MelayTv Logo
Thumbnail
ular telan babi

by Rancho Prerajulisation on Tuesday, May 22, 2012
59633 points

mari kita saksikan seekor ular sawa yang dijumpai telah menelan seekor babi.dibuktikan sendiri apabila perut ular sawa ini dibedah oleh penduduk setempat.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Akmad Hanapi: budu pan...
Loading See U: die orang sambung raye korban jgak ke..
Aqu Ejat: ish2....
Elmita Kathny Dudet: ni kan sambungan video "ular makan manusia"tu tadi, cuba tengok org2 di sekitarnya, org yg sama, n rupa ular tu juga yg sama.pa la admin ni.babi di dlm perut ular tu, di katanya manusia.
Cik Sabrina: gerkkkkk! ngeee..
Hasbiee Biey: huhu..kejam nya manusia.
Shahid Rahim: ular dapat..babi pun dapat..kenduri kesyukuran lh diowang..
Z'emy Shafri: apa function bro sowg tuh pgg ekor minatang tuh..huh abih kuat ler tuh hahaha.
Hanif Haron: 2 in 1....dua-dua diorang boleh sebat...
Shahril Badaruddin: Babi je yg x sanggup telan ular tu....fsal tu la ular yg wat keje telan tuh!!
Danial Cepilla: puak2 batak ni mkn pelik2 nie...babi pn pegang rilex jer...
Denny R Gonzales: aduh....lum nmpk memang nk muntah dah.
Kanny Chello: wooohohoowwwww
Norajikin Jamrin: apa nk heran. manusia telan babi dengan ular. bapa gajah haha.
MaLik To Slumber: ular ngn org indon same spisis..suke mkn babi..sbb tu perangai mcm babi..x pecaya? korg tgk klu diorg bkumpul dlm provok malaysia kt kedutaan kite kt sana..ada saudara aku yg keje dgn kedutaan bgtau..masa diorg buat provokasi, suasana dh mcm dlm hutan..cm berok, babi sume tu..cube yg dtg keje kt mlaysia kn main sopan konon..ya pak ya pak..skali aku sepak..mendapat..
Mahsuri Rahimi: hha.hhaaa....
Mohd Fadzil Ishak: waduh bangat ni ohmm...
Syafia Mohd Tohir: the mcm lembu ary raye korban the tngk..hurm..
Lutan Lil'monster: palak ko...korg pn same lembab mcm lembu...mkn lembu jer..lembab..
Mohd Rayzo: BABI ADELAH BINATANG TERNAKAN MEREKA2 INI..TU YG BUAT DEPA MARAH.....
Roman Ziegha: tu la,ape salahnya dibira je ular tu.da rezeki die nk mkn babi ke,org ke.sengal tol org2 kampung kt indon nie.rasa geram pun ade gak haha...
Mekael Real: kau mcm babi la..muke pon dh sebijik...
Lini Laling: bukan apa ni.. dorg nk jual kulit ular tu..
Asnida Abdullah: klu x bunuh pon ular tu akan mati sendiri...
Mayang Madana Lalitya: sok tahu kamu, tahu apa sih kamu tentang indonesia, gak pernah kesana ajah sok tahu, kita orang indonesia ga pernah ngomongin atau ngejelekin kalian kalau lagi melihat sesuatu. kenapa kalian memulakan nya? bererti selama ini kalian yang memulakan permusuhan indo dan malay, seharusnya kalian malu dan introveksi diri kamu dulu jangan asal mengatakan hal buruk ke negara, orang dan lain nya terlebih dahulu, saya orang indo tidak terima di lecehkan seperti ini, saya tidak mahu mengatakan hal buruk tentang malay karna saya tahu kalau di lecehkan rasa nya menyakitkan
MaLik To Slumber: sememangnya di indonesia memang selalu provok negara malaysia..itu mmg fakta,bukan yang diada2 kan.so?????????
Mayang Madana Lalitya: nahh bagaimana kamu tahu? kamu saja tidak tinggal di indo, bagaimana kamu tahu tentang itu?
