ha ha ha.
Hel My: itulh yg dnamakan takdir...... mcm lg arrow tu......sendu di hatimu rindu d jiwaku.
Member Lot Lot Member: bodoh.....
Eizlan Shah: kwn nyw tuh.... BENGONG TAHAP MEGA!
Ahmad Nabil: bodoh bodoh kalo aq jdi pomouan 2 aq cari spe yng buat.
Miyoko Miko: OMG! ><
Shazz Wann: edit jew
Mohd Arel: perrgh....glerr
Miyoko Miko: Yeloo...
Norlida Ab Latif: moral of d story....stupido n budussss......haishhhh.
Mimi Asmidar: hoi tkowtnyer aq..pompuan 2 mati.
Luis Faisal: -_- knpe msti lari at jln raye.
Sabri Md Noh: sape yg percaya video ni bkn edit mmg bodo la
Phenole Phijot: Vdeo nie da lame laa
Lionel Gulamsi: aku ingat video maharaja lawak tadi.. mati2 aku ingatkan jambu minggu ke 7.. puihhh.
Syaa Hazz: lain kali, ,,,agak2lah klu nk guraupun,,,,haaaaaa kang menyesal tak sudah,,,
Sophian Sida: gilek
Authur Jok: kALAU video ni betul.. takkan la pompuan tu mau rkm mayat si mati tu..Nampak beno nipunyer!
Authur Jok: takkan org yg lari tu tk tgk kira kana! n hahaha
Shafiq Shahidan: Muhammad Farhan bagus untuk info...thanks..so x tertipu la aku..

VIDEO RAWAK

sds