MelayTv Logo
Thumbnail
ular makan buaya

by Rancho Prerajulisation on Tuesday, May 22, 2012
51534 points

memaparkan seekor ular sawa yang memakan seekor anak buaya.menunjukkan bahawa tanpa bisa juga seekor ular mampu membunuh.mari sama-sama kita saksikan video ini.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Jack Amerika: buaye tu kecik bleh la anaconda skali hahaha.
Adib Naqiuddin: buaya tu kecik la , cba bgi buaya besar2 mcm buaya bujang senang , bru ada fight.
Dilla Danial: seramnye...
Adi Asma Wira Mauwie: subahanallah.....
Sharon J Mizzy GreenLoverz: Ular ada kelebihan.. badan dia yg panjang dan rahang dia..
Hidayah Iskandayah: Kulit buaya tu kan keras dan tajam boleh plk ek ular telan
Syafiq Nafiz: buaya tu kecik2 boleh laa.cite? cbe klau buaya tu besar,,, confrem,,, ular x leh telan?
Firdaus Rohim: animal planet...
De Rome: Sihat walafiat ular 2...boleh terbang sudah..ehhe
Toyol AzizieRs: jgn silap buaya control or buaya pondan...................hahaha
Kasih Danila: buaya tu kecik tp nampak payah jg ular nk blh menelan.
Syaifuddin Mohd Atan: kenyang sebulan...
Roses Lan S: Buaya ni mau selam dlm prut ular plak,dlm sg sda boring..
Hanizz Adham: Bukan lawan dia. Kalau anakonda vs keluarga bujang senang ( anggaran panjangnya 19 kaki ). Amacam! Kita tengok siapa yg kena!
Mieyn Ameran: pelek.tol..
Lutan Lil'monster: besar tol buaya nihh..zz..klau bdan aku pn msuk nih..ee.
Mohd Hafiz: dia akan kenyang berbulan2....
Arechaf Hsf: ele..ska aty tow ular larh nk mkn buaya sbsar cm nha pown...qw nex...x sportg lgsg larh....
Fendy Fauzi Salaymang: ak the tg0k buaya bes0r lawan ular sawa.....ular menang!
Zapex Loveleen: yg kesiannyer buaya tuh the separuh bdn masuk lam perot ular still boleh meronta2 lg..coz kakinyer gerak2 nak melawan lg..ish geli pon ader gak...
AQ Has: mcm2 ada.... ngeri.... -.^
Saaid Abdillah: easiest way to earns easy money by just signing up free! http://prelaunchx.com/x/saaid
Joe Selama Lamanya: anak buaya ni sebenarnya belum dilatih oleh maknya cara nak berlawan..biasanya anak buaya pada umur mcm nie kna gi skola tadika dlu..bljar cra nak bertindak apabila diserang..tp mungkin mak buaya ni ade krisis ngn laki dia..jd ank dia terabai..lpa segla ilmu kebatian yg prlu dturunkan pda ank dia..nasib ko la mak buaya sbb dpt laki jenis buaya darat...aku rasa je la..nak tau korang kena gi jmpa ngn family buaya ni lah..ape kes ank dia kena mkn ngn ular nie.
Hakam Ahmad: buaya kecik boleh la, cuba telan gajah skali. teringin jugak tengok.
Tiramisu Sizuka: Yg nie ular sawa bertapa.....tu yg blh mkn anak buaya
Alice Lee: 2 ank buaya lh....cmna dya nak lawan anakoda......menakutkan btl.....
Kyo Kido: Otak lu gemuk
Ayu Azis: seram lla weh.
AngahAnna Chuck: hahah sangat teruk ular nie bully dak2 kecik jwe wkwkkw.
Haiyi Castle: Dah kenyang....masa untuk tidur...
Aldy Miracle: kalah la buaya _a... ular _A besar x pula.. :P kasihan buaya _a..
Firdaus Ahmad: BILA TGK VIDEO NI AKU YG RASE NK TCEKIK!
Eflen Ronaldo: Buaya kecil apa barang. Memang lh alah.
Noor Azlan: Ank buaye bleh la...
Afif Rockers: kenyang seminggu....
Khairul Azly: kalo bapak buaye tu tau anak die kene baham ngan ular tu...kopom bapak die tibai buaye tu cukop cukop ahahahahah
Pok Anung: makan hidup2... pergh...
Askar Upahan: Anak buaya boleh lah, try bapak buaya tengok, mana pigi...
Zizi Estela: haha...