MaLik To Slumber: kau baca tak apa aku tulis diatas..kau faham tak?info dari saudara aku yg bekerja disana..dimedia2 indonesia sendiri mengatakan provokasi mmg slalu berlaku dikedutaan kami.dan orang indon yg bekerja dimalaysia juga berkata begitu.so?jangan la nak jadi HERO tegakkan benang yg basah..malu sendiri nanti dong...
MaLik To Slumber: Mayang Madana Lalitya :mari bdebat lagi dong..
Mayang Madana Lalitya: nggak aku gak mau, karna aku tahu mungkin nanti puasa ku batal :P. ya oke memang mungkin kami suka memprovokasi kan kalian itu juga karna kalian sendiri, untuk apa kalian mengaku kalau lagu rasa sayange,tari tor tor,tapi pendet,reog ponorog DLL sadar donk itu punya indo bukan kalian, emank nya kalian iri kalau indo kebudayaan nya kaya sekali?
MaLik To Slumber: woh..yg itu kanak2 punya urusan dong..kenapa kalia yg terasa hati????pekara kecil dong..ohh lupa..indonesia sememangnya rakyat nya miskin kebnyakkan,tak perlu bekerja untuk mencari wang kan..sebab itu suke pada pekara2 bodoh begitu sih..kasihan kalian..
Mayang Madana Lalitya: ohhh jadi kalian itu sifat nya begitu suka melecehkan orang lain oke oke sekarang aku sudah tahu watak kalian bagaimana, dari tadi saja aku tidak ada melecehkan kalian aku bicara dengan cara dengan kata kata yang ringan, dalam pikiranmu saja indonesia itu miskin miskin tapi bagaimana orang indo bisa miskin ya, ada sekolah bagus(sekolah tempat obama dulu) biaya untuk masuk nya 12 juta(ntah kalau dalam ringit tapi yang pasti itu jumlah nya lumayan besar) yang ingin mendaftar di sekolah itu ada 600 orang, bayangkan 600 orang sudah menyiapkan 12 juta uang, apakah itu termaksud miskin? oke aku cuman anak kecil umur ku masih 12 tahun mungkin kaka/anda lebih tua dari aku
MaLik To Slumber: hehehehe..12 juta kalian x beerti apa2 kalau diMALAYSIA..baru saja 5 ribu ringgit..aku bersekolah di SEKOLAH yg yurannya 6 ribu satu semester..kali kan sama 4???berapa sih?.siapa heran klu bayaran 5 ribu???hikhik..wah sia2 aja aku ngomong terus terusan..hingusan lagi kamu rupanya..waduhhh..
Mayang Madana Lalitya: nah jangan membedakan dari ringit nya dulu, rupiah dan ringit itu beda jadi pendapat bersar dan kecil nya itu beda kolo bisa di bilang ga bisa di samakan, terserah deh kk mau menghina indo kaya apaan tau tapi yang penting indo mencoba untuk tidak melecehkan negara lain :)
MaLik To Slumber: ape2 saje la anak2 zaman sekarang..hahahaha..
Aliya Zakaria: lembu lagi mulia dr BABI
Aniss Aniesa: bunuhnya btpe la, sia2 je mati sebab makan babi, kalau mkn org takpela jgk nak dibunuhnya.. hishh
Hairul R. Hafni: Kat fb aku dulu ada frend indon.. Tiba2 time malaysia vs indon final sukan sea aritu.. Org indon yg mulakan meleceh2 dan membodoh2kan org Malaysia.. Skrg ni org indon boleh ckp org Malaysia yg mulakan.. Dasar org indon HIPOKRIT DAN MUNAFIK!
Hairul R. Hafni: Cik Madana, mengaku jelah bangsa kau bangsa miskin bangsa bodoh.. Aku pernah pergi jakarta, keadaan nya terok, dengan org miskin merempat bawak anak mintak sedekah berjuta2 ramainya. Engkau masih nk menafikan org indon miskin dan hina! Dtg malaysia jd perompak dn penyamun!
