MelayTv Logo
Thumbnail
Orang gila suara merdu

by Kisvosky Lentern on Sunday, February 26, 2012
41254 points

mamat ni nyanyikan 25 nama2 nabi dan rasul.. video ni datang dari indonesia kat rumah bahagia banda aceh..walaupn akal dia kurang tetapi dengan izin allah s.w.t. mamat ni boleh...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Master Ki: alooooohhh maluuuunyaaaa akuuu...dia ingat mulut 25 nama nabi tuuu..
Shaidin Kgchepa: Allah berkuasa segala2nya.
Azizul Jahidin: subhanallah....
Mohd Rizal Mohd Shah: allah memahami lagi mengasihi...
Rosj Zshaz: :) <3
Muzz Akong: allah memahami
Tea Ice: sedapnyer suara...
Abdul Halim Abd Ghani: semoga allah merahmati nya.
Hafiz Mmc: lagu ni tak ada kat malaysia ni sedap betul lagu dia.
Juhary Mohd Yasin: baikkkkk....
Puteri Areza: setiap umatnya pasti ada kelebihan....hanya DIA yang maha mengetahui.........
Puteri Areza: betol............
Puteri Areza: emmmmmmmm.mmg merdu lgu die.......
Puteri Areza: i2 lah keistimewaan yg diberi olehNYA kpd umatnya trsebut...........
Udin Ramdzan: alhamdulillah
Hasrul Zulkifli: ya allah.. kau maha memahami.. ampunkan dosa hamba mu ni.. berikan cahaya kerahmatan mu..
Emmanuel Zaireen Abdullah Tryco: syukur alhamdullilah n masyaallah sedang orng tak normal boleh ingat n nyanyi lagu kenappa kita yg normal tak dpt,, fikir2lah,, MALUNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Noor Ezah Hashim: seronok mendengarnyerrrr.....
Faizatul Intan Norliana: mmg blh mengalir airmata bila tgk video nie.. lagu mmg sedap tp paling menyentuh hati ialah insan yg akalnya kurang tp blh ingat lagu 25 nabi n rasul nie.. yg akal sihat x ingat nama2 nabi tp tahu plak lgu2 barat..
Rafizul Pjul: uploader,,,,ni bhase pew???lgu cdap bt xpham sni kata la..
Puteri Cahaya Jannah: aceh....indonesia...
Alisya Akira: memey merdu suara dye.:)
Yaniey Ibrahim: anugerah tuhan........
MoMo Dkin: ilmu makrifad... jika salah guna... maka nya.. binasa hidup
Mat Sobree: Video ciplak ni....sepertinya DIA ni sihat disisi Allah , kita yg tentu sihat nampaknya...sMoga Allah memberikan kita & saudara kita menjadi Insan Terbaik disisiNya AMIN.
Takashi Watari: s'moga tuhan m;berkat mu.
Iffzan Ellfyro: Jangan panggil dia Orang gila... dia ni " orang berbakat".
Ruslee Zaiman: Ya.. Allah amponkan lah dosa² hamba mu ini ya Allah ..serbak hati aku...
Mimi Mohd: hensem maat ni..suara pun bleh tahan.
Muhammad Kamarul Ariffin: sedap ker? haha....
Dayah Dulcis: pe tjuk lagu ni?
Azmanida Alias: menitik air mate dgr hamba allah ni melagukan nama2 nabi dan rasul....ni lah kebesaran dan kekuasan allah..
Ros Merah: wlupn gila. tp suare mmg sdp. pndai wt lgu sndri..
Muhammad Asri Sambri: Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar.
Ahmad Daud: subahanallah......allah yang maha kuasa yang kurang pasti ada kelebihannya....
Md Farid: kecian
Elly Liz: bukan dia yg gila,, kita yang gila x kenal nabi.
Eiqwan Poetra Projek: cm lh taq oag knal an nab!.hahaha
Amier Shipudden: walau xpaham tp sore lu best bro!!!!!!
Wan Ahmad Kazekage: Aizat ambik olah lagu ni...mesti best....haha
Páiz Dê ßöbönick: setiap org mmpunyai kelebihan tersendiri,, seperti ini....
Luka Seribu Rindu: merdu je..
Rius No Va: wow
Rius No Va: nie kali lr.
Muhd Zaim: wah merdunye
Muhammad Zulhilmi Zulhairi: sungguh merdu alunan lagu tentang nama nama nabi..pendek pemikiran panjang tentang keislaman..ak sendiri pon xingat nama nama nabi..
Aqeem Haqim: Normal ni.. hahaha bawak kluar..hHahaha
Mael Lambung: Allah itu maha besar.
Siti Syakilla Abd Aziz: balikkkkkkkkkkkk
Siti Syakilla Abd Aziz: semayanggggggg
Ru Dolski: I'm a christian and I Like His Voice and the way he praises Allah.. God Is Great :)
