MelayTv Logo
Thumbnail
polis memukul wanita

by Kedaionline Ko on Saturday, March 10, 2012
72770 points

seorang polis menahan wanita dilaluan jalanan dan memukulnya bila tidak mengikut arahan.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Amir Bongsu: kalu buat salah memang kena pukul.,, sesiapa saja jangan melanggar undang-undang dah leee....
Fyqa Fynaz: gile kot lelaki tu...
Mohd Bazlan Alias: xder otak
Basrie Shafari: baju askar yahudi tu..
HaNis EpiEy AzAmi: palat tOl pOlis tu..
Muhammad Shafiq: sangat bodoh dan memalukan kepada yg empunya BLOG ni ...
John Jolie: emmm
Ed Adhni: sial punye polis...pompuan bleh la..brani bukak uniform la kalau btol2 gangster...
Bunda Yank Ananda: Alamak lawa sungguh perangai, mukul perempuan di halayak ramai tuh dasar otak dah geger.... perempuan bisa apa jika lawan lelaki... sungguh terlalu...
Jent Jeteh: video pendek sgt.
Azie Hamzah: Kurang ajaq sungguh...
Nor Fazlina: dayussssnyerrrr
Mercel Cel: itu polis ikut SOP.. you komen ikut perasaan je..undang2 pandang sebalah mata ke..
Shahrul Muhamad: polis ker?
Mastura Abu Hassan: Huhuhuhu
Suhaimi Yahya: Undang2 manusia kena pukul...undang2 Allah semua buat tak tahu je. nak sebab 6 kali pun riuh satu negara.
Izzud Ozil: Musibat.. Yahudi
Laili Sufian Akmal: salam wei..takdop ke butang x Like? apada pakat like..hehehe.
Chet Marzuke: polis ke tu bro...??
EnamPuluh EnamSen: FAK! A.Y.N.I Anti Yahudi N Israel fak israel!
Aida Coelun Full: dajjal yahudi
Mohammad Azwan Samsudin: jht..
Hanan Dos: fuck habis2 israel ni , jgn bagi muka , fucking israel.......
Tuan Roy Mustang: suru die buka slua dlm terus hahaha takde perikemanusian lansung
Karman Karim: kayu punyer org!
Bazleyhafez Bani Yamin: Benggong@bongok@zalim
Red Yakuza: bkn kira komen ke ape..tp agak2 la nak pukul pn...aku pun kdang2 geram jgk dgn polis yg berlagak bgus ni...krana mreka hbis bsuk nma semua polis yg beretika dan berakhlak baik...gnakan amanah yg diberi sebaiknya........
Amirul Azfar: Mercel Cel hahahaha btol2.. gangster?? udang2 mne>< kat lutut???
Azizi Annuar: Itu baju askar yahudi laknatullah! confirm
Harmann Maman: bengong nyer polissssss...
Supian Yan: ya aku sokong tu...bak kata org kadazan... krn santan..satu kawah nasi lemak aku abis rosak...huhuu.
Sya Lynn: bila masa awk jual nasi lemak nie..confus.
Supian Yan: adehhh...bocor rahsia ku...huhuhu.
Firdaus Ajoi: sial punya polis dayus giler.
Wawa Comel: jahat btul askar yes....
Rinie Joe: Dia nie kena tmbak bg mati jer... dgn pmpuan bleh wat mcm 2...
Kamen Rider Dragon Knight: polis memang bodo kadang2 , nak tunjuk berani konon.. nak samseng ada lah.
Supian Yan: contoh,,,,huhuuhu
Firdaus Kamaruddin: base israel babi
Muhammad Adib: 1 by 1 la..
Boboi Kecik: nk blasah pon kena pilih dlu ke?
Ezman Yaakob: YAHUDI LAKNAT.
Muhammad Farhan: GTA~
Matmin MAtmin: askar amrica 2
Andi Johdari: Tragedi kapal tangki Bunga Alpinia terbakar, seorang tewas, empat masih hilang http://www.kabarborneo.com/2012/07/tragedi-kapal-tangki-bunga-alpinia.html.
Kiera Shownza: sengal..bukan polis..but askar yahudi mne tah...rabun apo!
Razi Si Gombal: polisi anjink buka baju kita adu jotos berdua...... jgn sama wanita,,,,,
Raja Udara Zul: bdoh la polis ni pkul ppuan,,
Farah Annuska Majid: saya rasa itu bukan polis..itu israel je -_- hmm..
Hani Bee's: boleh masok geng bersih 4.0 tu.....
Admadi Sevenfoldism: Basrie Shafari it polisi bukan askar,..
Mohamad Nizzamil Haizam: Polis israel tu
Faizul Jer: Ni klo kat ngara kita ni pakat tengok ia bukn nak tolong pa2 pun contohila....