Tengku Hakam: kenape di belahnye perut ular tu? biarlah dye hidup.
Fara Fchw: Hahaha...klakarlh yg 1st komen 2,terbaeekk malik to slumber....
Endah Nieza Safiera: hahaha..dorang ni xbuka lg dah ckp ular makan manusia....
Nick Hegemaru: ntah ape2 jer la komen mcm tu. . . tak de Islam mgajar korang ckp mcm tu. . . org yg tak ckup ilmu agama jer boleh buat komen mcm nie. . . huh. . ape2 jer la labu. . . kubur asing2. . . arap2 ko cpt2 btaubat la. .. dan korang2 yg bsubahat. . .
MaLik To Slumber: Nick Hegemaru : Bravo..Bravo..yela ISLAM lu hebat..sume org kat sini tau lu je bole cium bau syurge..mmg manusia xde yg smpurna tmasuk kami org kat sini..x mcm lu ye x,selesa letakkan diri lu pada tahap ma'sum..tp ikut pengalaman gua la kan..org yg terasa die dh cukup ilmu agama ni la yg kdg2 lebih mnyimpang dari ajaran agama..bab2 agama ni topeng je pada org2 mcm ni..jujur gua ckp,mmg ada riak yg besar dlm diri lu yg lu sndiri tunjukkan.klu ibadat seribu tahun tp klu ada riak sbesar biji sawi lu tunjukkan..haih..opss gua ni x pandai ilmu agama ni..lu tau kan??lu pikir la sendiri..haha..:)
Nick Hegemaru: huhuhu. . . ckp la apa saja. . gua tidak kisah. . . dah lumrah manusia Malaysia. . . org malaysia katakan. . .:) ok2 Malik to slumber. . . ko mmg hebat. . . ko ahli2 syurga . . .:) amin. . .
MaLik To Slumber: Nick Hegemaru :ek eh..bukan lu ke kasi tau kami org lu aje yg bole masuk syurge?? hihi..time ni la nak tunduk kebumi..1st komen lu bkn main mendongak kelangit..hehehe..hebat betul org penuh ilmu agama ni..mcm2 karekter lu bole main kan..caya la sama lu awok..huhuiii..
Hairul R. Hafni: Nick hagemaru: Tgok nama mcm nama jepun, sekali komen citer pasal agama Islam. Trima kasih kerana mengingatkan psal taubat. Aku taubat setiap hari 17 kali. Ketika duduk ant 2 sujud dlm solat
Nick Hegemaru: Baik la Malik To Slumber. . . Saya silap dan awak betul dan benar skali. . . Manusia makan babi sama mcm babi. . . bodoh mcm babi. . Org indon dtg keja malaysia pun bodoh mcm babi. . . saya tiada bantahan dgn statement anda tp saya tetap tidak bsetuju. . . apa2pun, mungkin anda ada fatwa dlm islam yg mgatakan pkara itu mmg benar?? kalu ada, sila la bkongsi dgn rakan2 lain ttg pkara itu agar semua kata2 anda itu dpt dperhalusi. . .:) slmt ari raya ya smuanya. .
Hairul R. Hafni: Inilah org Malaysia.. Kutuk bangsa sendiri, bukan nya nk bersatu.. Berlagak je lebih.. Tgok bangsa indon, wlaupun diorng miskin dn bodoh tp diorng bersatu.. Kita org melayu Malaysia sesama sendiri dengki mendengki.. Konon diri tu pandai sangat agama.. Tapi pandai cakap je.. Solat pun ntah buat ke idak.. Huh..
