MelayTv Logo
Thumbnail
ayah kandung perkosa anak sendiri!!

by Husna Sha on Tuesday, January 22, 2013
35436 points

seorg ayah kandung perkosa anak sendiri yang berumur 10tahun.. kejamnya ayah ini..
ada suami atau ayah yang macam tu memang malukan kalangan lelaki.. bukan manusia laki...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Qudai Oddis Maganjam Gta: potong saja zakar iblis ini...
Ateng Gitarist: sula je jubo dy angn batang kayu..baru ada akai.....bongok.
Ila Zanii: knplh masih ada lg bapak mcm ni...
Hurairah Rai: 2 name bapak xde otak...klau xtahan sgt khwin la dgn anak dara bkn dgn anak sdiri...bodoh xde otak pnye org
Ezry Shah: ni bkn manusia..tapi spesis babi..campak ja dlm kandang babi...
Zara Mimi: bodoh nyer syaitan....
Ak Hazrin: nie hukuman yang paling bagus nie kita gari dia punya zakar pakai besi....gari yang jenis tutup sau kali biar zakar dia sendiri pun dia tidak nampak.....baru tahu kencing pun dalam peti besi...hahahaha...ko rasa lah sehumur hidup tidak rasa kenikmatan berzakar. hahahaha!
Nazirul Ideham: bini pun bodoh, xlayan laki kau kenape.
Mas Mastura: cis di indon hanya hukum penjara 12 tahun jer kat malaysia 20 tahun dan 20 sebatan ma. alai kasi gigit sama zakar nya ja
Mas Mastura: biar putus terus
Mas Mastura: sesab isterinya bodo org laki bayar mahal2 kasi la lubang kan kan kan.... sial punya isteri tak layan nafsu suami.
Angah Fahmi: Tembak je bg mampus
Ani Pakee: harapkan pagar, pagar makan padi....ayah apalah ni tidak ada hati, rasa kesian terhadap darah daging sendiri...kerana nafsu syaitan anak yang tidak berdosa menjadi mangsa! maka kita sebagai wanita atau ibu haruslah berhati hati apalagi sekiranya kita ada anak perempuan yang meningkat remaja.....
AiMy RizDwan: isteri nya kenapa tak lyan suami? tnngungjwab sbgai seorng isteri mna? tgok apa the jadi, nafsu suami the jadi gila. aduh bpaknya!
Ar Zurum Azhar: hukum bunuh lagi baik.....gunakanlah hukum hudud.
Are Jahar: dh jdi biasa la ni.dunia akhir zaman
Hazel Amira: masya Allah,,, manusia skarg ni,,,, bapak rogol anak, abg rogol adik, n mcm2 lg lah,,, spatutnya, manusia2 mcm ni patut d jatuhi hukuman mcm d SAUDI ARABIA,,,, biar padan muka dorang....cam binatang!
Aizad Mistik: Sula
Muzilani Muz: masyaallah.. (kes ini) isteri tak melayan suami sorang pun tak ambil peduli..apelagi di ambil tindakan akibat tidak menjalankan kewajipan seorang isteri.. bila dah jadi mcm ni anak menanggung derita..si ayah bakal merengkok dalam penjara dengan beberape sebatan dan si isteri tetap bebas dari tindakan undang2..isteri derhaka tak pernah di penjara..ini lah akibatnya hukum agama tidak dilaksana..
Beloved Wawa: haiwan btl la lelaki ni ko pg rogol ank ko knpa..klu tu bini x mo bg ko rogol la 2 bini yg ko pg rogol ank ko knpa,,, palui.
Suzie Gabriel D Toyong: so sick..bkn binatang lg ni tpi syaitan
Peri Kebahagiaan: Ada gak bapak mcm nie. X layak jd seorg ayah!
Salawati Baharom: nafsu mengatasi akal....sepatutnya...akal mengatasi nafsu...allahuaalmmm..
Zul Juragan: dunia akhir zaman...ini bukan mausia..haiwan pun bukan....ngak tahu la ape specis nye...
Are LaNz: sebagai seorang ibu kena layan nafsu si suami secukupnya,jgn biarkan si suami terperap kat bilik sorang2. baru lah si suami tu x kacau anak..
Rahimah Hassan: Berpunca dr isteri lh 2
Nazemy Farhana Emily Abdullah: harpkn pagar..pagar makan padi..masyaallah...
Ezlan Jamaludin: 22 bodoh, iman xda agama xda jadi bodoh!
Ija Nasir: Jdilah insan yg benar2 menjadi pelindung dan pembimbing...
Ezlan Jamaludin: Ija Nasir aikkkkk????
Sopiah Olintik: ini bukan bapa manusia bapa segala syaitan.
Jeliy Jeliy: Suami pun bodoh kalo isti gax mau layan buang cri yàng lain kan senang.

VIDEO RAWAK

sds