MelayTv Logo
Thumbnail
Kantoi Dengan Isteri Main dalam Kereta

by Are Reh on Wednesday, May 23, 2012
27556 points

kesian kt isteri lelaki 2,, dh mcm org gile meraung-raung tgok suami main dengan perempuan lain.. awek cun 2,hahaha

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Muhd Waly: kesian giler hahaha.
Syasha Nurliyana Voo: lau aku punya laki nda tau apa aku wt ma dia o..ilang kali antu dia tu..p'puan tu lg...miang btl o...
Syasha Nurliyana Voo: anu dia..ada ka antu hahahaha.
Wawa Balawi: kalau aku la jadi bini orang tu..minta cerai je...x nak la..bersame...nanti ad bekas pempuan tu x selera..kalau dalam islam..setiap perbuatan..pasti ade pembalasan..sabr banyak2 jela...
Iella Whitelilly: kesian bini dea nangis aq tgok..lelaki mmg kejam..tp klw bini dorg plk yg bwt tau smpai nk bunuh2.
Zairie Zizie: Lelaki jahanam tu,.,, xkisah la org mlyu or sapa kn,,,memg dh dwajibkn untuk setia dgn istri dr stiap sudut,,., kcian btol kt ppuan tu,.,. Olh krn syg dia x mlpskn trus suaminya tu,.,
Haney Nysa: kalau aku , tibai dulu pmpuan tu..harhar.
Salmi Kokmi: Lelaki zaman skg memang x de otak utk bepikir suke ikutkan nafsu je
Vellariey Esther Sue: issshhhh jahanam tul laki tu! kalo aku pukul dan tembak jak dua manusia tu! tak kisah masuk penjara sekali pun.
Saiful Nizam Mat Aris: kite bakorrrr
Wawa Cu: Sian bini dia yg setia.. Klu aku p ambik spnder pmouan tu smbt dlm mulut smpai lmas...
Maxcelgi Aboi: apa2xpun cun gilerrr pempuan bju putih nie hehehe.
Mohd Khaizril Mohd Zaini: Rilex2... Sabar...
Gadiezz Darah PanaZz: lelaki jahanam sial betul, x fikir perasaan bini sblum buat,,,, tanam jak dorang tu hidup2 OoOohH.
Ardi Peng Basten: kentot tuzzzzzzzzzzz
Muhammad Humaidi: pempuan miang + laki mangatal = mmng jadiilah Dx. i2lah laki pempuan xleh nk bergaul bebas 8DD.
Mad Kerinting: lelaki kawin 4 . hahah
Nani Malia Hamzah: hagol je kpale jntan,betina tu sampai bsepai...
Shahida El Hadi: kalau aku jd bini dia...ak 'TEbang' je anu dia tue...baru puas hati...kihkihkih....
Clancys Deep: klodh tau dorg ad dlm tu..senyap2 je tolak keter tu ke bawah.. ^.^
Bjg Bc Biring Menaning: terbaik..patut la dia punya laki mau cari lagik..sebab dia punya isteri tak cantik , lagik pun dia punya scandal tu main sama saya boleh tahan tu...

VIDEO RAWAK

sds