MaLik To Slumber: Nick Hegemaru : der..statement gua jgn la lu tgk dr sudut agama bro..lu kene fhm gua mention tu atas garisan provok balik semata2..come on bro..sbb tu gua kene balas lu punye pantun klu lu nak kaitkan agama..lu ni..telebih ape2 ke sampai lu care sgt ngn gua punye statement??hihi..:)
Nick Hegemaru: MaLik To Slumber : ok la. . . lupakn saja. . . awak ada pdirian awak dan saya tetap dgn pdirian saya. . mungkin awak betul dan saya silap, tp mungkin saya betul dan juga awak yg silap. . . yg tu, tak kisah la. . . maaf la k. . mungkin saya tsilap faham atau tsilap kata. . ok. .:)
Nick Hegemaru: Hairul R. Hafni : yg penting mrk bcakap psl agama, tegur mnegur. . . mana yg baik kita terima, mana yg tak betul kita abaikan dan boleh juga kita tegur kmbali. . . tu jer. . .:) ttg solat tak solat, itu urusan mrk dgn Tuhan. . . kita tak perlu pertikaikan. . .
Ahmad Fadli: Salah satu penyebab kehancuran Islam adalah banyak ucap tetapi tidak ada kenyataannya.. banyak bertingkah tapi tidak sesuai budi pekertinya.... To Malik and Hairul...setiap orang punya kelemahan dan kelebihan...if you are Moeslem...hargailah dan sayangilah sesama muslim... To : Nick Hegemeru...thanks a lot for ur argument...your advice to them... I apreciate of you..... best regard from me Ahmad Fadli in Jakarta, Indonesia.
Hairul R. Hafni: Ahmad Fadli: kalau awk pun muslim dan berada di jakarta.. Awak didik lah rakyat indon supaya menghargai dan menghormati sesama muslim. Komen aku di sini bersandarkan kemarahan aku kpd sekumpulan besar bangsa indonesia yg mengutuk dan menghina bangsa aku. Sbg manusia aku ada perasaan marah. Dan sekiranya tuan betol2 muslim yg warak dan hebat pergilah didik dan ajar bangsa2 di indonesia sana untuk menghargai dan menyayangi muslim.. Jgn cakap di sini saja..
Hairul R. Hafni: Nik hagemaru: kalau nk tegur org pun, tegurlah dgn cara berhemah. Bukannya tegur dgn mengata org lain tak cukup ilmu agama, diri sendiri tu dah cukup sangat ke ilmu agama tu? Klau hebat gi buat ceramah, jgn nak melalak hebat kat sini saja.
MaLik To Slumber: Ahmad Fadli :kalau semua rakyat indon macam kamu,insyaALLAH tiada pekataan yg kurang enak untuk kalian dgr dari kami RAKYAT ISLAM MALAYSIA..sesungguhnya KAMI bencikan PROVOKASI dari cetusan RAKYAT INDONESIA..Tiada niat untuk aku mencemar kesucian ISLAM yg aku syg..tp sekadar untuk membela MARUAH RAKYAT MALAYSIA yg selalu sangat RAKYAT INDON cacikan..SIKAP RIAK SOMBONG DAN ANGKUH RAKYAT KAMU TERLALU MELAMPAUI BATAS!!!
Nick Hegemaru: Hairul R. Hafni: baik la tuan. . . ko pun sama tuan . . . kalu ye pun tegur org, jgn la smpai mghina org atau myamakan manusia dgn sama tarafnya babi. . . itu lagi kejam bunyinya tuan. . . diri sndri tu mulia sgt ka nak myamakan ciptaan Tuhan dgn binatang babi?? kalu dr mulia sgt, gi la buat amal ibadat tuan. . . jgn nak mnabur dosa mghina atau mfitnah di sini. . . maaf la tuan kalu tkasar bahasa. . .:)
Hairul R. Hafni: Nick Hagemaru: ko sblom tuduh semak dulu. Ko baca komen aku, ada aku samakan org indon dgn babi? Ko jgn buat fitnah, kalau ko pndai sgt ko tau apa hukum membuat fitnah??
Hairul R. Hafni: Nick hagemaru: komen si malik to slumber ni pun cuma mengatakan org indon PERANGAI MCM BABI. Bukannya samakan org indon dengan babi.. Cuma perangainya je yg sama.. Ngkau yg baca tk habis lps tu nk komen mcm org pandai.. Tp jelas kaulah sbnrnya org yg tk cukup ilmu atau dlm erti kata lain bodoh sombong.
