MelayTv Logo
Thumbnail
Ular Sawa memuntahkan balik badak sumbu yg Dimakan

by Are Reh on Wednesday, May 23, 2012
43285 points

mungkin terlalu besar,ular tersebut memuntahkan balik badak sumbu yg ditelan nye,, serius geli,jgn tgok sesiapa yg xtahan geli,, meloyakan tekak anda

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Jkgsrzkgrg Sgtnsetnag: lol nak makan pon agak agak la sikitt.....................ngok ngek punye ular.
Mawar Syahnia: ngeriii...
Zafry Zafran: giler gengster ular ni...
Zue Ahmad: EEEEE...GOLI DENN..
Luqman Al-Hakim Saiful Bahri: geli.
Azizi Spark: ala y tgkap ula tu pun same bongok.... bia la ula tu nak makn bkn kaco dye pon..
Mas Dalilah MA: badak sumbu tu kulitnye keras ssh nk hadam kot, tu yg dia muntah kn blik...agk2 jer!
Mike Ibrahim Haron: Biau lah dema makan... yang korang dengki kenape? Kau nak makan badan tu ke?
Johan Jamal: valuable video!
Shaiful Azmil: dia luahkan balik sbb dia terancam...kalo ada ag isi perut mmg x kemana2 ar dia...dia nk lepaskan diri dari manusia yg kaco dia...
Hafizi Hanip: bukan main besar lagi selera ular tu...he..he..he..
Shah Shezruddin Mohd Salehuddin: membohong.....dia rewind kan masa ular tu dok nelan badak tu...konon2 ular tu muntahkan semula. puik!
Muhammad Syahrul: boooosooor nyer mulut ular tu..
Hakim Lukman: memang tabiat ular sawa akan keluarkan balik apa yg dia makan sebab senang untuk dia melarikan diri...kalau badan besar cenggitu susahle dia nak bergerak...sebab tu ular sawa makan badak tu dia boleh kenyang berminggu2...orang kata malas macam ular sawa.
Hadiah Drahman: Menajubkan...
Din Bojo: kalau x di muntahkan mahu setahun x yah cari mknnnnnnnnnnn.
Muhammad Annasz Fareez Aznan: buaye pun dia makan
Ijam Ariz: ish membazir...da mkn muntah balik...
Rosdi Papai Chelsea: Ganas nya ular sawa..
Mohd Shah Rizul: mcm gampang...
Gjc Ezza: eeee!
Jue Jue Leopard: Eeee geli nye...
Maritzaniey Maritza: ntah2 pas dio muntah badak, org yg dio nk makon hohoho jago2...
Tengku Saifull: bsaq gla ek mulut dia blh telan badak..kenyang sebulan..hehehhehe.
Hanna Farsha Firdaus: Ular ni terdesak nk lepaskn diri kot,, nk tunggu hadam mmg tk bergerak la die..
Zukhail Ikhsan: heisy.. tula.. tamak sgt. smpi leh nk mati. ace try dye makan gajah plak??
Arif Razali: unik gak
Vana Vani: ih.............seram aku tengok ni.......meremang buluku.
Saifuddin Afiq: ular tu kluarkan bdak tu sbb die nk larikan dri, tu deria binatang liar apabila terancam.. kalo xtrancam, beliau pi mnjlar lepak bwah pokok mana2,, tggu maknan hadam..
Afina Zon Hisham: oowhh..
Saifuddin Afiq: ceh,ad lak kau kt sini =="
Afina Zon Hisham: mekaseh jang... aku paham dah skang.. :3
Fareha Lan Omi: ini bukan badak sumbu, inii nenek kaw.
Are Ris: semua die nak kaut , hattoy.. besar tuh mulut dye.. hahahahha :DD
Atom Mota: ular mmg gila ko x thu lagi dia mana ada akal mcm kita.. manusia.. :3
Nor Atikah: ular tu tamak.. mana tak... alang dia telan yang kecik.. lebih baik telan yang besar................
Solihin Da Blues: aku rsa badan aku lg kecik drpada badak tu.
Syima Eima: ular... nak di pelikka... badan dia sendiri pun dia telan.. hahahahaha
Insyirah Mutazakki: nafsu besar gak ular ni...hehehe....dia nk ckupkn setahun punya kenyang...dorg ni sebok je la... kang dia telan manusia, marah plak...hehehe...
Joe Selama Lamanya: mula2 dia mmg nak telan badak tu..tp ular tu jenis mmilih makn.menatang mcm badak ni tak sedap.....mngkin kurang ajinomoto kot kat badan badak sumbu tu...kata ular tu..dia luah blik. sbb nak suh bini dia masak kicap..tp manusia ni semua the salh paham..kesian kat ular tu..sabo ajelah..
Apizs Madrid II: Byk aa abe joe pyea story...
Joe Selama Lamanya: hehhee..takder bende bleh komen bila tgk video nie...mcm tu la kitaran hidup binatang ne...ade pemangsa dan ade plak yg jadi mangsa...tkkn ular tu bla lapar nak gi order kambing pnggang kat kdai mmak lak..ular mana ade duit...sbb dia tak keje..l
