MelayTv Logo
Thumbnail
Backflips, tragedi gadis remaja di dalam katil

by Adi Jason on Monday, August 13, 2012
56169 points

Backflips, tragedi gadis remaja di dalam katil

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Hakhimi Ahmad: keje bodoh
Farid Adnan: terbaik la..xD
Robin Sp Bean: wow.....campion o dia....huhuhuhu...
Mohd Shamsul R: Padan muke..kihkih
Mohd Shafiq: hahaha,, ley msok olimpik,,
Abdul Aziz Mohd Said: Sepandai tupai, akhir jatuh dan dihimpap tv pulak.
Raja Arif Shah: masok TV terus....
SatayDelima Resources: elok2 jer katil tu,, gatal nak berlipat2,,,, dah terlipat dgn tv sekli,,, kuikuikuikui.
Rizuan Ajami: hebat2.. haha.. teruskan usaha anda.. sikit lagi akan masuk tv.. haha
Ratu Hati: Nah! pa ko rasa? oren? hahaha
Syasha Nurliyana Voo: hahahaha yg akhir tu yg smat....
Muhd Rizal Rizal: Dlam Katil? Atas Katil lol...
Shazwan Rosli: ROFL...
Akmal Bin Adnan: padan muke... nk lompat sgt... sekali masuk tv terus hahaha tu mkn nye... haha
Halimah Hasnan: mcm2 ada....
Jiwa Kacaw: vangang nyer
Hendrick Hen: mantap la 2..hahaha.
Sarah Amanie: hakhahaha kene hempap tv.
Jeki Seph Joseph: hahahha...lawa la...tv p kepala.
AceIce Ibrahim: hah tu makan dia.. xD
Akmal Erli: Waah. hebat! :)
Putera Fasibillah: hebat2.. dengan kebodohan nya skali... hahahaha...
Apex Sam: 2 dy arh wt ss lgi,, pdan mka..
BudaRk CokeLat: haha...buang tebiat
Muhammad Naufal: lawak terbodoh di olimpik.
Putera Xcs: huhuw, bodoh.
Atras Farid: tu makan dia.
Muhammad Iqmal: jath katil 2.......hahahahahah.
Norani Shikin Ahmad: bodoh!
Muhamad Norizlan: ,
Alyp BLues: ini yg aq like...hehe
Mohd Fadzli: tak masuk tv. nyaris masuk tv aja.
Kamikaze Firdaus: aku rasew otw nak macok tv dah tu""" hihihihihih nate brok"".
Monster GD: hahaha kepale masuk dlm tv hahah kelua tv 3.
Syazana Sya: Hahaha......nk sgt lipat...ambk kau...lipat skli ngan tv tu...;-)
Hasmira Hassan: hahahahahaha
Muhammad Akma: hahha...mcm best jea.
Jack Flizzow: HAHAHAHAHA! EPIC FAIL! Patutlah tak masuk TV. Admin tulis discription video ni pun dah salah = "Backflips, tragedi gadis remaja di dalam katil" + ngan orang tu buat backflip tu pun tak jadi.
Jack Flizzow: EPIC FAIL " DALAM KATIL "!
RizNet Maltrex: Atlet yang camni lah kite perlukan ker sukan olimpik..
Muhammad Firdaus: nie baru dikatakan semangat olimpik..
Lyin CheRry KIt: bakat y luar biasa..tp mc biasa jd tngktkan usaha 2k prktis bnyk2.
Mohd Nazemi Zack: ha2 sdapnya
Khairul Akmal: mcm bodo..............
Han Mid: Sudah jatuh ditimpa tv la plak..cian......
Aishah Rahman: padan muke
Kwira Farid Farid: muke sape
Abat Albert M Sodomon: buduh padan muka..
Nur Syahira Hasanal: hahahahaha ngoi -.-
Irya Amyrul: hahaha pelik2 jew.