Mohd Hanaf Noor Din: agak2 lh nk pukul tu..nk ikut cara kerja ke hape..setahu xde pukul2 ni..melainkan, saspek btl2 bahaya kt nyawa org awam atau polis tu sendiri..
Mohamard Xarfuarnt: bodohlah polis tuu.
Adam Seth'ann II: Admin. ini bukan Polis. harap maklum yeah. ini Askar Yahudi. Terima kasih. -.-
Fender Vs Ibanez: damn it! jews
Beg Begbish: Berat nanang
Aidil Putra: pantek polisi nyo mah.....
Yakuza Yahya: ne polis memang bodoh tak terkata , lawan kaum yg lemah memang boleh cuba yg sama jenis bru kena buku dgn luas tgok sapa yg melutut kelantai dulu.
Mohammad Asura Zulkarnain: jaguh sangat abang ni..ramai dah ke balun polis? ke kecek sajo?
Goldy Gregory Jossy: mcm tau ja uniform tu asal mana? tp cara ni memang x betul.klu aweks tu buat salah, jgn terus pukul..manja2kan dia.mana lah tau blh buat gelfren.
Putra Baron: gila tu orang.....ma cewek gtu..hmmmmm.
Hasrullizam Mohammad: isk pukul camtuh jerrr...belasah bebetuol sampai tak leh bangun baru berkaliberrr
Hen Lee Ponomban: .begitulah police malaysia....anjing...
Nick Putra: DEFAK~~ Lau La Mak Dia Kene Pukul Cam Tu. Baru Dia Rasa Ape Yang Kita Rasa Bila Tgk Balik Vedio Nih~~ Renung2 Kan Lah.... Selamat Beramal :)
Kechik Saje: polis yg sial and tadew perasaan...
Koleneaster Olen: Aaa..ni polis mai datang sini..jan ckp smbrg klo xtau..tu bkn polis laa bodo.. Ed Adhni hang ganster kaa?nak mai datang sini..xtaw apa2x jan smbrg ckp polis tu sial.
Andriansah: yahudi stupid anjing yahudi ngentod cewe aja di lawan.
Duniamu Duniaku Jugak: Sejak zaman Firaun lagi YAHUDI memang tidak perikemanusiaan. Bayi pun dibunuh dgn kejam. Ini semua warisnya, kaumnya... asfirlullah'al azim.
Sham Othman: 2 kn askar israel 2...apa lah, nk komen bior ler kne tempat nye.....melalut xhabis habis.
Nordin Den: Israel memang jahatttttt.
Koder Fmc: eemmm xde perasaan kasihan langsung...agak2 la nak pukul orng tu...lau badan poan tu mcm batesta xpo la gak...bengong.
Hafiz ReyStrong: ini polis bantuan.. ontheroad hari2.
Mohd Azrulzami Azmi: Pada pendapat sy, itu bukan askar atau polis Yahudi. Itu kemungkinan polis Mesir. Sebelum ini pun mmg ada video tentang seorg wanita dipukul dan dibogelkan polis Mesir di jalanan. Setahu sy, askar atau polis Yahudi Israel memakai topi keledar hijau dan bukannya merah. Diminta sesiapa mencelah sekiranya sy tersilap. Hrp maklum.
Bongzer O-ma: x nampak cam polis pon....
Saya Eikq: Hehehe
Amin Tanha Losar: iran really bad...about that.
ID ElLukez: celaka tul la yahudi nie..bangsat..perempuan pun dier nk tibai..mmg bangsa bangsat.
Man Iman: itu askar israel laknaktullah tu.
Ewell Wan: Askar yahudi la tu.. bangsat.. suka2 hati je pukul org..
Azraei Fikrey: ed adhni, ko cakap bapak besar kan? bodoh tolol punye org! cer tgok dpn mate, aku target msty tekencing punya la... bodoh pye gemok! polis?! xskolah kea? tu askar yahudi la bingai! suke2 ckp POLIS! sbgi anak polis aku marah ngn statement ko!
Saiful Azroy: k mngkin pompuan tu x ikut arahan , tapi x kan smpai pukul.. the tau pompuan kan.. klau geram sngat pon tengking aje the la.... puih lancincau!
Eg Kbbm: baso nate polis po nate,,,,po celako,,,jadi babi lagi bagus laaaaaa dari jd polis tu....bodohhhh..
Fender Vs Ibanez: jewish crap you people such liar!!!!!
Mieyouk Ko: sye x pernah terfikir benda mcm nie boleh berlaku...
Nizman Sazmqn: memang die besar la suka aty die la nk apa pn bg dorg benda betul pn jadi salah
Valen Tino: ini cukup cilaka polis klu brani mai la nk kne penumbuk ke x.

VIDEO RAWAK

sds