MelayTv Logo
Thumbnail
Budak Perempuan Nyanyi Lagu ANUAR ZAIN

by Kisvosky Lentern on Tuesday, February 21, 2012
22231 points

yang tak tahan tu dgan memek2 muka dia buat..siap gaye lg dah tu nyanyi ngn penuh perasaan hehe..

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Natasha N. Alirad: Azraai Azizan Sweetie Yan Aaron Aj Mia Emilia ada bran hahahaha....... comel
Aida Musa: lama dah video ni...budak ni...dah beso...
Khanapiah Jamil: hahaha..kecil2 cili api.
Al Akram: Comel oh~
Azura Saat: comeinye dia....geram acik nengoknye....
Noor Wahidayu Ibrahim: so cute n talented girl....hilang tension tgk video nie...muahhh.
Balak Mrk: comel bai....
Norbaizura Amran: sweet............
Nita Din: leh jadi protege akak ogy ni..sbb pandai mengali lirik..ha..ha..ha...
Muflis Bee: dak nie dh masuk idola kecik dh.....thn 2003 nye nie.
Thenoty AQ Ank Mumy: comelnya:). lucu plak lw bdak2 nyanyi. tp yg kin kagum ma bdak ney dya ingt sume lirik lagu tu. bijak! ;)
Shaifulbahri Alberto: caya le budak skrg bnyk pandai.....hehehehe.....
Ammar Farouk: ni tahun 2005, the besa, the xcomel the.. (cari kt youtube).
Tomoshi Kachikimekari: ololololo~ dak comey cowg ni... thibur je layan.. :)
Juliana Jaffar: erm.. lame xtgk budak nie.. mesti the besar kn.. dr 2003 tuuuu....
Axl Zack Roses: Dah recoding dh pun hahaahaha
Mark Aliew: ya dah besar dia ada kat paper metro tp lain dah muka dia dah kurus badan dia.
Shahriah Sulaiman: Comey sangat2...yg suka tu tengok muncung dia tu.....
Rinie Ryn Velle: pandai budak ni...dengan ingat lirik lagu, dengan expresi muka, mata, mulut...tallented kid..
Anna Maznah: comel..bdk nie..suka sgtt tgk memek muka ngan mulut die bila nyanyi...d ingat pula lirik lagu sapai abis....
Corealone Ketenangan: jgn sebut memek. lain maksudnya..hehhe..sebut "mimik"
Anna Maznah: yer ker?..
Nur Baizura Md Shariff: budak ni mmg dh besar.. skng dia ada masuk iklan video clip lagu MALAYSIA BOLEH! 2012
Hanif Izani: sedap gileee...
Rierie Syazreena: cantik tol
Faiez Rasuddin: betol2...
Razlan Basaruddin: comel yew..cantik muncung die..
Nurul Anis El-zahra: comel
Azizi Jer: comel la adik ny hehe.
Azizi Jer: ce tgk mulut dy mse dy nyanyi comel kn.
Azizi Jer: dy ley wt mke comel dy lax hehe.
Azahar Abdullah: itu tahun 2003 berarti budak tu dah besarlahhhh, mana dia , sehat ker?
Azahar Abdullah: jd artis ke dia saat ni kak? comel mcam waktu dia kecil tu jugak
Md Fauzi Ali: sungguh pun,
Nadiyah Nad: so cute..
Jamilah Alias: ya Allah, aku rasa nk gigit je pipi budak ni.. comel giler....
Nurul Hidayah Rosli: dah besu dh budak ni... darjah 5 ke 6 kot.. itu ari dtg MHI... dh besau pendiam je nmpk,malu2... hukhkhuk :)
Surayati Binti Abdul Razak: dok ikut mak dia tuu kat depan...tuuu cute sgat......
Gaigen Zoela Encem: pergh! sies cumel..hahaha
Christan Cheeza: comel ank mmy hihihihi.
Rose Saifol: hebat....
Hafizi Kamarudin: boleh dia ingat lagu tu?? o.O dasyat tol dak ni
Jessy Lim: amboi comell nya.
Kecik Lapan Lapan: bgus la si adik comel ny,,, haha.
Leng Lui Shima: comel...tp mana bdk ni skarg?
Hafiz Izani Apex: hahahaaa terbaek (Y).
Hafiz Izani Apex: hahahaa ter baek (Y)
Cik Fatin: ske tgok dak nie nyanyi...comel ngat..:)
Budox Yg Wangi: PANDAINYA BUDK NI.
Apa Citer Bro: Terbaik lah sicomel ni..
Rahimie Emi: alololo... tomeinya!!!
Shafizah Cholo: Comel Larh.. Bler MARAH, SEDIH, TENSION & SGLE2NYE Larh Ble Tgk Video Nie Rse TrHBUR Plak.. Hilng Rse Prsaan Ngtif Tadi Towh.. :D
SYawal Fitry: come budak ne..mesti lg comel bile bace al-Quran..:)
Fiq Charmer: Woow! budak ni? comel Temban and Klakar.. suare manje.. huhu > nak Dia!

VIDEO RAWAK

sds