MelayTv Logo
Thumbnail
eaksi pantas - wanita selamatkan suami dan anaknya daripada dihempap lori.

by Adi Jason on Tuesday, July 31, 2012
21482 points

eaksi pantas - wanita selamatkan suami dan anaknya daripada dihempap lori.



PROGRAM TV: NTV7 Edisi
TARIKH: 31-07-2012



Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Glyn Tan Tai Kooi: wooowoooo! wth
Christ Armies: super women tu...
Sharme Dsin: thank god...nasib baik sempat selamatkan her baby too.
Ana Ju: laki dia slow sikit...kalo x msti pompuan ni yg kena tolak pulak...
Miladzrin Rin: sya kgum dngan pempuan nie....dia dpt mnyalmt kn suami dn ank nya.....
Aldy Ariez: it adlh istri sholehA,,yg bs jg rmh tngga y:-)
Shirley Lee: Siapa tak sayang suami oiiiii....hihihih.
Joe Selama Lamanya: ooo...begitu...
Nabil Noor Azizi: Super wife to help her husband and son,, chaiyok2
Ask'me Ayob: lelaki tu wt dee je...siap letak tgn kt blakang...
Nichi Shahrul Nizam: naluri seorang wanita, isteri dan ibu...
Pa Chu Cheng: BAGANG PUNYA LAKI TU...
RizNet Maltrex: Naper suami dia macam blur jer.... isteri dia memang layak diberi penghargaan...
Azman Abdullah: Pantas n bijak
Azlyeenda Kuritango: ya allah.. nasib baik selamat....
Redzuan Richard: I'm very very proud of her...........u'r malaysia superwomen.
Hasmizi Kata Sombong: Len kali bawa muatan yg lebih tggi lg dr tu.bequ selamat.muatan yg lembut dan tggi memg x sesuai bawak mcm tu.....
Saiful Idzham Sulong: super mommy!
Sariana Safian: Alhamdulillah....tidat dapat nak ungkap dengan kata2.."WANITA" the best in the world..
Redzhuan Johary: u missed something or either i oledi deaf ha? the 1st word pembaca berita tu sebut adalah.. "Di China" bukanya "Orang Cine" ala faham ka?
Redzhuan Johary: hai melayu..
Redzhuan Johary: kalau aku jadi laki tu.. aku tolak bini tu.. pastu cepat2 selamatkan anak.. free slot bebeh..nek plamin lagi.. muakakaka
Khairuddin Mohd: Padah menimpa angkat muatan lebih.. bwk lg bebanyak sapa suruh...
Mohd Fariq: non muslim sesuai panggil solehah ker?
Huzaifah Ibnu Yaman: suaminye 2 bangap
Hasrol Hussin: sole sole je
Shera Ira: bkn buat dek jer,, tp panik tu
Ahmad Al-Fahmi: Tak baik tegur org mcm, kita kan bersaudara.. :) Nama dua2 pun Redzuan/Redzhuan, nama yg cantik dan baik.

VIDEO RAWAK

sds