MelayTv Logo
Thumbnail
awek berbakat main iphone muzik

by Kedaionline Ko on Sunday, March 11, 2012
31941 points

iphone dengan aplikasi musik boleh menghasilkan suatu yang hebat dan menarik.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Mohd Ridzaham Bin Mahadzir: x taw lah!
MohdPauzi AH: Aku lebih suka dia, dari bakat dia... : P
Syawal Bin Samsudin NaughtyBoys: Selama aku pakai iphone ni, tak tahu pulak aku bleh wat musik......SUPERB LAH...
Mohd Sallehuddin: comel...hhahhaaaa
Cyqin Anis: zzz , ape daaa..haha
Nixk Nero IV: waaaa sugooi!
Mohamad Ghalib Cullen: ilove u
Ronald Jacob: irreplaceable....mantap
Zaed Ishak: ikek..
NorHisham Husain: pakej
Megawana Dewi Ahmad: So berbakat n so cute la youu...
Khairul Nizam: trbaek larh syunk..
Nurul Ain Hamzah: Awesome!
Awix FarDe'lyma: nanak kamu, suka cara dia!
Ahmad Arif Ceng: best gak lha... :)
DeQlies Aries: pergh, dia de 3 iphone....:'(.
Juliana Jaffar: so pas the tgk nie.. sape2 yg ade iphone 2 try2 la gune n tunjuk bakat cm die nie.. org kate kalo ade stkt nk wat poyo jer, tp xtau nk gune betul2, watpe kn.. so, amcm? best kn kalo pndai gune?
Encik Haikal: org kate ke ko yg kate?
Apit Zulhafiq: Terpegun sejenak.. :)
Chrischiew Arilyess Ernixson: I likes this glz......
Muhammad Fariz: terbaik la... suara sedap... pandai main apple... ni kes bosan dok umah ni...
Iks Zafran: i-phone brapa ya? kan byk siri.
Tom Crruuiissee ChelseaFans: suara pun sedap.
Diyana Faodzi: The la berbakat comel pulak uh.. ^^
Rizalman Rizal: ohh..amoi....
Nurul Cahaya Mata: waa..i suka la cra die mainkn not tu n suara die.
Nur Iman Iskandar: Terbaik... Cunnn nak! hihihihih
Muhd Syafiq: terbaekk
Syazwan Wan: dia ni guru vokollah... x tw lg ke.....
Syazwan Wan: vokal
Xzoc Alex: jom kapel
Ayien Cool: kelebihan setiap org mesti ade hehehe..
Hazwan Arif: aku lg hebat.. tapi aku malu nak tunjuk.. sbb muka aku tak hensem.. :P
Amin DevGel: perghh..hebat...smpi...tom..crruisse..pun..ckap..melayu..ahahahaxxx
Bui Buii: Whoa! nice voice :D
Azizul Fahmi: bila barang2 makin canggih... habis smua keaslian SENI MUSIC dikucar kacirkan... haih sedih aku bila zaman makin moden ni....
Arin Erina: beautiful voice..love it!
Muhammad Aries: mantapp nihhh, sukseskan.
Lukman Tyrant Jais: aku dengar dia budak kelate ehh dok kat gombak a'an.
Hazwan Chuck Mansor: Nice Tone..
Suaibah Ahmad: wow..canggih dh skang ni huhuh.
MFarhan Setiawan: keren :)
Beybie Archeles Evans: hahahahaha
Ellissa Mohd Sah: seriosly teruja....pandai die.
Arif Darul: Lolz
Nooraini Widuri: Sedap r suara dia
Fatimah Hartini: hebaaattttt hey! :D
Habernikson Waeo: Iphone nya ada 3 tpi knp 2 yg di gunakan...
Ronee Neena: hadoiii cute gilar...(y).
Are-Dy Efendy: lancang nya mulut hang gagak..hhahahha
Adik Mencari Sahabat: aku bukak video ni bkan nk tgk dia main tu dh.... nk tgk dia jer dh.... hahahah ssh2....
Faizia Mieyzal: best......
Sawang Wang: wowww...... I likeee...
Qucimuet Ygcka Wnapurple: Keyennya... Udah Cantik Berbakat Lagi :D Cihuy Badai.....
Dolphin Noty: terbaekkkk ^_^
Iqmal RizZa: hehahu ... mcm nk ketawe !!
Arif Darul: Aku pon rase nak ketawa....telakr!!,
Lukman Tyrant Jais: bodoh je
Masyshe Nami: memang berbakat
Ayushinichi Kudo: best... suke... suke... suke...
Putra Baron: wajah dan suara sama2 cantik.
Putra Baron: tak hentinya seneng dengein suaranya......hmmmm.
Khairil Syahril: perh...memang berbakat....cara main muzik ngan suara terbaik...cukup pakej.
Mohd Faizal Baeng: peh.... sedap tu.... 3x gua layan... pakej... pandai+lawa+suara lunak....
Muhammad Asyraf: Wahh..Berkenan pulak, dah la muka bajet hot, pandai main musik pulak tu....Ngigau la jap lagi..wahaha.
Fizz Leon: Beyonce ver. Cine / Jepung / Korea (taktau mane satu) LOL.
Anami Zakaria: comeyyyyyy
Pak Itam: waa..aq nk beli iphone r pas nie..wkwkwk.
Muhammad Ikhsan: ni aq punya.
Luqman Yunus: puyuuuu muyuuuu ikkeeeeee22
Hattorie Fitri: Aku suke tgk sbb awek.ni comel..hehehe..the best yaw..!
Izlan Hafidz: Hattorie Fitri:yg bab comel tu sy sgt setuju dik...hhihi
Hattorie Fitri: Izlan Hafidz:hehehe...dah tgk ke bos.?huhu
Kunishiro Tago Kazamaki: pengguna iphone apa lagi cubalahhhh.
Nurul Akmar: ney talent mmg best la soer dh la sdp

VIDEO RAWAK

sds