MelayTv Logo
Thumbnail
Pergaduhan penduduk kampung di tepi jalan

by Saiful Ranchoddas on Saturday, March 10, 2012
27310 points

aku tak faham langsung kenape diorang gaduh =='

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Norazean Usop: dadah....
Alcapone de Souza: sek2 kelate memey gini.
MrRed Que: gaduh pasai ape ni? tah ape2
Ko Tahu Tak: memey gni mu kerek2....
Dzul Iskandar Ahmad Shaufian: gduh smpai bkk bju tu.... tiru LMFAO ke? :D hahhaha
Dzul Iskandar Ahmad Shaufian: When I walk in the street and this is wat I see.. Oh yeah everybody stop and starring at me b'coz I didn't wearing any shirt b'coz I'm Sexy and I fighting in the street... :D
Muhamad Azrul Ali: MABUK.PENING.KHAYAL.BIOL.
Muhammad Anas: berlakon filem gengster..
Mohd Shafie Awang: jagoan kampung
Krol Nizam: amik ko..ingat bdn besar bole menang..caya lah abg xpakai bj..haha..
HafizolHanizz Seman: fuck!!!!!
RizNet Maltrex: bodo... memang nate semua nie...
Dy Adyrian: mn polis ni,.
Amirul Alias: apasal gado2.....
Shafiq Rullah: dh la umur tu smkin mngkt..ptt nye wat kearah kebaikan..bkn tnjuk kt bdk2 prngai mcm setan..jd generasi x bertamadun mcm skrg ni..klah bola pon nk gduhh..
Chellena Ana: sakit mata tengok jer..apa pun tak faham tak ada yg permulahannya pun.
Shafiq Azid: gomo kelate gomo...gocoh jnge gocoh..
Nur Aina Syuhada: malaysia people wanted to be like people in other countries. fighting everywhere. very good mind for things that do not represent society malaysia. thunderous applause for the residents who fought in the street.
Rozan Khalid: sumpah batak nak mampos... tengok jela kalo kalah bola pun cane dorang mengamok... kelantan batak batak batak... lalalalala
Otai Snox: celaka punye zan roro! kau nie ape kes nk sumpah seranah negri org? bodoh xblh nk ajar, cerdik xblh nk pkai......
Hairie Wikang: korg semua lau x tau crite sebenar jgn la ckp bukan2..diorg je tau hal tersurat ngan tersirat knp jd mcm tu.
Imam Muda Arief: x lawak..
DFadil Hati Malaya: buat malu rakyat malaysia je... hurmmmm
Ilyas Ilyasa: sebb pe gaduh?
Muhammad Saifullah: memey ar..what the fish cake..haha.
Sufian Razak: bodoh.. xdok kejo.
Fie Soffie: sesama islam pun nk gaduh.. apa nk jd.. musuh kita gelak berguling2 tgok org islam cm nie... adoiiiii
Umie Manja Maksu: ntah ape2 ntah....
Railey No Giano: siapa musuh kita tu ahh..hehe
Abe Rosman Rahim: dok pehe la..baloh keh gapo nihhh....nok tunjuk kdebe la..sumo nih..
Norzen Bp: beh..beh..
Paknon Ahmad: ooo ini gaduh pasai nak rebut kawasan dalam pilihanraya.....PRU13...reporter tu len kali pakai camera yang canggih sikit...
Freda Dlonely: bila melihat video ini...rasa sungguh sedeh dan malu...Ya Allah...berikan lah mereka pertunjuk biar mereka sabar dan jangan bergaduh sesama sendiri...Allah swt mahu kita hambaNYA berbaik2 berkasih sayang antara sesama Ummah...bukan bergaduh bertumbuk...Malu memang bila di lihat oleh bangsa lain...Kita orang Islam samesti nya bersatu padu..bukan bermusuh musuhan... Banyakkan sabar itulah tanda Iman yang kuat serta teguh.
