MelayTv Logo
Thumbnail
akibat resdung

by Rancho Prerajulisation on Wednesday, May 23, 2012
12515 points

inilah akibat kepad mereka yang mengalami masalah resdung.agak menakutkan untuk diliha.oleh itu, mari kita sama-sama menjaga semula tahap kesihatan dari terus dijangkiti kuman.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Irman Ismail: ne brula ubat.
YAzri YAhya: Kat mana nk buat ni,rasenye ni berubat pakai lipas tanah kot?
Maya Husna Hassan: geli geli geli......meremang tengkuk tgk...
Maya Husna Hassan: Maya Ungu Hassan tgk ni...
Nova Ameera: saye pernah tengok video ni sebelumnya kat web produk rokok resdung...tp tak di bagi tau di mana tmpt perubatan ni....rase nk try la...kot jerawat kat muka ni termasuk resdung.
Bomoh Headhunterz: Alexander Arizona
Ahmad Faisal: buat kat ner rawatan ni?
Shaifuldin Sharif: dlu kt kerdau da wt rwatan resdung ni.aku pernah wt dlu.skrg tk tau la da lg ke tk.
Zulkefli Ismail: kALAU GUNA LIPAS TANAH -MEMANG ITU BOHONG ,ULAT YANG KELUAR ITU BUKAN DARI MUKA TAPI DARI PERUT LIPAS.
Maya Husna Hassan: haaa? perut lipas? cmne leh ade kt muke lak?
Norhaslynda Mohd: x di nafikan, bila idung rasa gatal rasa seperti ada benda berjalan..rupanya ulat ni...kt ner nk berubat ek.
Nurul Lalola: Tempat xbagi tau pun kat mana..
Farid Samin: sesiapa yang kat n/sembilan..saya boleh tunjukkan tempat rawatan...taman dusun setia ( en mohd noor) rawatan macam video diatas...saya dah cuba.
Farid Samin: taman dusun setia seremban..
Imin Zjim: aku pown ade resdung jgak , nak wt rwatan ni kt mne ? please bgi thu ..
Zack Kieya: cuba buat kat permata hijrah.....
Soleha Sofeya: I pernah buat dlu..kt layang2..
Norhaslynda Mohd: thanks ya
Zack Kieya: sama2...selamat mencuba....
Syawal Awal Gile: Faidhirul Aidil...cam power kan?
Yusoof Yamanie: kalau di kuantan ade x rawatan mcm nie..
Muhamad Zan Mokhtar: cara rawatan tipu sebenarnya.Ulat tu datang dari benda yang disapu di pipi bukan yang keluar dari bahagian dalam pipi!
Alphalipid Sdii Nak Kurus: Kat melaka ada, bukit rambai...pernah buat beberapa kali...nak kata ulat dari perut lipas tak jugak, sbb rasa betul2 keluar dari dlm kulit..
Milan Higasyi: kat mne rawatan nie kt permata hijrah ke?
Endah Nieza Safiera: buat mcm ni ada tinggalkan kesan x? mcm lubang kecik2....tq.
Dyosua John: kt alfa colleg ada..
Nazir Nasarudin: np u ckp tipu??
Tengku Syamil: ni tipu je la... dorg gosok muke tuh dgn lipas... cube cari kat youtube.. ade bende ni.. dorg tnyeh muke mamat ni dgn lipas ape tah... dlm lipas tuh the memang ade cacing.. xcaye leh try carik lipas tuh... gile nih... pengotor..
Norhanun Zahid: ada kesan tak selepas rawatan tuw
El Syuhada: sebab diorang xde masalah resdung.x pernah try berlagak pandai.siapa yg ada masalah,pernah berubat,baru la tau betul x betul
Nor Hafizah-Pija: Grace Ecarg tgok video nie...^^.
Khairul Amin: xjdi kat permata hijrah...aku hbis duet sjo...
Helmy Gonzaless: SY TAU ITU..........
Shahar Bin Rahmad: cam ulat lam binatang babi aje...
Arif Mustafa: tq2...kt mana boleh sy wat rawatan ni yee...sy penah drg org tua2 kata pkai lipas tanah..tp xpe lg try..
Naim Halizam: cari wa,wa kasi tau lu cmne..bkn cobaan,ini btol2
Azwan Alaman: Dengar cakap macam bahasa melayu. Jadi kat mana yang buat rawatan ni?
Zai Dil: btol hg kata tu,,,ni lipas tanah,,,lipas ni kecik jer...lau kat kg ada bnyak lipas ni dia suka dalam tanah berdebu skit lam lipas ni mmg ada cacing ni....tp x tau la btol ke x rawatan ni...ter[ulang la kat dia...dgn cara ape pom dia rawat...
Madi Pahang: ado nombor telepon dia tak..
Zulhilmi Dzulkifli: betul la rawatan ni. dulu kt rembau aku pernah buat. memang keluar cacing kecik kecik nie.

VIDEO RAWAK

sds