MelayTv Logo
Thumbnail
Aneh: terbunuh dalam silap mata

by Sapuwe Shamsuddin on Friday, June 08, 2012
44900 points

amat menyedihkan apabila seorang ahli silap mata telah terbunuh dalam pertunjukan silap mata..kejadian ini telah ditonton oleh beribu-ribu penonton..

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Muhd Hazim: SERAM...
Ridzuan Dzakir: Music terlalu kuat sampai perempuan tu ketuk , lelaki tu tak dengar.
Shanty Mathew: ewwwwwww....
Nur Farah: seram glie tgk nyer...
Riey Heri: fuh............
Jamaliah Ilah Bachok: btul2 ke?
Ummi's Anum: sedih je bila tiba2 kita tengok bini kita mati di tangan kita sendiri.... mulut the kena ikat nak jerit pun the tak boleh.... mmg the ajal nak sampai redho je la...
Mno Ros: rasakan... kena tipu dengan sYaitan....
DEq JOe: dafuq, that insane~.
Jimmey Jim: gila punya kerja.
Saiful Zamri: sebenarnya laki dia saja nak bunuh dia sbb laki dia pon tak tekejud
Junita Rahman: tak there keje cari keje..~.
Lin Choki Choki: omg! there goes, his beloved wife..
Azlan Ipoh: jue..
Mizuki Alice: hehahaha....
Amin Husni: Ini adalah TV show yang mempaparkan apa yang akan terjadi kalau magic tak dibuat dengan betul. Video ini hanya lakonan.
Andi Johdari: Dengarkan dan tonton video Lagu- lagu Melayu www.lagu-melayu.com.
Azrulnizam Ismail: bangang sungguh...ishhh
Khairul Nizam Awang Kechik: gempak je tu...tak real..bagai drancang...tiada darah meleleh d kaki meja atau pada chainsaw.
Ieda Dauz: astagfirullahalazim..ngeri..
Langgar Lari: pandai sngt kowt.
Yas Skyline: kes ni dh lama...suami dia mmg nk bunuh bini dia pown..slalu wt magic tutop mata..ni tutop mulot.. suami dia dh kena pnjara...
Momoyy Anisz Rosidi: syg sngat kat bini tuh , tu lhaa hadiah nyer.
Siti Aishah: Nmpk mcm laki dia sngaja nk bunuh dia ja,sbb pelik nape ttp mulut,pastu yg bini dia dh meronta2 Xkn dia x prasan kot,tul x,eeee rasa seram n kecut urat perut tgknyer
Cy An: nahai!
Hazim Aminuddin Ishak: dah hidup nk mati tuhan dh bagi tangan suruh kita makan bagi kaki untuk berjalan dan bagi badan untuk sembahyang.
Asmaradana Kasihku: Entoh ye ke tidok mat saleh ni..
Mohd Hafiz: bini lawa lak tuh...
Siti Zahida Zakaria: betul la
Reno Nak: tu lar mulau xtau bt magik bt ga..kasian.
Sayri Fim: malas nk translate, baca sendiri :- It's not real, any performer would always have the safety turned on. In the video, there is no resistance putting the board nor the chainsaw through the box, there is a small blood spatter - I would expect more for a cut artery (or maybe it is accurate, I have never severed a head before). At no point did I see the her locked into the box, the other woman jumped out of her box without any assistance. Replaying the video shows that the head never moved once in the box, because it was a fake head from the start that never needed to be switched. Not to mention that if this was real, that her family would never allow the footage to be used for a tv programme/Youtube, or would Youtube allow it. Obviously this is a different take on this age old trick of cutting someone though the box... the audience thinks "Oh yes, I know this trick" but the trick isn't the actual cutting someone through the box, the trick is making it look like a complete stuff up by making a small blood spatter, have everyone run over (and the second woman blow her 'cover') and then having a second fake head conveniently flipped onto the ground. When she climbs into the box, you can see her push the fake head up into the left-hand box. He wouldn't have continued if that didn't happen. Then, as the trick goes on, the fake head barely moves until the chainsaw gets to it - it just faces the audience and is totally emotionless throughout the whole thing, when the arms are waving all over the place in the middle box. (Ada apa dengan setan?)
Ana Diana: seramm.............
Nor Azwan: yop..dye islam ke?? klau islam boley la yop ckap mcm 2..
Mohammad Zulhilmi: erm.....
Ahmad Azri Hassan: ni bukan silap mata..ni SILAP BUAT namanya.. HAHAHA
Anggur Mirah Hijau: kacian...istri dia....
Noor Huda: ngeri2.. nk tmuntah tgk :(
Mat Dwen Mat Dwen: Inilah akibat kalau berdamping dgn syaitan...
Angelia Noer Ani: Tipuan yg Merenggut Nyawa Sendirikarena Tidak Profesional... Na'udzubillah mindzaliiikk...
Ery Blanco: gile
Aminur Hanis: Tutu bini dia ka?
Miranda Ajah: gila............... mantapppppppp...........tu bru kren sulap nya..........
Bibie Lunjas: OMG! SERAM LAH!
Arool Kalidas: buta. com ha3 :P
Daia Rahman: faek gile spe percaya mmg noob..
Muhammad Darwish Zakry: Terbunuh...hahahahaha
Roslee Hasan: Pembunuhan terancang. Mana pembantu kedua dalam kotak tengah.?
Annand Yattie: bndar dah jdi kan,,,,,,
Afzainizam Aaizam: Mati katak je...
Ramey Khairi: x boleh percaya sgt org putih nie kadang tu penipu je , saje nak buad gempak kata kan.

VIDEO RAWAK

sds