Bakhtiar Beloyai: ni bknye bergaduh... dieorg begurau je ni... tgk boleh pulak berpelok2.... xbergaduh bkn kwn sejati nmenya....
Ouch Selipar: hidup kelantan~ haha..
Idayu Jaafar: Biarlah diorg dgn cara diorg..kang kita org luar sibuk kutuk kang..ada yg terasa ati. Padahal hakikatnya diorg mmg mcm gitu.kerek x bertempat! Puih la!!
Dzul Iskandar Ahmad Shaufian: haha
Ella Anna: Ni bukan islam ni melayu kelate bodoh.suko baloh.bengo nate tuh.
Khalid Ramlan: puak2 ni kalau banyak memang macam itu, pasal banyak sangat tengok filem koboy tu.
Jackk Sparowk: gado sbb t.up xmsuk la tu..
Wan Mazfazman: "musuh kita" tu refer dkt org bukan islam yg membenci islam...
Mohd Syahzwan Ibrahim: Apa nak pelik kalau sesama Islam bergadoh.. malah mereka saling bunuh membunuh berperang perang saling bom mengebom dan tembak menembak dan berbelas belas ribu jiwa sesama Islam mati. Malah mazhab Syiah Dan Mazhab Sunni (ahlil sunnah waljamaah) pun saling bunuh membunuh diantara mereka hanye kerana perbezaan fikrah
Encik Hantu: yg xpakai baju tu mcm mabuk pon ada..mmg kerek abes gado tngah jalan...haih~.
Jat Gonjeng: klate kito...gini la brahi gocoh... Gocoh sokmo... kalo nk gocoh tu pggl 1 kampung.. hahaha nasib bek aku org kl.. lalala...
Clark Kane: emm bangang diaorg ni...gaduh pun macam budak kecik.. xda style lngsg...memalukan saja bergaduh sesama sendiri..
Ibnu Amir: law ko nk tau,syiah msti di hapuskan krana mnyesatkan agama islam,bru2 ini mgluarkan knyataan spya boleh brsetubuh ngan bayi!!!
Wan Hidayatul Anuar: hahahhahaha top up tak masuk.. hehhehehe komen yang klako.. terbaek!
Devian Art: dok ley wat gapo.
Amir Firdaus: betol tu ariel,memang dak lawak sung
Dzul Iskandar Ahmad Shaufian: mmg tak lawak.
Midi Dyzaryn: hermm..klu dh hati d hasut oleh iblis gini la jdnya...tp skrg pn dh bnyk kes gaduh libatkan Gang..dh tak main 1 by 1...dlu mmg la..spttnya dorg bila d tgkp jgn bg muka sgt..stkat pnjra jak mgkn msh ada yg bebal klk klr nti..sbaiknya bg hukuman SEBAT..skrrng2nya ada jgk peringatan&kngan dh melekat d BONTOT...
Syam Jamaludin: Akal dkuasai amarah...sorang pun tak mengalah...akhirnye bertelagah...jgn smpai dlaknatulah....sekian
Imam Muda Arief: *cameraman
Mohd Nazran: biaso la 2 anok jate ke
Mohd Nazran: biaso la 2 anok jate ke.xbaloh xlh ddok..pkat nok naik nmow blako.
Pro Jov: BAGUS lg beli no. moto tu kat 4d magnum, toto, ( 9231 ). kompom kua 1st prize.
John Guang: memang bah..........
Makhran Abd Rehman: klu kite x thu jgn dok ckp
Rita Daniel: Hi orang kelantan memang macam tu bodoh sokmo.
Mohamad Janni: Ada zam ke tu......
Rafizi Hambali: x menarik pergaduhan ..boring