Nick Hegemaru: walau ko tak ckp, ko myokong apa yg diusulkan. . . bukankah itu bsubahat?? jujur aku ckp, aku mmg tak suka kalu ada pdatang asing yg buat kacau di negara aku, tp bukan dgn cara mghina atau myamakan mrk dgn babi. . . itu agak mlampau. . . jd aku cuba tgur la. . . tp silap aku mungkin cara aku mnegur tak dpt diterima. . . yg ptg aku tak myokong kenyataan mrk. . . jelas?? tak pe la. . . lantak ko la. . . kalu ko rasa tindakan ko betul, ok ko betul la k. . . dan kalu ko rasa tindakan aku silap dan tak boleh diterima pakai, ko buat la apa saja. . ko kutuk la, ko hina la aku dan sapa saja. . . mungkin itu dah mmg cara ko bfikir. . . bye . .. :)
Hairul R. Hafni: Nick hagemaru: ayat ko "nak samakan ciptaan tuhan dengan babi".. Kau sedar tak babi pun makhluk ciptaan tuhan?? Tulah ko ni komen ikut nafsu ko je.. Tak pikir dulu sblom komen.
Nick Hegemaru: bgus la kalu ko tau kalu babi pun ciptaan Tuhan. . . jd tak la nak tlalu mghina.. . tak layak pun kita nie nak hina sapa2. . . ok2. . . aku tak nak mnabur dosa kat sini. . . maaf la kalu aku tsilap fikir. . . ko pun sama k, jgn malas nak bfikir. . . slbm nilai org, nilai dr dulu tu. . daaa..
Hairul R. Hafni: Menyamakan dgn perangai babi.. Bukannya menyamakan dgn babi.. Ah sudahlah.. Tgok nama pun dh tau kau ni jenis org mcmana.. Mak bapak dh bagi nama Islam elok2, tukar nama kafir jepun, lps tu nk ckp pandai kat sini.. Sudahlah.. Boleh jalan....!
MaLik To Slumber: Hairul R. Hafni :Geng..budak Nick Hegemaru ni poyo2 je ni geng..konon2 adiwira INDON la tu..gua pn x pasti dia ni ok ke x ok..klu ikut last comment die ngn gua,gua igt die fhm dh..balik2 bende yg sama die ulang2..hahaha..gua pn x tau la..kite bg die menang je la nak? org cmni mmg x penah nak kalah geng..mcm explain kat dak tadika lak x fhm2..huhuhu..
Nick Hegemaru: hahahah. . . tak tau la sapa yg poyo xpoyo. . . xkisah la bro. . . ko nak ckp apa. . .
RiRi Smarties: indon memag sakai -.-
Andy Greatboy: hairul..manusia bodoh yg d cipta d dunia..teruk....ko..
Mawar Hitam: ular 2 x kan mati sendiri tp akan berenti makan tuk beberapa blan ..
Umie Manja Maksu: sian kat ular tu..x patut depa bunuh ular tu...biaq pi la bntg tu, bkn dia telan org pon, hnya telan babi..apa lah org indon ni..x de peri kmanusiaan lgsg! bodoh!
Ali Cowkerz Rezpecktorz: malik cakap baek'' anjig babi pukimak kau fuck u,,,!!!
Roman Ziegha: mksud die mati bila da ajal la.huhu...
Andy Greatboy: betul ko genk..orang2x bodoh tu,,
MaLik To Slumber: Ali Cowkerz Rezpecktorz : nape? x puas ati ke anjing?? menyalak macam tecekik tulang je?? hehehe..
MaLik To Slumber: Andy Greatboy :ko ni lebih jgk aku tgk..dh kebal ke?? ngicap gelaran jugak ke?? hehehe..
Andy Greatboy: butu bapak.mu..nasib ko d kl ba klo ko d sabah ni arr...siap ko gink,,
MaLik To Slumber: hehehe..sikit pon tara goyang..nyalak kat FB x gune de..mcm anjing dgn bayang2..hahaha..mmg sesuai untuk anjing penyai cam lu..hihihi..
Andy Greatboy: tak kuasa mo melayant...orang kafir cm ko..hahah..lek luu..
