MelayTv Logo
Thumbnail
Gaduh Pakai Pedang Samurai

by Kisvosky Lentern on Monday, February 20, 2012
98195 points

Akhirnya pergaduhan antara geng2 samseng ni dileraikan oleh polis..tapi ada jugak yang kena tetak.

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Sundram Manoharan: baguslah bergaduh sebegini utk kearah tranformasi,,,,,,,,,,,,
Vegenis Viki: hahahah.....
Sopian Pyan: ALA gaduh pakai pedang ibarat lelaki x de telur pondan pn gaduh pakai tgn kaki apa the samseng tahi kucing.
Jeffri Ahmad: nasib tak putus pale...
Jiji Serting Azizi: yg baju hijau buat handal org tu the kene tngkap baru tnjuk kuat hahha.
Ayau XLr-eight: utak durang taru d lutut...
Ayau XLr-eight: tranformasi awal hahahahaha.....
Lacius Salagon: buduh punya samseng bah itu! tunjuk kuat konon, tapi pakai samurai. Itu bukan kuat namanya, klu betul2 jantan gunakan apa yang ada melakat di badan ja bah! kan.. jgn pakai benda lain.
Alexander Hilmi B Battuta: teranjang muke lebih2 x de otak bdk2 ni..samseng sampai mane dieorg ley pegi.
Mdm Riena: diorg ni jgn bagi muka.nak tunjuk samseng konon.harap diorg ni dikenekan hukuman yg setimpal.memberhayakan org ramai.
Alif Ahman: bgos ah dyeorg nie gado.. aku ske.. dunie akn berpecah belah.. ghahahahahhahahahh :P
Nor Shakira Binti Said: 《神魔遮天》今天立即啟動! http://bit.ly/Ahz1BM
Ikram Ismail: ini bukan masalah tranformasi ka apa... ni masalah akhlak masyarakat malaysia yg makin teruk... masalah jenayah n sikap manusia yg makin lama makin susah nak kawal... tak dak hati n perasaan... kalau berbilion2 org polis pun kita ada, takkan mungkin dpt nk kawal keadaan ni melainkan diri sendiri di isi dgn iman n keperimanusiaan... Renung2kan...
احمد زارين الصمد: http://zarincepp73.blogspot.com/2012/03/bantu-kesan-di-mana-adik-nurul-nadirah.html
Rayz Zul: samseng jalanan nie... klu diaowg lwn kt area padang bwu ar jd samseng padang....
Zara Vauxhall: transformasi brlaku...rakyat ketakutan..
Didie Zaidi: masing2 nk tunjuk hero la ni....bodoh pnye orng ni....negare ni kan ade undang2...klu nk jadi hero n trkenal sngt..msuk la sukan lawan pedang ke..tomoi ke...ade gak faedah..dpt income lg..dpt jgk mengharumkn name negare sndri n rakyat pon trut same2 brbangge klu blh mncapai kejayaan...ini orng semua x ade otak la....dunia...dunia...
Mazzruull Yatim: Kt bintulu ni..lma sudah video ni
Shahrizad Aziz: PEACE NO WAR..
Azizi Harun: bodoh punya orang nak gaduh pakai pedang, konon nak tunjuk langsi , tp tak kene tempat ,
Omar Raup Saki: Bijak org buat website ni, tpi kurang pandai sbb papar gambar yg kta x ble nonton.... Jgn marah..... Senyum
Ren Jy Ge Xuai: bangang punye samseng tue..bajet dah besar sgt ar samurai die skali polis dtg cabot mcm bangang....bodo punye olang ta la otak mau gal0h dtg tempat awm mmg cali mati laa hahaha.
Amy Alias: elok dibiarkan semua ni mati kne tetak..pas2 campak kt laut sebelah 2...buang masa je g lerai2kan drg ni..esok2 tunjuk besar lg...huhuhuhu.
Shah Anil: bodoh
Mazlan Mahmud: Ni di Sarawak ni....biasa laa puak2 genster sana, dia gaduh2 bawa masuk mahkamah dia x bcakap sepatah pun lepas tu buang kes....dia org gaduh balik.....
Haziq Danial: kat mana ni?
Ungku Faisal: yang menang jd arang...yang kalah jadi abu! sedarlah melayu.....kenapa mudahnya lupa! menyedihkan!
Jeffery Mike Sudin: org mcm 2, bila dah pening je berani... lau btl2 sama2 ada pedang pun takut gak.. dah tahu sgt dah org jenis mcm 2.. bro.. huhuu
Akram Azmi: jubo apo main bare.. nmpok polih kebuk lari.. puih!
Didie Zaidi: Jeffery Mike Sudin btol 2 bro...
Sravi Ivars: belajar main pedang utk wakil malaysia ke Olympic.
Yambaza Jey: tak putuspun kple org tu,pedang samurai konon....pigi la replika je tu,klau yg btol nyer skali libas je putus kpla......
Zawawi Abdullah: smpi balai bgi make arsenik..aman.
Niezam Sabli: yg gduh libas2 ni sbnarnya org seberang la.. jgan slah faham..
Kharlz Khairul: Kalau dah macam ni,,dah memang adat maen SAMURAI..Hahaha...Diorang x penah rase PELIK pun law stkt samurai..
Kharlz Khairul: Pondan gaduh maen tarik rambut,,cakar mukee.. -,-"
Northern Lion Khalil: lau dh cm2 rsanya bek xpyah gduh lgsg,skit bdan ja...lpak2 ja bah,fkir gna otk bknnya kpala...
Zailan Zailan: susah kalau duduk dgn kaum yg tidak bertamadun dan tiada kesedaran sivik. gejala semacam ini semakin ketara di daerah klang kawasan bukit tinggi klang, sentosa dan sri andalas. kerana di situ banyak para pendatang dari borneo tinggal beramai-ramai di rumah kedai dan rumah flat. kebanyakan mereka tidak bekerja. semakin ramai pendatang filipina dan bugis mengaku berasal dari sabah dan sarawak memiliki i/c palsu.
