MelayTv Logo
Thumbnail
Operasi tumor otak

by Calice Blue on Sunday, December 09, 2012
15003 points

Ini menunjukkan bagaimana operasi tumor otak dijalankan.

Operasi sejenis ini melibatkan banyak lapisan-lapisan macam kulit kepala, tengkorak sebelum sampai otak...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Uzier Kbs: tkot giler tngok ni...
Ridzwan C Naga: nape sepahuh jerk...
Uzier Kbs: 6minit 33 saat jew
DauVeds Dauves: perghh..
Zarkasyi Ak: darah na kok warna pink..
Mi Ta: ya allah....
Nurul Shafiqah: tebuk tu xsanggup tgok T_T.
Phoo Lenny: subhanallah
Wan Hanafi: perrgh
Kirigaya Kazuto: biase je aku tengok...ape yes " perhh..." nye?
Helmi Fitra: ihhhh ngeri bgt operasi d kepala ini apalg dekat OTAK,,, MENJIJIKKAN BGT,,, Apa sembuh kepala yg dah bocor tu? operasi tambah cari penyakit agaknyee.
Laut Cina Selatan: adui...ngilunya.cerk..
Qasimi Baadin: fuhh !! bpe lapisan dye tbuk tu . adoiyaii .
Abu Thalhah: doktor nie mmg pro...
Chelsea Strike: Baru korang tau its just so not easy to be a doctor...
Enzie Forsaken: allah huakbar
Rizki Rahim: jagalah dan sayangilah baik-baik diri anda dari resiko terkena tumor otak.
Muhammad Zul Asraf: T__T takut nk tngok....
Fahmie Haiqal Wockeez: Awww.. X sggup nk tengok.. :(
Zahier Baby-Boyz: ader 2 lapisan tempurung kepala rupanya... baru smpai ke otak... tu pun klu dah krna hentam dgn lori pecah kepala... aduh hai...
Abu Hanifa Ab Hamid: budak mana paham..
DFaizal Ajee: tak nampak video... please let me see the video...
Der RanjAu: ceh tak sempat tgk dah private pulop.
Noor Azliana Hj Ibrahim: .

VIDEO RAWAK

sds