MelayTv Logo
Thumbnail
Polis x bertugas bawah senjata!

by Husna Sha on Thursday, December 27, 2012
6260 points

Polis tu x bekerja tapi bawah senjata, dia tembak perompak..!
Laki tu macam nak masuk rompak, tetapi perompak tu nasib x baik la..
Masuk satu kedai yang ade...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Cliford Boyd: Wow takde amaran trus main tembak je.
Muhammad Fadzly Mohd Yusof: Dah gian nak menembak la tu
Jibam Labis: oklah tu.....apa nk pelik kat negara sana org awm pon boleh beli senjata suka hati jer...
Маттао Ъяо: xpela, lgipun kalu kat luar merompak mmg kene tembak, better tembak dlu kasi ajo.
Zainudin Manan Zainudin: Tindakan yg betul...sy puji...
Cloudzz Clocked: stun gun la
Nor Maliza Jalaluddin: ni gile kuasa punya polis.... polis dulu dan skrg berbeza....polis skrg displin x ada....banga diri lebih sebab pakai uniform dan bersejanta je...
Louis Arshad Gubin: Bagi pendapat saya, tindakan polis ni wajar. Kalau xbuat mcm ini, perompak akan berpesta. Saya yang pernah menjadi mangsa rompak dan samun terpaksa menyimpan dendam terhadap perompak. Satu pujian kepada anggota polis tersebut kerana berjaya menembak perompak. Dan kata2 manis yang paling berharga untuk semua perompak yang dah kene tembak ialah, PADAN MUKA! BIAR MAMPUS KO JAHANAM!
Маттао Ъяо: x kene rompak lagi mcm2la ckp buruk kat polis..tgk nnti da kene baru nk mrh lgi polis lmbat smpai
Muhammad Ghazali: KADANG2 SUSAH NAK PUAS KAN HATI SEMUA ORANG.... BUAT TU X KNE, BUAT NI X KNE....XBUAT KNE, BUAT PUN KNE... DUDUK PUN SALAH...X DUDUK PUN SALAH... KPD KOMEN2 NEGATIF....BAYANGKAN KALO PEROMPAK TU BWK PISTOL, TIBE2 POLIS X BWK PISTOL.... APE KORG KOMEN...
Alepz Putera Libero: Igtkn pistol berpeluru hdup...upenye stun gun..tu yg xde amaran...cbe tgk cra perompak tu jatuh...dan badn perompak tu...kaku...tu yg dpt tmpaskn pnjenayah...syabas bg pnembak...dan amk kau utk perompak..tu mkn dier

VIDEO RAWAK

sds