MelayTv Logo
Thumbnail
puak syiah pimpinan basyar menanam manusia hidup-hidup

by Amin Yus on Saturday, April 28, 2012
19492 points

melihat kekejaman yang sedang berlaku di bumi syria

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Maximus Lee: masya'allah.....kejamnyeee.....:/
Herobrine Minecraft: kurang asam gile.
Lyen Saja: subahanallah
Hamzah Illiyyin: syi'ah jiancoxxxx jarannnnnnnnnnn.
Cieyla Lishella: Kejam..dah mati nanti, teruk lg yg akan menanti..
Mohd Azmi Abdullah: inilah dunia akhir zaman hendaklah kita ingat mengigati semasa islam.
Akob Sedek: anak haram!
Nick Thien: agama sesat
Mohd Khairul: zalim btul..
Muhd Firdaus Kamarudin: giler lak ai bangang.
Muhamad Hanif: yahudi laknatullah..
Winnie Bayo: Hadoi... sesak nafas ku nengok nih...kojamnya...
Muhammad Afiq Husaini: zalim laknatullah
Abe Zhe: xberperikemanusiaan....kejam...
Ijat MaMu: الله مها بيسار.
Inem Nivea: cara hukum yg kejam, and tak layak di tiru,,,, maasssyaalllahh...
Shazz Wann: astafirullah..kejam nyer..
Nordin Abdullah: kemtiannya itu mungkin lebih baik daripada kita. dia pergi mengadap illahi dgn kalimah syahadah..
Nordin Mohd Yaman: harap Allah membalas dengan balasan yg setimpal serta segera kpd semua mereka yg melakukan hukuman ini. aminnnnnnn
Putra Amir Firdaus: ape sbb yes dia kene tanam 2 bg lah tau sbb yes mst ade sbb yes kan org ni kene tanam hidup2 kan.
Hafizi Hanip: subhanallah...
Rizal Ropick: mmg dashat.... kena tau apa kes die dulu...baru kite judge.
G-tra Starfive: setiap perbuatan ada balasanNya Na'auzubillah...
Mayadanishinsyirah Buiman: ya allh ya tuhanku...zalimnyer...
Zairee Jahn Basir Mohamad: Huiiss... Seksa la bro kalau mcm ni yea....
Mno Ros: apa pon kes nya.. tiada hukuman sebegini peninggalan Nabi Muhammad..
Selamba Muar: zalim.. biar dia tanam nanti orng tu tumbuh jadi altroman blasah balik..
D'Warisan Berzaman: maasssyaallah....... jgn lah belaku kejam, semuga allah memberi balasan keatas mereka yg melakukan perbuatan itu....
Simon Ting: wonder what wrong has he done. God forgive him.
Zulfikar Khomeini Asli: Syiah...ajaran sesat dipelopori yahudi laknatullah...
Muhammad Zulhelmi: nk menitik air mata aku :(
Amy Suhaimie: mne dia org y perjuangkn sgt keamanan... nei sume angkara amerika dgn israel lahanatullah 2.... bila ssbuah negara ada krisis.... msk cmpur... kemain lg nk tunjuk hebat.... ble the jd mcm nei..... dok senyap.... PBB mne.... hak asasi konon.... klw ada kpentingan bru nk msk cmpur,. pas2 tgglkn mcm 2 je..... rakyat mderita... dowg senyum2 mcm kongkang.....
Muhammad Adib: astaga..
Aidi Mohd: Ya Allah, tempatkan mereka di syurga dan iktirafkan mereka sebagai syahid....Amin.
Muzz Muss: Btul2 jahanam org ni..
Khairul Hasraf: ini semua puak syiah..syiah lannatullah..
Sahrul Arul: anak anjing itu yg nguburin orang hidup2, mereka tak lebih dari se ekor binatang,,,, yg tidak mempunyai otak dan moral.
Arch Duke Ridz: arghhh geram nyer aku.... apa setan korang nie arghhhhhhhhhhhhhhh.
Ismail Genjie: puak syiah memang kejam dan bodo #%$%.
Chiklem Sainie: ya allah tuhanku. xtau nk kata apa...
Rinica April Slovianca: takutttt...........kejam, ngeri, tkda ati perut, tkda belas kasihan.
محمد شكري محمد: puak syiah sudah masuk malaysia marilah kita banteras xmustahil 1hari nanti kita jadi begini jika xhalang dr sekarang...bertindak sebelum terjadi! marilah kita berpegang pada al quraan n hadis...sunnah Rasullullah S.A.W..ini lah politik islam paling penting iaitu pepecahan dlm islam sendiri..
Dinasissy Salvatore Pattinson: ntah la manusia...walaupun aku ni teruk tapi tak sanggup aku membunuh manusia...yg sepatutnya dihormati, dikasihi n disayangi....