Taty Mattupuang: itulah kalau rakuuus.........menjijikkaaaan............
Iffah Zamhari: knpala x de org tarikkn bdk tu kluar..
Mizuki Alice: geli! asal la aku gi tengok benda ni?
Afif Azmal: awat mnusia suka kacau haiwan ni hah...dia nk mkan biaq p la...klaw muntah blik pon badak tu bkn bleh hidup blik...
Abu Hanifa Ab Hamid: kesian ulor tu...nk makan dhla susah, dh makan dikacau pulak...
Abu Hanifa Ab Hamid: kuno..
Iezam Zaini: dia muntahkn sbb the way dia survive cmtu..bila dlm bahaya dia akan muntahkn balik apa dia mkn utk slamatkn diri..
Hana Fana: makk aii :3.
Lani Hendra: mual jadinya
Lieza Amer: besarnya mulut dia...
Asminah As: NASIB BUKN MANUSIA...
Fadzil Jamal: Tabiat ular sawa pabila dia telah menelan benda dan jika ia diganggu,ia akan memuntahkan apa saja yg ditelannya
Tatal Leo: ular tu muntahkn blik sbb trancam, org2 tu sngaja kcau ular tu spaya ia mntahkn blik, sbb nak tau org ke bnatang yg di mkn ular tu..
Zulsazli Mohamed: adoiiiiii,,,, beso giler... ni bkan ulor sawe la... ni anakonda utan amazon ngehhh...ngehh....
Azli Mohd: ni semua kuasa ALLAH,,, kita kena renungkan ular tiada kaki atau tangan tp ALLAH berikan dia kelebihan utk menelan mangsanya,, moral of the story...kita manusia yg ada kaki dan tangan kenalah berusaha utk mencari rezeki yg halal,,, dan sbb itu ada perumpamaan kata malas mcm ular sawa,, dah kenyang melinkar tido...
Pun Pulut: keta kebal pon dia bleh telan....
Sharbanun Hassan: Kt johor klau sapa2 msih ingt..skitar tahun 1995 camtulah.ular sawa cuba telan sorang lelaki cina yg gemuk.tapi cuma setakat bahu sj.berjam jam bomba n polis cuba supaya ular tu muntahkn lelaki cina yg dh mati tu.pelik nape ular tu xleh telan abis lelaki cina tu kan.
Mohd Anuar: Crane bulih telan dok.
Aque Marvien: hahahhaaaa seram nah ehhhhh
Kikyn Lee: bapakk besar gilaa tekakk diaaa ~ awesome.
Shikaarinchikarin Mirito: cian ular tu dah mkn kena muntah... pula..........
Don Luis: apeee lahh.. mmg system penghadaman ular begini,,, lepas mkn dia akan luahkan balekk... aiyooo.....
Fadil Adha: tu bukan badak sumbu, tgk kaki p0n dah tau dh..tu capybara, rodensia terbesar...
Fadzil Normahazan: anaconda
PokNgoh TenJoe Stpt: ulau lau dy dah telan makanan dy x luah balik dah...tp bila ada yg duk kacau dy..dy akan muntah kn balik la makanan dy tu utk senang lari kn diri...
Mohamad Azlan: betul tuh biarlah dah rantai makanan dia
Hagimaru Yan: betul3x
Hagimaru Yan: dia rasa terancam lah tu yg dia muntah tu .... x ble nak bergerak .... ahahha
Hagimaru Yan: ahahahhah ...... dia makn apa yg dia rasa ble makn lah mcm awak juak ble ke mkan gajah
Achi Lagiti Ho: adotyai tk sempat nk hadam.
Zul Aizal: macam-macam
Abdul Razak Nordin: tuan2 klu tgk ular sawa dah mlepak kyg jgn kaco.Biarkan sbb itu dah rezeki & mknana dia.Lain la klu dia mkn org..tak baik kacau rezeki mkluk Allah ni.Kita ni dok mkn ayam kambing lembu xde pun binatang lain marah.So saling mmahami antara mkluk adalah yg terbaik
Are KiEm: Akhirnya Saya Dapat Jugak TopUp Percuma RM10 :) Walaupun Tak Banyak , Tapi Ok Lah , Siapa Yang Nak Boleh Klik Disini => https://www.facebook.com/photo.php?fbid=428584743896722 ? 56
Ah Hua: macam reverse sj.
Nur Linda: Uishhhh. ..
Sha Icream: knpe dengki sgt..ble dye tkot..dye akan muntahkn blik,,, bia jela...kcian ular 2...
Danny Syl: ini badak air la bodo...kalau badak sumbu memang nak mati la anaconda tu..
Adzhar Yahaya AY: kenapa lah nak seksa haiwan sampai macam ni sekali. heshhh. kerja yang dapat duit tak nak dibuat. kerja yang tak dapat apa apa faedah dia buat.
Lenxsa Akim Artwork: tu bkn dengki bang oii..diorg just share..dengki mndenye?zzzzzzzzz
Zahier Baby-Boyz: kesian ular tu.... tak baik betul

VIDEO RAWAK

sds