Hasmizi Kata Sombong: boya tu kena telan idop2.dia x kelupoq lam perut ka??msti ular tu qasa geli2 ja.hahaha
Mat Dwen Mat Dwen: Sebulan ular ni tak payah makan...
Wly Nid Welly: KERENNNNNNNNN love it.
Mohd Shafiee Mohd Noor: Setakat bujang senang mana bleh fight ngn buaya sungai amazon........try telan
Mohd Adha Bin Jamaludin: hahahaha tersekat
Mohd Adha Bin Jamaludin: Pew Muat gila.
Nur Khairina: MACAM HAIWAN TEGAH CIUM JE lah saya cakap je.
Muhammad Akma: bg buase besar tengok..silap2 ular yg kene makan..haha.
Are LaNz: aku ada tengok ular besar makan buaya bujang senang, ular tu berjaya makan tapi lepas tu ular tu mati sebab buaya tu besar sangat dan akhirnya kulit ular tu terkoyak. dengan selamber nya buaya tu pun kuar dari perut ular, lalu ia pun pergi bersiar-siar
Madi Ganu: buaya ngan ular pun korg nk bertekak...korg pun sama la benda2 2...ahak,,, ahak..
Eagle Eye: hahaha itupun susa nk mkn. buaye tngok arr die punye kulit tbal kras plak tu. ular nk belit pon xbole XD.
Jue Erna: hahahax kelakar
Muhammad Fakhrullah: Apew Lha Rase Mkn Buaye 2... The Lha Keras... Bodo Glew
Zul Zulkifli: Dashatt...
Abby El Winchester: kesian pulak aku tengok anak buaya tu... hmm..... kecik lagi tu.... :'( tapi tak salah kan ular tu jugak.. dah lapar kan...
Azriel Kemal Fauzy: yaahhh buayanya kecil.
Portgas D Azry: x tercekik ker ular tu xder air....
Nusi Ruzulan: wauuu sdap nye..nk lg lh...
Mʀ ƛƋƛaƫ: buaya ajh di makan nye.. apa lgi kite lh..
Mohammad Faiz Mohammad Ramdzan: hidup2 diew telan.. lapo sgt kew pe...
Kechik Gambit: Sedangkan lembu yang besar pon blh ngap bro.. Pape pon leh masuk.
Amka Manullang: coba lwan bapak ya buaya pasti ular itu keo.
Ahmad Fauzan: kenapa bapak buaye nak tibai buaye tu plak...tibai ular tu la hahahahah
ザキ住之江: Bullshit
Eddy Edd: hahha.......xde yg besar dri 2 kee dia mkn...
Ahmed Haiqal: bayangkan kalo ko tu badan berbentuk ular cara telan mcm ular tapi sifat nak makan tak reti saba mcm manusia seksa ko nak telan woouh bayangkanlah.
Ahmed Haiqal: hahaha kene pegi tadika bagai
Amer Budak Baek: klau la pemburu haram nampak.. untung besar ooo.. kompem kaya. sbab dua2 2 dlm 1 tu.. tangkap ular blh jual sbagai kuit ular.. tengok dlm2 lg.. jumpa buaya dpt kulit buaya.. mna xkaya nye.. hehe
Dasman SPd: anak buaya..kiraian buaya besar.
Amirnazly Amir Nazly: ahhh,,,laaaa emmmmm,,,
Izuan Fabregas: liat juga buaya tu kepala kena telan bleh nak lari lagi...kalau besar ckit lagi buayatu nahas la ular tu..
Muhamad Bin Che Nordin: dah memang lumrah binatang,, sape jdi pemangsa untung la sape jdi mangsa lak nasib la.
Effa Ziffy: kalau buaya besar agaknya tidak juga dia dapat telan tu..ini anak je.
Mahin Hendra: anak buaya boleh la belum jumpa bapa buaya ka...'
Gareth Fals Carrington: Comfirm kenyang
Achi Lagiti Ho: dua2 kulit sgt berharga.
Mohd Syahzwan Ibrahim: Ular nie seekor ular yang murtad, murtad dari tabiat asalnye atau mungkin juga ular bodo belum cukup pengalaman. Patut seekor penjerut dia perlu menjerut mangsanye dengan kemas dan ketat sampai mati baru boleh telan.. Nie kalau ular sawa dewasa nampak tentu dia kena tempeleng sebab bodo tak masuk ajo main pakai telan aje.. huhhh
Mahfuz Turman: Konfius....sapa marah sapa neh....!!!!
Wan Shahril Izuddin: kalau buaya besar rasanya terbalik pulak kot...buaya yg ngap ular tu..
Mohd Fauwaz Anas: hahaha .. smart doh .. are lanz
Al-shaik Shafik: geliiii smacam err.
Nurul Uyun: Wow.. Boleh tahan ular ni..

VIDEO RAWAK

sds