MelayTv Logo
Thumbnail
Iklan Hari Raya Aidilfitri 2012- Perjalanan.The Journey

by Jessica Kim on Monday, August 13, 2012
14815 points

Dua kanak-kanak istimewa membina hubungan yang indah berasaskan kasih sayang yang suci dan ikhlas. Pada malam Hari Raya, anak yatim, Ahmad dan Fizi memulakan perjalanan yang penuh...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Nur Qaseh Ayeesha: sedihnya
Ank Jati Kedah: perhhhhh..pilu siotttt
Bajang Tanah: tersentap siot..
Seri Mawar: sedeh nye.....
Yanty Izzatief: tersentuh hati seorang wanita b'gelar ibu...jtuh airmta tgok iklan ni....
Ielee Lie: sedey sgt2..ermmm
Redzuan Naim: tersentuh beb...sob...sob..sob :(
Tiena Banie: ya allah sedihnya jatuh air mata aku tengok iklan ne.........
Yanty Izzatief: memang pun sedih sgat...
Puteri Cocos: min ke 6:39, air mata sya nth tiba2 the keluar..~ ;(.
Cheq Masturaliza: waaaa. sedihnya...kepada sesiapa yang masih ade ibu dan bapa, pulanglah beraya dengan mereka, sementara mereka masih ade...beraya meraikan bersama mereka....ohhhh ibu...ohhh ayah:-(
Anis Azzuraini Abdullah: sedih sgt smp airmata x henti2 mgalir...
Anuar Haziq: Sedih......kita patut bersyukur sbb semua ada...
Nellyza Yusof: tersentuh hati...sayu....
Muhd Sunny: sedih3...
Muhammad Nur Akhmah: untung ak xjadi cam dia org. bersyukurlah dgn apa yg ada.
Mariyati Tjokrodiredjo: Sedih sangat...tak mampu mnahan air mata yg tiba2 kuar n tlalu sebak..
Pzall Hyun: sedihnya melihat hubungan kasih sayang serta keakraban anak ini...
GrEen LOlypop: very touch iklan.. :( huh..
Miz Hairul: Ya allah sdh sgt bdk br2 ni mner yer dia aku nk ambil bg diaorg beraya kt umh aku....
Aini Zamzamin: Sedihnye...
Qis Jamil: kesian sungguh kat diorang tu.....sob..sob..
Mohd Sharizan Zk: perh.. sedihnya..
Prune Juice: Is really touche d my heart & my tear never stop...LIfe is tough fulled with challenge,, but don b 4 get..stiil we still have God with us...( Apprciate our loved ones in the family.... thanks 4 iklan).
Amy Rozelle: bergenang air mate..huhuhu..
Alexander Zulkarnain: iklan yang terbaik utk raya tahun ini.sangat menyentuh hati...
Saiful Along: dengar jer laungan takbir tu..terus sebak hati aku nih..
Kecik Lapan Lapan: besykur la kpada yg hidup sempunar.
Darke Blood: meleleh air mate aku...dh dekat berpuluh kali tgk mmg leleh air mate aku......
Ber Nord: menitis air mata!
ShimaMashimaro MishaOmar: mengalir ayer mata ku........
Dayah Dulcis: if benda ni reality.kalo aku jdik pkcik kt stesen bus tu dh lme aku g antar budak tu sdri blik kg..ade ke nk tgl je budak2 tu blik sdri..
Ahmad Fildaus B. Noruldin: mmg sedih sgt tgk iklan nie..
Siti Suhana: sedih tgok iklan ni... x bole tahan nk nangis laa...huhuhuh.

VIDEO RAWAK

sds