MelayTv Logo
Thumbnail
Video lawak mimik muka 5 day mc

by Haji Tok Janggut on Friday, October 05, 2012
10149 points

lagi satu video yang menganjing video 5 day mc.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Kuizmershah B Kufaizul: bebel punye owg..hahahahahahaa.
Joe Ptt: mukamintak kaki ni\. sohai puki mak lu.
Jash Roll: cm pelaq
Aluwilro Lando: ??????????????????????
Ezwan Bong Revilla: ne kalau kena kaki aku trus mati ne x paya minta mc trus ne.
Dato Sri Roccafellaz Said: hahaha..
Van De Clavier: ini msti tersedak susu kecik2 ni..
Adi Putra: bagus terbaik menganjing pompuan tue.
Mohd Benbon Benbon: kalau depan aku dah pecah bibir ko tu.
Joe Selama Lamanya: klu ngn aku hncur dah muka..
Iqmal RizZa: 5 day mC.. yg perempuan lgi comel!
Leina Barselt: ala muka dia bukan muka korang klu muka korang ikut suka hati korang lah nk maki2 ke ape.
Aleeya Aziz: ini mennganjing video yg asal la...
Iqmal RizZa: bkn dy sorang , dah rmai dah nganjeng bdak prempuan tu ... >,<
MacQuinn Kenn Jr.: haha
Gonzales Dierozario: Whattttttt! im wasting my time for this video! mcm nk minta penampar jew dye nie =..=".
Pejol Apexii: mcm mangkok HAHA XD.
Ah Meng Goh: lama x hisap la tu.
Jarm Bue: x tau malu ke dia nie?
Rafizalanuar Rafizal Jal: xda bezanya ngn budak pompuan tue, sama jer.meluat.
Lin Hu: terbaikkkkkk laaa.....pndy dye nganjing pompuan bangang tu..hahahaha
Akak Uyoo: cute
Shahrul Nizam: a.p.t.b
Kite Kajang: macam cibai je.. muka jantan.. kaberet ni! oh.. my god.
Izat Zainudin: haha. nie kalakar
Hakimi Ashraf Norasharee: Muka dia macam beruk , Mulut dah macam jubo Babi dah aku tengok bodoh gile sial. *duckface!
Mohamad Hafiz: hahahahaha.................. damn memnag gaya.
MrBlanka Azuwan Wan: terbaik
Argus Md Yusof: kLu KU JD DR. aku bg 5 tahun mc rehat sebab sakit sawan gilatenuk..
Ezlan Jamaludin: macam butuh
Zul Leisya: mcm menbodo kan diri pun ade?
Asri Ahmad: ni mesti mak budak ni masa mengandung suka manganjingkan orggg... tu peel ni lekat kat budak ni pulak...hahaha....
Mohd Fikri: muke mmg menyirap lak siakk. hahahahahahahaha. ni lau nk buat video ni jgn segan-2. lau tidak tak menjadi. =.=
Faridah Maalip: hahahaha... klakar!
Muhammad Salehudin: puki mak kau...
Hisyam Mahmud: dr handsome jd kurang handsome.. haha
Fizie Sajee: macam GAMPANG!
Irma Haslinda: aiiii comelnyaaaaaaa.......
Irwanshah Samido: pundan ke ape tu?
Jijie Ganu: sakit ke mamat ni.....kasihan tul.
Eroxide Black: sial jer muke gampang nieh?///.
Nasir Fadhlan: hhahahhahhahahahhhhaaaaaahhahhhhaaaaa......dekah siot...
Razean Razean: hahahaha.. xmalu ke wt cmtu..kahkah
Nur Shauqina Mohd Zahar: gedik punye jantan..
Ruzlan Mohd Zin: lawak gila..
Zouq Rider: cam haram hahahahha...
Azlie Oggie IV: what the hell...:3.
Hafizul Hadi: awat mke hang mcm 2? xbleh bla r by...mcm babi mlas je ak tgk...hahahahahahahaha...
Chris Pelealu: kayak babi aja...
Chris Pelealu: kayak anjing aja....
Yuli Hop Kinz: hahaha.. cewe aja g samoe sgitunya.. hahahah
Fauzan Master: hahahaha...mke mcm minx tapak.
Mohamad Norain Nordin: Menyampah tgk pompuan tu buat muka pelik. Pompuan tu ingat muka dia comel sgt ke bila buat camtu. Yg laki ni mmg lawak.
Namia Awatif Tajuddin: lelaki wat muke duckface the mcm itik gembo2 je aku tgk :P
Jackson Oyoh: baik punya barang baru sampai dari ladang..hahahaha.
Fayyadh Muhamad: muke same ngn dak pompuan tu la adik bradik ker? hahha
Nurul Syahira: cam bagus! hahahhahax..
Redzudin Abdullah: hahahhahhahaa...bagus2..buat banyak2 lag...mnyampah aku tengok pompuan tu
AD Ariff Danial: tol tu
AD Ariff Danial: bapok rupenye -_-
natang beruk stupid.: ko tgok mcm mangkok ker.ker ko yg mcm mangkok hahahaa.
Hidhir Zulkifli: kimak! hahahahaha...
Busu Taufiq: haha comelnya wat muke cm tuh... (mcm taik je) HAHAHAHAHA.
Umi Noorsalihah: sukesukesukesukesukesuke SANGAT! DUCKFACE
Daybox Juliet: kesiannyerrrrrrrrrrrrrrrrr
Zan Zara: ase mcm nk bgi buku5 jew kat muka dak ni....ntah pape.
Putra Baron: mancok
Ahmad Nazeri: dah mcm ape xtah.....mcm x betul je...gila ke ape...
Fred Shah: arwah nie baik org nye...
Aq Ttap AQ: geli aq....hahahah
Aliem Bob: mcm celaka..tp terbaekkk..hahaha.
Grayfullbuster Majid Ryl: takde kerja buat kerja bodoh....
Kembara Sufi: ok... aku da sia2kan 1minit 18saat dalam hidup aku... aku rase nak tumbuk jantan ni!!
Ey'Qa Dax Am'o: tumbuk jer..haha

VIDEO RAWAK

sds