Awg Khuchaing's: wano be..samo2 gu xleh wak kiro molek ko?
SkyMen LC: mcm mabuk je..
Muhammad Salam Abdullah: ala ..samapi akhirat pun persengketaan ni taada habisnnya.tak baca Quran kah
Mat E Sank: Mano pare? Adop ko?.. Huh bosey.baek xyoh gojoh
Osman Berani: menatang ni.... natang ni.... mendo bulih kiro... mendo bulih kiro
Mat E Sank: Hoh derah!!! Duo sriya duo sriya. Dop bli kawe katok. Hahaha
Darkterror Facesless Void: Wan Mazfazman agak2 lh brder lau ckp..x smsti nya org bkn islam m'bnci islam..
Hisyam Mahmud: syiah bukan Islam sebab dia x percaya akan kerasulan Nabi MUhammad..
Nor Azman Muhamad: ahahaaaaa baju biru tu betol lawak lah.
Wannchanak WanNc: budak tu pi sibuk buat pa tah?
Bumbel Luqman Nul: semua org dalam video tu bodoh..nak tunjuk kuat.
Haridz Devour: @Mohd Syahzwan Ibrahim AND KO LAK MCM MENGGALAKAN??AKE KE SIAN NYER?
Muhd Hakimi: kat mane ni?
Heat Seekers: Ore Kalte Memy ginih Boh.
Zahiruddin Zahwan: yap bkn sumenye yg mmbenci Islam tp sya rse mksdu Wan Mazfazman tu focus kpd non muslim yg memg bnci muslim or bleh dktakakan sbagai kafir harbi........yohohoho
Zahiruddin Zahwan: Mohd Syahzwan Ibrahim oh sebenarnya bkn hanye kerane fhman fikrah shaje, malah jika enta tgok dan kaji mne kitab or buku ilmiah dan dgr dr para ulamak dan ustaz, syiah ni ada yg dh smpai trlalu ekstrem dh...... dh bkn stakat fikrah dh malah akidah, cntohnya mreka ada yg tlh mengkafirkan para sahabat (a'uzubillahi min dzaalik), darah sunni halal dbunuh bg mereka dn mcm2 lg la.........so memg dh bkn berbeza fikrah shaje, byk lg sbanrnye cume ana ni ilmu secedok sesudu sudu teh d lautan(sbnarnye skit lg)...........yohohohohoho
Jay Jonathan Lee: btl..sama seperti agama2 yg bkn muslim.. fights happen to all mankind... jgn la psl ni pun ada musuh pla..
Farid Kamil: kau tak paham,,,, aku lgi tak paham! haahhahahaha
Lina Aziz: Jantan jantan sial begaduh.
BuBu Ayie: pandai bergaduh..:)...orang kelantan nice la...tangan ngn kayu berani lawan..
Hagemaru Hageda: mnate bruk kejo bodoh...puak x betemadun lagu2 la....
Koko Dunch: Gomo Klate Gomo!
Koko Dunch: Gomo Klate Gomo!
Izzat Muhamad: yang lain sume nak sembang pumpam , dorang gado mesti la ade isu, biar lah, abeh kalau korang ade isu , sebok plak nak ckp kau btol aku btol kan? so video mcm ni xperlu la dikutuk2 cume jadi kan pengajaran , berbincang daripada melakukan keganasan.
Syukri Crown: dah gaduh baik balik mcm tu ler set2 Kelate bosss...ahahah.
Amii Barkerz Kartarineka Faitaccompli: Mohd Syahzwan Ibrahim Syiah bukan islam apatah lagi mahzab.
Alif Saufi: tdo
MrZaimy Chong: mcm bodo..
Cm Nuzi: Mohd Syahzwan Ibrahim syiah dan sunni (ASWJ) bukan mazhab, tp akidah..mazhab adalah dlm fekah sahaja ( hanya 4 mazhab diterima Allah ), manakala akidah ASWJ sahaja yang di terima Allah..syiah itu kafir akidahnya.
Abd Manaf Abd Karim: Mohd Mey

VIDEO RAWAK

sds