Nyak Ih: bila anda paham bhasa aceh lgi sdap dngar mcam sye,,,
Richard Terry Charles Leo: hebat.....
Muhammad Azizi Basuini: merdunya terpesona
Mohd Azril: Subhanallah!
依莎花: nice voice
Fara Dila Bie: Sdp sore dy like like likeeeee
Zul Cool: Aku tenang seketika smbil tersnyum bila dgr dia nyanyi lagu ni..
Musalmah Mohamed Razali: mari2...dgr...
محمد ازرول: setiap kelemahan ada kelebihan nya.
Bdk Nakal Mohan: sedapnyer lagu nie sayer nie baru nak masuk ader org nak tolong saye tak.. kalau nak tolong callnomber nie 0102794437 asalammualaikum.
PrOff HisYam: merdu,,,=)
Parly Cool: mashaallah sedap betol suare hamba Allah ni...kat malaysia xde plak lagu ni.
Shel Putera Breckers: sedap ayunan suara nye..merdu.
Firman D'bandidz: Bukan Gila Tu.
Adik Mencari Sahabat: syurga tempat mu... amin....
Sharifah Norzainah Achopa: sedap suara dia. walaupun kurang siuman, tp dia mampu menyanyikan dan mengingati 25 nama Nabi junjungan kita. Wallahualam.
Fieka Eryna: x nmpk mcm org gler powm...
Bear Jb: Terbaik...
Balqis Vtec: hakikat'dunia setiap org ada kelebihan masing2..
Jai Tiger: patut2 lar ckp org gila...lau gila boleh ke ingat cmni....=(.
Dede Koswara: kenapa orang tu disebut gila?
Zack Sparow: terbaik..
Izat Jami: tersentap ati dgr dy nyanyi ,,!
P'ee Sharif: subahanallah...
Min Coell: blh tahan sore dia..errmm walaupun ada kekurangan, tapi bnyk kelebihan dia..
Hazwan Chuck Mansor: Sedap suara dia..
Kee Zul Marezzan: serius terasa ahahh.
Muhd Nazrul Roszali: lagu pe nie..
Izat Zainudin: setiap manusia ade kelebihan dan kekurangannye.
Nas Arjuna: kalo ada melayu nyer aku nak upload....sedap siot..
Nurul Azuani Abdullah: semoga allah merahmati nya.amin.
Mim Ekin: smoga allah pulihkan ksihatan dia...amin..
Bro Syah: walaupn akal dia kurang tetapi dengan izin allah s.w.t. mamat ni nyanyikan 25 nama2 nabi dan rasul gan suara yang ckup merdu.
Empati Alima: luar biasa
Siti Nor Syaiddar: wahhhh...teruja dgar...........bgus nye die....
Halawatul Iman: Saudara ni lebih hebat jika nak dibandingkan dengan diriku... SubhanAllah...
Nashreen Khai: peh sedap suara die.
Hafiz Da Lesh: Ya ALLAH... teruja aku... knapalah kita nie yg waras x mcm 2... Ya ALLAH... ampunkan kami...
Fae'zah E'smaHana: Walaupun gila, pandai n sedappp suare die nyayi... oang Acheh kot die nie...
Fairul Rahim Peoii: tak faham tpi merdu sgt klu dgr,kit ayg waras dn cukup akal..klu disoal nama2 nabi..mau menggigil nak ingat..aptah lg nak nyanyi...klu die terjemah dlm bhasa melayu mesti bestkan.. :D
Penyu Fanatik: Org gila adalah vip dlm alam barzakh...xde soal n fitnah kubur...subhanallah...
Mohd Syahzwan Ibrahim: Mereka dalam sel tu bukan orang gila tapi mereka pesalah jjuvenile.
Mohd Imran: klo boley faham dgn jelas lg best..pndai dy cipta nada dan irama..ALLAH maha besar..
Siti Hajar Ruslan: meringing bulu roma dgr dia menyanyi...bukan apa cuma terharu org mcm dia pn ble hafal nma2 nabi, tp tgk muka dia tme nnyi lgu 2 mcm sayu jak.. Allah swt maha mengetahui segalanya keatas hambaNya.
Rose Saifol: setiap yg terjd ada hikmahnya...semuanya rahsia ALLAH..
Amir Hisyam: bahase j0w0..
Adzakrey Ijat Nilai: pehhh...suara ni dtg nyer dary hati yg ikhlas dan bersih sekali sebutannye...allah menciptakan insan ni utk kita sama2 sedar betapa merdunya suara org yg dah kompom masuk syurga..sama2 kite renungkan yer..
Lancer Lancergt: Terbaik
Laut Cina Selatan: Dia bukan gila tapi sakit jiwa.Sunggyh pun dia tidak di wajib kan solat tapi dia tau sebut nama2 25Rasul dengan baik dalam bentuk nyanyian. tapi orang yg di lahir kan normal dan di wajib kan keatas nya boleh sebut nama2 25 Rasul dengan baik.

VIDEO RAWAK

sds