MelayTv Logo
Thumbnail
Polis Ambil kesempatan

by Mohd Safri Che Wahid on Wednesday, May 23, 2012
36534 points

memaparkan aksi polis di lapangan terbang yang mengambil kesempatan keatas wanita yang diperiksa semasa melakukan tugas di lapangan terbang..sungguh sedap

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Hanizz Adham: Lapangan terbang mana pulak ni. Macam sekuriti je. Betul ke atau lakonan...
Aina Safina Musa: x de akal ke nk buat mcm tu.
Musher Blow: saja lakonan ja.
Bieyla Anok Isnoor: mcm sial ja ponw...mnjatuh kn martabat kaum hawa..haiihh...kapiaq ni jgn smpy thap hijau wa ni melekat kt mula kau plk...haktuuiihhh..
Nuaim Syabil: baru nk tgk ..................prk
Adam Loh: Dorg Nie Polis KE Apa?
Tyny Vock: alha lakonan jerrrr......
Pendi Murat: nk apply job kt sni la.
Mohamad Faris Ismail: bleh sgt laa nk apply gk..hahaha..
Adeq Wea: xde la sngat! biase2 jew
Bieyla Anok Isnoor: puihhhh..
Angah Azly: lakonan jer nie,, sindir karajaan diorang kot.
Rissno Zaini: mlt sdp ye gadis bckp..to x jth kan martabat kaum hawa ke
Bieyla Anok Isnoor: ermmm...bnda yg buruk msti kna tengas....
Rissno Zaini: yela2 ubah skit cr tegas to
Bieyla Anok Isnoor: wockey.....brroooo
Mohd Ikhwan: diorang upah 2.
Pass Away: drama petang2....ade akal kn...bolh pk...btul ataw berlakon
Pok Mat: hahahha..bodo2 la
Maulana Aziz: ahaha,,, -,-
Shahrul Afiq: Da xleh nk piker ke ? bwk bom pgi naek kpl terbang..sah la lakonan
Pokcik Din: orang yang berjaya adalah orang cepat rebut peluang. kongsi2kan peluang ini. http://www.MyTonePlus.com/dinpokcik
Abgmuhd Hilmy: Hahahahahaha ape giler ke kalau gini dorang buat comfirmlah dorang kena penjara haha.
Putra Baron: gendeng hehhee
Diaz Zinin: mcm kat USA je..lambang bandera kat lengan baju tu..
Jenny Vie: hi semua..kepada sesiapa yang berminat bolehla sertai group saya untuk berkongsi tentang pengalaman-pengalaman yang anda pernah lalui berkenaan dengan kesihatan.tq. https://www.facebook.com/groups/115997541886088/
Ja'afar Renggo: betoi ka x betoi ka aku tgok ni....macam beruk jer pon...xdak tempat lain ka nak buat cish....
Mohammad Isnani: hawau!!!! sekolah smpi darjah brape??
Nikqlilqrh Xii Ucu: mcm larh kmu tk perna mengancak sama mengurik d rmh sendiri....mcm tk biasa kmu ni huhuhU! sape ckp tk perna...potong larh jari ku..
Jangan Dok Serbu Tak Pakai Helmet La,Satgi Saja Ja Aku Taboh Kot: bodo ar lu ni smua,mat tu tanya,btul atau lakonan,jawab dah la..nak sekolahkan dia wat apa..bingai gak an....??muahahaha

VIDEO RAWAK

sds