MaLik To Slumber: hehehe..LOSER..Potong lu punya lancau..bg anjing mkn!!! hehehe..
Hairul R. Hafni: Andy greatboy: yang kau nk sokong indon ni apahal?! Ko mmg manusia bodoh lg tolol.. Sbb tula gemuk.. Bangang! Ko tak tau mcmana org indon maki org malaysia.. Ko boleh sokong diorng pulak.. Bodoh!
Mellia Nutari: MALIK@ mulut awak ni lawa sangat eee,,,,macam mulut tak pernh di sekolahkan...
Andy Greatboy: itu..la mulut...yg mok..d c mkn..cili..
Apist Rasopariso: ular yg sama je nie..hahahaahha.
Zulkifliandinali Kifli: makan sampai korang mampos..
Shah Afizie's: waduhhh gi mna si..
Angelia Noer Ani: Orang Malaysia Lebiiiihh Parrraaaahhh...SUKA MENCURI DAN MENGAKU2 YANG BUKAN HAK-NYA. Example: MENCURI PULAU, MENGAKU2 BATIK dan REOK PONOROGO, dll.. Taubat-Lah KALIAN MALAYSIA,, KARENA ADZAB ALLAH AKAN BERLAKU UNTUK KALIAN. amiiiiiiiiiiiiiinn yaaa Allaaaahhh...
MrLittle Demon: kita sesama muslim. tuhan kita sama dan hanya satu. tu semua duniawi. suda2 la nk bertekak.
Asyraff Ibrahim: siapa yg kutuk indonesia tu...fuck all of you! ckp pkai otak lh syg..smua negara ade baik dan jahat yes... ade orang malaysia mcm tu jg.. jgn tgok negara org je.. ade otak pakai lh sikit..ckp mcm xde otak..
Rellis Kisbuk: bego' loe semua kayak gtu aja udah brtengkar apakah islam prnah mengajar kan untuk saling bermusuhan ya
Rellis Kisbuk: ape ko ckap itu nama nya bukan berperikemanusiaan bodoh itu nama nya berperikebinatangan hahaa
Rellis Kisbuk: aku sokong ko
Umie Manja Maksu: lu sukak!!!!hahahaahhh
Rellis Kisbuk: ya ya ya
Umie Manja Maksu: perrrgh......baeeek skaliiii....
Mayang Madana Lalitya: Hairul R. Hafni ike emank kita orang nya miskin miskin(cuman di jakarta) tapi kita kaya kebudayaan, kaya akan satwa dan flora, tapi itu cuman karna petinggi kita lah(presiden,gubernut, ETC) suka korup dan upeti, yesss we know that we're just a MISKIN county, tapi kalian sadar ya kebudayaan kalian sangat jauh dari indo, bahkan kebudayaan nya aja mirip sama indo, kita memandang kaya bukan dari harta tapi dari hati dan pikiran ;)
Ali Cowkerz Rezpecktorz: malayshit
Mayang Madana Lalitya: iya udah deh, kita stop menghina sesama, kita sesama muslim kita sesama rumpun dan kita sesama manusia, kita emosi kaya gini malah ngebuat dosa, daripada saling hina mending istigfar saja lah, oke aku minta maaf untuk orang malay kolo aku ngatain kalian, dan aku minta maaf kalau ngebuat kalian emosi, yang penting sekarang kita peace aja deh, peace is better than a war, OK
Mayang Madana Lalitya: jehh itu mah hippo.
Deri Nofrinaldo: i tak bnyak cakap,, u orang tolong jaga mulut skit ade tak indon gafuh u orang pnya psal ,, ade tak ? logika jer .. yg suke gaduh tu kan ibis / setan ,, ape u orang mcam tu ? biki pkai otak , tobat jer lah korang ..
Afiey Andiey: kdapatan sdh....babilh dlm prut...bkn mnusia.xdpt bezakh?
Jul'z Chen'z: GA USA BANYAK CAKAP KAU !!!!!!

VIDEO RAWAK

sds