MelayTv Logo
Thumbnail
Gengster maNgamuk

by Mohd Safri Che Wahid on Saturday, June 09, 2012
26442 points

seorang gengster telah mengamuk dan ingin menetak lawan nya,,sungguh menakutkan dan hebat.wajib tengok pasti anda akan merasakan sesuatu yang hebat bila menonton vdeo ini..

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Hairi Adha: ni gangster babi sial namanye, pengecut,,,,,,, buang pedang la mangkok, 1 by 1 br gentle..
Faris Vaio: "seorang gengster telah mengamuk dan ingin menetak lawan nya,, sungguh menakutkan dan hebat.wajib tengok pasti anda akan merasakan sesuatu yang hebat bila menonton vdeo ini.." wakaka xbleh blah ar..hebat cam phuuii!
Imam Muda Arief: genster nyamuk mengamuk.
Silver Michael: Bodoh org ni.x ingt perbuatanya meroskkn hdupnya sdri
Kaptin Bluddflagg: aku nampak satu gajah dengan belalai berlari mengejar orang.
Qiena Sakinah: pak cik main kejar2 ke?
Azrin Azman: gangster taik kucing..
Hakim Greenwood: butoh hebat
Sky Man: orang tua nyanyok da tu...biasa la...^^
Muhamad Azrin: takde punia laa nie mangkuk! =,=
Faifai Chai: zaman touch and go de...mane ade kire gentle x gentle da....:D
Hatiku Milik Mu: mai kita test 1 by 1..nk tgk ang gentle ka x..
Pozie Ank Terengganu: entah pe2 tah....
Azrulnizam Ismail: dh gangster tu kejar ngan pedang samurai..tak kan kt nk tunggu kot? lain lar kalu kt ada pistol..tembak jer abis cite..:)
Hel My: bodo...gngster taik kucing...kucing pun gdh gne kuku dye...ape gne ade 2 tgn 2 kaki kalu x reti sepak terajang tmbuk mnumbuk....pastu blgk hndal nk katuk org...ibrt buaya lwn gajah..mmng x kn mnang pnye biawok 2 sial!
Ahmad Azri: taik kucing la depa ni tuih.
Fidos Feroro: mcm bodo
Tinta Biru: jdi , sya hrus blang "WOW" gitu.
Min'z Moonzdirson: Gangster ap cmni,,,mcm nak perambat anak ponteng sekolah jew,,hahaha
Serizawa Izaki: zamn smart tag ar skranG,...amik pist0l tmbak jerw...hahahah2x..
王子: siau pnya olang..
Mohd Afiq: skrn ni zaman da xda gentle2...potong trus bru dorg puas
Razman Ezri: em..ni bukan mgamuk...ni sje-sje jer.....main pukul2......
Mahmad Hafiz: tu lah india...main barang...
Mohdisa Isa: keling memg mcm ni la style die.....
Are LaNz: hai, main kejar2 nampak.
Redsline MerseysideReds: ini lah baru gangster depan mata aku...tapi sayang ganster mabok sudah telan itu air samsuuu....ganster paria tanik and degangggg.
Ptt Insan: Mcm kereta kancil aku je tu.
Athir Genji: yang hang tu buat berani...setakat sembang baik x payah......
Shamel Walker: Gengster ke?mcm bodo jer bodo pny org
Mohd Nazree: gangster babi dan gajah ni..tubal..
Hafiz Izani Apex: setakat cmment 1 by 1 dkat sni mak bapak aq pon bleh...ckap dpan2 tegok memang muke ko kne tinju..yg bajit good2 tu aq hrap terase..bdoh
Budak-budak otai: bodoh
Ezat Mallow: org yg lari tu kategori brani lagi lari main pusing2.. klau aku lah.. xtaw mane da hilang hahahaha.
Farhan Ahmad: gengster ape mcm 2? bapak aku slalu buat gitu..lg gengter..
Muhammad Fahim: 21 tu . .brani ke
Bah Nizam: tkt aq hahahahah.
Mohd Afzal Zainozin: sembang..comment dlm ni pandai...

VIDEO RAWAK

sds