Aliff S Amat: tak pa..org tak suruh pon wat dia wat...berani wat brani tanggung ler..truk eh..:L.
Mat Dwen Mat Dwen: Itu makannya...
Ah Zeng II: haha! power siot!
Midi Dyzaryn: perggh..sakit tuuuu...tp bgs la bila dh kna mcm tu..jd skrng2nya tau jgk sakit klu tak tau serik..nxt tme buat gernti jth terlipat...
Are Na Ann: dapat terus cinta muka TV..hahaha..
M Suff Vis: hebat antara yg trbaik di dunia.
RoYz TheFlyn Rider: yeah! nice 1.. I like it.. tda org buat mcm ni seblum nie.. paling mantap pnya video.... XD!
Ieie Feronicha: Gookillll abiizzzz dahhhh (y).
Kae Anuar: hahhaha~~~ lol
Sergeant's Henri: I see what you did there.. DAPUK!
Boqbonk Riot: pasai pa yg bodoh sngat duk main lipat kat bilik..kn the. jatuh..
Salina Hyunami: hebat2.. haha.. teruskan usaha anda.. sikit lagi akan masuk tv.. haha:)
Are Mean: salah landing daaa.kahkahkah.
ReY'ka FiT'sHyu: pingat EMAS cnfrm dlm tgn..wkwkwkkw.
Ghani Nurain: sukan olimpik 2020 akan datang,, jom kt layan sama..sama brooo...
Lu Ja Lie: batok
Abshar A. Aziz: haha!
Irkif Kri: wakakahh..mst sakit cmpur terkejut....hahha padan muka!
Ismail Yahya: 2 mkan dyeee.., hahaha:D
Ila Fiya: hahaha...kesian dia
Cover Top: Mude2 da reject..
AN ZAii: hahaha!
Qama Ruddin: baik... nnti nk try la bt kt umah.. haha
Kharmizie Shazreen: hahahahahahahahaha!
Wan Harimau: semoga awk dihadiahkan gelanggang besar yg khas dibelakang rumah dan TIDAK AKAN DIHEMPAP TV lg ;).
Zaquan Azizah: backflips menjadi backTV hahahahaha :D
Zein Barnas Habibie: Strike...^^
Harimau Tiger: hahahahahahaaha....pdm mke mkn tv.
Lucyana Moi: erm,,,, hahahha
Guns Mamat: Huhux...
Ezwan Wan Ez: bodoh thap gaban ni...hahahaha
Zaimi Zia: hahahahah...dlam katil....k atas katil.
Fmly Sweet: naaa,, kn dpat jga akhir nya brjaya jga awek ni,, dia dpa apa yg dia nk,,,, bangang.
Md Fauzi Ali: HA HA HA , KALAU YAK PUN MSK HOSPITAL
Amy Chot: Tu bru btul namanye masuk tv...hahaha
Sheila Shamimi: Cantik TV..
Hamidi Abe: Padam muka kau.....
Maaf Sye Tak Tau: baik punya backflips kalau boleh semua dia nak hentam.....
Aesya Sayang: sekali terbabas kat cabnet tv plak...tv naik atas pale.....
Ameer Hakimi: hahaha...sungguh mengkagumkan...mcm xbetul,haha terbaiikkk....!!!
Rex Exe: sooott huhu
Crd Khord II: pro tu bhaii.. smpai masuk tv :D
Wan Syahril: sakai je pompn tu
Jejaka Sakit: ni la orang bodoh....hahahahaha nak jd atlet kononnya tp salah tempat emmmm....
Khairul Aqil: bodo tahap babi, sengal].
MD Hazrin: patut tajuk utama dia. perempuan masuk tv.
ChangWi Chanz: atas katil, bawah itil... kwwkwkwkw
Wan Goju Putra: nie baru bestttttttttttttttttt! teruskan usaha anda,, backfliph kat luar balconi.
Seliper Raya BlueGrey I: biasa la kan nk tnjuk yg dia tu hebat...kn the x hebat the...
Mohammad Adham: buat lgi sampai jtuh tv besor.

VIDEO RAWAK

sds