Jackson Icin: dia tu ada kes besar.pasar tulah org buat cam tu?dulu lain bro skg lain mana ada sama?zaman nabi kau tu dulu mana ada senapang?dulu mana ada hukum timbak?sekarang ni macam2 hukuman mengikut negara masing2.kat melaysia ni saja hukuman yang terlalu ringan.pasartulah tak pernah2 pupus kes besar?hehe...
Nurhafizah Hasan: mereka yang mati dlm memperjuangkan agama islam termasuk dalam golongan mereka yang mati syahid.. insyaallah jannah utk mereka.. Allah itu maha adil..
Beybie Archeles Evans: kejam nye,,,,
Hana Aida Fareeda: MasyaAllah kejamnyer..kenapelah manusia semakin xder ati perut n belas kasihan..xsanggup org tu kena timbus tp suaranye xhenti menyebut ALLAH..semoga dtempatkan dklangan para syahid..setiap perbuatan ader balasannye...Amin
Faisal Zakaria: brsyukur apa yg ada pada hari ini
Achwa S. Julian: Ni la puak syiah ciptaan yahudi. Merosakkan islam dr dlm lalu thadillah kelompok syiah laknatullah ini....
Bro Awang: sialllll syiah nie.
Abe Lapan: sesungguhnya dalam kehidupan jgn lah kita terdiri dikalangan manusia yg zalim dan kejam...
Azalan Bin Miswan Azalan: Smoga rohnyA ditempatkan bersama2 org yg soleh.amin
Jalak Lenteng: tertanam je kepalanya.. terus nyawa keluar dengan tenang dan senang.. insyaallah..
Led Jamaludin: Ya Allah Ya Tuhanku..hancurkanlah Assad Syiah dan sekutu2nya...mereka mengucap syhadah tp lebih kejam dari yahudi dan nasrani kepada Ahli Sunnah...Innalillahiwinnailaihirojiun..
Affandi Abdullah: Kekejaman manusia kini dimana saja...Jadikan iktibar bahawasanya umat manusia kembali kezaman jahiliah...
Lancer Lancergt: Tentera dajal syiah basyar...menyuruh pemuda ini berkata basyar Tuhan kami Dan mengucap dgn Nama basyar...dgn megah pemuda ini bertakbir..Allah hu Akbar...Dan terus di tanam..mungkin ketika ini pemuda yg syahid ini sedang
Lancer Lancergt: Bergembira dgn bidadari syurga Amin...
Al Wahid Jesse Fauzi: subhanallah....
Razzaq Zack: al-fatihah..takbirrr! ALLAHUAKBARRR.
Muhd Izam Hakim: ia dikira mati shahid ke?
Mohd Syahzwan Ibrahim: Bukankah sudah diberitahu melalui tajuknye Yang kena tanam hidup hidup tu pejuang kebebasan yang menentang kepimpinan president basyar yang berfahamn syiah yang kejam dan menindas dan menzalimi puak minoriti sunni (Ahlul sunnah wal-jamaah) di Syria.
Mohd Syahzwan Ibrahim: Rakyat syria bangun memberontak apabila pemimpin mereka president Basyar serta rejim mereka yang berfahaman syiah menzalimi rakyat mereka sendiri kaum minoriti yang berfahaman sunni (ahlul sunnah wal-jamaah). Yang kena tanam hidup hidup ialah puak penentang rejim basyar.. apa pelik kerana tentera basyar melakukan perbuatan lebih kejam daripada itu membunuh kanak kanak perempuan dengan cara menyembelih mereka membakar mereka hidup hidup menyeksa merogol kampung dibakar kaum lelaki yang kecil dan besar dibunuh yang perempuan pula baik yang kecil dan besar dirogol kemudian dibunuh.. orang orang tua ditembak dan dibakar. Mereka juga menggunakan senjata kimia kepada puak penentang juga melenyek penduduk kampung dengan kereta kebal, melancar bom bom kekampung kampung.. membedil dan menjatuhkan bom dengan pesawat dan macam macam lagi.. apa takut sebab Rusia menyokong rejim basyar.. dan yang terbaru rusia menghantar peluru berpandu kepada syria..
Mohammad Zulfakar: astarfirullah halazim...hanya tuhan sje dpat mnbalasnyer..sbarla penduduk islam syiria...
Fiq Az-Zuhaily: dowank terang2 menjadikan Bashar sebagai tuhan.. MasyaALLAH.. Musnahkan lah 'kerajaan Firaun baru' ni...
Akmal Harith: syiah sial
Aizam Shamir: jahanam syiah
Lique Fifth: syurga tempatmu~
Yee Edros: orang lain pun ada cita2 sendiri gak.....Cuba tanam Diri sendiri hidup2.....
Pur Bocah Angon: amiiien

VIDEO RAWAK

sds