MelayTv Logo
Thumbnail
Kecelakaan Xenia Maut menewaskan 9 orang

by Yudi Stealth on Wednesday, March 14, 2012
63296 points

Peristiwa Maut ini terjadi di Jakarta Pusat, Minggu, 22 Januari. Mobil Daihatsu Xenia yang dikemudikan Afriyanti Susanti melaju kencang dari arah Gambir, dan oleng yang...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Jaini Bin Noraffandi Zeekjaini: ksihan
Jat Gonjeng: ape hal nih? xphm
Jat Gonjeng: eksiden kot
Elys Lysz: KESIANNYA....MUDAH MUDAHAN DITEMPATKAN ORG2 BERIMAN.
Memey Owen Hry: x fhm lahhhh.
Khairil Izzak Mazhar: Ni kereta terbabas langgar org..
Azmeel Lorhh: kenape tu?
Ahmad Izzudin Izz: nie phal do.
Azadanish Nilam: amin
Tengku Asmadi Madi: Innalillahiwainaillahiraajiun.
Nor Atika Aisah Suliman: xenia langgar pejalan kaki kat jakarta.driver dy mabuk.and ilangkn diri.perempuan.
Peri Kebahagiaan: Ya Allah...moga ditempat di tempat org beriman.
AzRie Syazwan: bom
Mell Montel: semoga mereka d tempat kan d kalangan orang2 yng beriman.....sedihh saye...
Aryl Asri: exsident lg..skrg br taw knp arab saudi mengharamkn pemandu wanita.
Rai Kukusan: kereta ni langgar orang ramai di tepi jalan disebabkan mabuk semalaman, pemandunya perempuan baju putih gemuk dlm video tu....kejadian ni di sekitar bandaraya indonesia....mudah2an suma arwah tu ditempatkan di kalangan org yg beriman...utk pemandu tu semoga ni menjadi mimpi ngeri sepanjang hidupnya dan pengajaran utk dia.
Krol Nizam: ak rasa dia langgar orang ramai..innalillah hiwainnailaihirojiun.
Yie Boy Qlate: ni sbb xpndai nk kete....klu lggr fmly aku, cnfrm aku seret ats jalan.
Mady PhoenixSgc: mudahan masuk surga amin.
Fahmy Kusyairie: aku langsung x paham lh sape xenia tu................
Sahideea Md Salleh: Kereta daihatsu ni melanggar 9 org sekaligus..
Nazri Musa: bodo klu x pandai bwk kate jgn bawak kate duduk rumah!
Zahari Bin Mat Taib: Bila ada kenderaan dipandu maka sentiasalah berfikir bahawa, mungkin berlaku kerosakan berek, pedal minyak tersangkut, jalan licin, pemandunya mabuk, tidak mahir memandu, lebih muatan, tayar pecah, lalai, pening, pitam, kena serangan jantung atau stroke, menggunakan H/P dan berchating, memandu dengan perasaan marah kerana dibuang kerja, pertengkaran suami isteri, masalah rumahtangga, kehilangan harta @wang ringgit, perasaan kecewa dan dan mahu membunuh diri. Jadi sesiapa yang berhasrat menunjuk lagak dan memandu laju harus fikirkan juga perkara ini. Tidak terkecuali pejalan kaki. Masalah diatas mungkin ada pada kita atau ada pada pemandu lain kerana jalanraya bukan bapak kita punya tetapi digunakan oleh semua pemandu kenderaan.
Al Amar: mayatnya harus di tutup dulu.. bodoh cam lembu... ambil aja paper tutup mayat mangsa.. apa pun semua atas takdir Allah.
YaZserandy Amir: semoga d.terima disisi ALLAH swt.
Nur Sofiza Mustaffa: Semoga mereka Di tempatkan Di kalangan org2 yg beriman.. Anak Itu x berdosa sunguh menyayat hati... Innalilahwainnalilahiraajiun
Yoe Yas: amin
Dewa Kayangan: Arwah baik orangnya..
Nur Sofiza Mustaffa: Xbaik tau...
Alexandrea Ackles: sgt2 tragis...smoga roh2 mereka yg terkorban itu dicucuri rahmat..semoga mereka yg terkorban itu di ampunkan Allah...amin.
Ade Rinto Susanto: Inalilahi Ya Allah AMpuni lah Dosa Dosa Umat muslim muslimat.. Hamba Berlindung Padamu Ya Allah..
Siifery Selalubertahan Disini: setan yg nabrak itu..
Avenged Sevenvold X-Boy Satria: ea ampoen.. Sadis x kcelakaan'na.. smoga jasad'na di trima oleh yg maha kuasa.. amiennnnnnnnnnnnnn
Shafiq Shukor: aku x fhm?
Mohd Fazlee Johan: Innalillahiwainaillahiraajiun.. moga mereka detempatkan diklangan org yg beriman.. amin :(
Mohd Syahzwan Ibrahim: Saya pun turut sedih melihatnyr.. runtun hati saya melihat kanak kanak yang baru belajar melihat dunia pun turut menjadi korban. Semuga roh mereka dicucuri rahmat..
Ahmed Haiqal: xenia tuh ape bende?
Hiyori Sarugaki: Innalillahiwainaillahiraajiun...sedih tgok
IkiToshi Dubstep: ini kes letupan diperhentian bas awam...
Rimba Belantara Ribe: ya allah, tempatkn mereka disisi mu..amin.
Nama Saya Azieda: x phm dgn sikap sesetengah manusia...
Noratikah Bte Jamil: perkara nie harus kita jadi kan PERINGATAN. bila drive tu ingt nyawa org laen bkn maen redah aje. last week nyawa saya hampir melayang sebab ada 1 kereta waja dri arah BATU PAHAT JHOR drive mcm org gile! beringatlah.. bnda nie tak mustahil tjadi pada kita.. sama ada kita memandu kereta, menunggang motorsikal ataupun berjalan kaki.
Nickk Huhu II: Innalillahiwainaillahiraajiun. mereka d tempat kan d kalangan orang2 yng beriman..
Nickk Huhu II: -semoga
MFarhan Setiawan: Astagfirullahalazimm.... Innalilahiwainnalillahi ro'jiun ,,
Zahier Baby-Boyz: owg yg bawak kereta ni mabuk ker smpai perhentian bas pun dia langgar?

VIDEO RAWAK

sds