MelayTv Logo
Thumbnail
iklan terbaek 2011

by Mohd Safri Che Wahid on Wednesday, August 08, 2012
6704 points

memaparkan iklan terbaek 2011..saksikan

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Roman Ziegha: sepatah haram aku x faham.
Muhd Fairuz: jyeah yang aku paham saja.
Mohamad Zawawi: sket abuk xpehe....
Shazura Wawa: pmpn tu lapa nak mkn mcd..tu jela yg faham dri segi ikhlan xde lirik ni.
Armhey Buchuxx: pmpuan 2 tnya awk prnh the gf x.. laki jwap xpnh.. pmpuan tnya knapa... laki jawap pmpuan bnyk songeh nk2 bnda 2 nk2 bnda nih.... last dy ckp dy ska kt laki 2... dpt la bege... hehehehehe warewah...
Аишаг Анмаб: terbaik.. ~! upload lagi vid menarik macam ni.. thumb up
Pokcik Din: Telah dibongkar http://bit.ly/PhJfya
Gymbo Wxc: ape mende lah base hindustan. letak lah base melayu ker.
Asri Mohd Asri Saifuddin: Shazura Wawa: Lirik? igt ape... lagu ke? hahahahaha
Muhammad Afif FreeZler: SAME2
Isya Neci: baek itu adalah..tp terbaek 2 x kot...terbalik adala
Muhammad Amirul Hakim: aku tak faham kenapa admin cakap ni iklan terbaek.. mungkin kan dia faham bahasa hindustan? hak kefahaman hak kami!
Roti Lembut: cmni..gf tu ckp 'kite gune je lh duit tu..lpr ni..' bf ckp..'no.ni je bekalan duit kite yg tggl..ckup2 bt kwin je..kite kn kwin lari'. gf ckp 'xpe r..bli 1 je burger jgn amik set bli hala cup je xmhal pon..(nada sedih)' BF 'ok..skrg pilih awk nk kwin dgn saya ke nk burger? gf 'burger' last sekali bf ckp 'aamm nonggek' mksud nye frast menunggeng aku.
Ajwah Sufina Mahadzir: yang tuh mesti budak israel.Sebab McD Israel punya.

VIDEO RAWAK

sds