MelayTv Logo
Thumbnail
Ular Gondrong Ditemukan Di Indramayu

by Adi Jason on Sunday, November 04, 2012
42726 points

ular berambut???!?? pelik la..
hanya di Indonesia..sila komen

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Isya Neci: next wht.. buaya ada rambut
Rama Cank Rezzpektor: Yaa Ampuunn Ada2 Ajj....
Kanda Gajah De Lagend: Ular dlm seluar pun ada rambut.... Tak kecoh pun?
Putra FC: bodoh
Putra FC: bodoh
Putra FC: bodoh
Windha Winathi: subbahannallah..........................apa pun bisa terjadi atas kehendak ALLAH.
Kanda Gajah De Lagend: Ko la bodoh bangng
Huzaifah Jai Mahadun: sape yg bodoh kan awak Kanda Gajah De Lagend
Ade Handoko: bodoh semua kecuali saya. wkwkwk...
Azrym Az: tipu la..
Ahmad Zaki: Putra firdaus clit bodoh banget
Isya Neci: apa yg bodo
Rizal Ali: buaya yang ada rambut tu buaya darat, siap pakai minyak rambut lagi..
Hasrol Hussin: dah jgn gadoh2...
Pro Jov: BODOH..manusia memang x blh lari dri KEBODOHAN..
John Guang: memang bah.macam erol chan.....hahahhaa
Ridwan Rahman: duit pnya pasal..sangup menipu. lepas ni ketam bermata duit (mr crab) kihkih.
Awet Ahmad Ahmad: apa yg pelik, mungkin hormon ular tu subur rambut boleh tumbuh........hehehehe.
Memey Valola: Putra Firdaus Cip koe nie... xbiz-2 nk ckp bodoh,, ko pndai sgt kew... koe nie.. taw tulis bodoh jew..kot hehehehehe tu koe tulis bodoh-2 jew...
Memey Valola: tu ar... mak sroh g skolah ,,ko g lari dari sekolah ,, g lepak kwn-2 kd taman hehehehe
Norzen Bp: ono-ono wae
EiyQa Notbad: mc dibuat2 jew..mane laa taow nk kaya cpt..
Khairul Aman: jom la perang,, bodohhhh...
Solehuddin Shahrir: cam yg dok komen skang kot
Clancys Deep: next ular ad misai.. msti kemas
Faris Jybe: Bodoh Cap Ayam.
Miza Zaza: megong btl
Isya Neci: AHAHA
Lil'Layzie Bone: buaya darat la..yg ada rmbut.
Taufik Othman: mcm style je ular ade rambut. wat mohawk ar.hahaha.
Yati Malcolm: hehehe ni mesti tuan dia yang letak rambut tu untuk dapat untungkan kesian pulak kat ular tu...
Muhammad Sufry Taslam: Gile lah hemsom tu ade rambut...wahkahkahkahkah
Yan Todak: bangang
Putra Lagenda Black: kenapa perlu heran ataw pelik,,,,,, semua ni kehendak allah,, knpa kita msih ragu dgan kekuasaan allah,, kalau allah mahu lebih dari itu pon bisa,,,,, yang perlu di heran ataw pelik,, kenapa manusia yang di kurnia kn akal dan fkiran msih inkar dgn allah,,,...dah thu dosa dan pahala,, lagi di buat dosa nya,,, macam la dosa tu boleh bawak kita ke syurga,, tue lg la bdoh dri ular yg ada nya rambu,, huhhh.
Yati Malcolm: biarla apa org cakap yg sya tahu org yg letak rambut kt ular tu mesti kaya x ada faedahnya klu kita nk percaya mmg Allah bleh buat semua ini tapi kita kena ingat bukan semua yg datang dari Allah itu pelik ada yg Allah buat untuk kita ingat kebesaranya ada plak yg manusia reka untuk kepentingan sendiri semoga Allah membuka kebenaran yg nyata di Akhirat kelak insyaallah....
Nakhoda Hitam: nak percaya pon boleh...x percya pon boleh...hahahhah ikut suko kau lah lobai.
Adeq Amoi: hahaha...aku tergelak jer tngok ular tu....comel lak tu...th2 depa boh gam kot kt kepala dy tu pastu lekat rmbut tuan dy..hahaha.
Umpama Mimpi Dalam Mimpi: xde care laen ke kalau nak jadi porpular. dgn care yg mengarut jgk ia digunakankan.. kalau zaman 100 tahun lepas bleh la kot gune care nie.. sbb orang dulu otak blom bekembang..
Diyaa Fhadieyya: Qun fayakun ,kalo allah berkehendak maka jadilah sesutu ,tapi jgn sirik terhadap mahluknya.
Ratu Jelmaan: kat indon byk bende2 yg pelik....
Mohd Shafiq: lepas ni ade tenggiling berambut siap sikat belah tengah....mngarut2.
Moze Cden Win: itu semua poyoo..ahaha pnipu .
Daus Piduih: agaknya dia buat rawatan yun nam agaknya..2 rmbt pjg.. :D
Indra Vrasta: bodoh
Muhd Norakmal: blaja lagi ilmu yg bukan2
Azrul Zulkifli: Kalau berminat tentang tapediri . Blh pm sye
Dana Smith: bodoh! dan bodoh! dan bullshit! dan shirik!
Muhammad Izzudin: Wan Mohamad Hafiz ular mung :P
Zahier Baby-Boyz: endon2 semua di bodoh2 kan....goblok semua!
Jun's Jun: negara mereka pelik2 kan
Jun's Jun: mcm2 ada~ kejadian pelik pon mcm2
Ku Lempang Kau Sia-Sia: apa lg. kasi teknik rebonding la. hahaha XD

VIDEO RAWAK

sds