Abdul Ghani Harun: Kes ini berlaku di Bintulu Sarawak dalam tahun 2008, Kalau nak tau Pedang Samurai tumpul...
Rumpang Ningkang: bro... utk pengetahuan u org smua, ini bukan warga malaysia, ini warga negara jiran yg buat kacau di bintulu.... komen.... komen....
Amirul Azfar: Northern Lion Khalil hahahah btol2.. tpi samseng tu la yng pling bdo... = = guna samurai buat ape.. buat sakit bdan kita je... = =
Lynda AsyQhin: yalah.. baju hijo 2 kin men g tpekek tym the ada polis.... tym yg samseng 2 bawak samurai... xada pulak batang hidung dia kluar... hehehhhe... nakal.... apa2pun.. t.c...
Gucci Prada: kat mner ni.....kejadianyer
Sarah Da Cynix: Selalunya, org yg buat mcm ni..bukan org malaysia. hehe ~ cam PTI je =).
Gatsby Ice: ku setuju dgn pendapat mu itu.. kalo pelancong nampak. takkan diaorg datang makan angin di malaysia lgi.. mgkin diaorg bergaduh tu pasal ego atau mabuk..
Khairul Nizam Awang Kechik: kenapa jadi begini...adakah malaysia kini selamat?
Ill Ndz: wahhhh ni semua tepengaruh crite KL Gengster ni....tak pakai samurai, tak "samseng" la ekk... HISAP ARRR!
Ewan Sharjiel: yang ini berlaku di bintulu sarawak. terjadi ketika org ramai sedang sibuk membeli barang utk berbuka puasa. terjadi ketika bulan puasa. yg ini indonesia bergaduh dgn org negara kita. indonesia lah yg pakai samurai tuu.dan akhirnya, org indon telah ditangkap.
Rafaa Asyran: LOL. ni pedang biase jgn nk dan2 ckp pedang samurai. retard of malaysian!
Master JE DI: saya org bintulu~~~ lama dah tau crita nie~~~ nie kes org indonlwn org tempatan masa bulan puasa~~~~~ budak yg kena pedang tu tak tau crita~~~ budak tu jalan2 jer nak pergi bazaar ramadhan~~~ nasib malang dia lalu kat kawasan pergaduhan~~~.
Irwan Asmaran: badigul....hantar tu orang pi afghanistan bagi senapang sorang sebijik...
Cross Angel: ish2., dunia2 :(
Iz Cerolle: samseng apa polis pun takut...klu smseng pg lah lawan pulis tu hahahahaha
Ikhwan Rosli: kawasan yang cantik ni guja diorang nak tunjuk kuat..perosak negara.
Hamzah SilentMood: gangster taik kucing.
Kamen Rider Dragon Knight: wow pakai samurai oooooo , org penakut ja lawan macam tu... hahahahah berani la kalau ada pedang... lawan pakai tangan kosong , takut.. potong la bah itu barang! kalau nak gaduh pakai tangan bah!
Muhammad Farris: hahah
Danish Furqan: Kat bintulu tu....
Yan Pian: cam taik jew bju hijau nmpk semurai lari jew juga.
Motek Krum: d srawak ini bese brlaku depan mataku,, samseng mcm ni mmg sengkek sbb samurai loker pun nak tnjuk kat org,, org de samurai ori japan wat hiasan dlm umah je,, kene tgkap ngen polis jgk,, hahaa..bodoh korg..
Fifi Fairuz Fuyoo: babi anjing..
Pa Jako: dak sabah nie.
واسمي محمد عزيزان: sakai mana ni?
Bob La: apa kene mengena dengan transformasi.....sundram manoharan...ini masalah manusia yang tak betul...manusia samseng diajar oleh pemimpin samseng jalanan...
Nur Azwin Jane: Ikram Ismail nasib baik ada polis kalau x ramai la yg cedera d tetak...
Hafizan Kharauddin: kalau nak tunjuk kuat lawan polios la....................br btl2 jantan........kikikiki.
Yan Todak: Betul tu lacius...aku tumbuk kuka kau kang....
Shera Ira: yg gaduh nie bkn org malaysia,, org luar yg duk malaysia,,,
Bob La: betul kata Ikram Ismail...saudara sundram ni kurang faham akhlak manusia dgn transformasi..transformasikan diri awak dulu k..bro..seblum berikan komen yang kurang tepat dan tidak bernas....
Panjengs Jeng-jengs: yg baju ijau tu tlg laa..ni name dia berani pundek..syabas yg rekod video ni..mahal video ni kak...peace no war ~.
Hatta Samat: samurai ke yg die pki 2...mcm bkn je...lau samurai mse die libas 2 pttnye owg yg kne 2 the damm kot...tgk cra die libas pn mcm padu....mau terbelah bdn lau samurai btol...xtwu la lau die gne blakang pedang or sarungnye.....
DeLson Hendry: ini la manusia..MMA!
John Labu: cepat polis ni sampai...mantap.
Mohd Rayzo: DALAM VIDEO NI...SAPE YG PALING SAMSENG? HEHEHEHEHHEHE
Siva Anand: tu bukan samurai btul la.
Siva Anand: kalau btul punya kepala dah putus.
Ahpok Nolor: wakaka.. apa pnya manusia la. kalau btul nk bunuh org sngt. masuk la siam bli pistol. skali shoot jap trus. ni ada ka guna pedang kt tngah2 jalan. engat GTA San Andress apa? wakaka.. btul kata ayah "gaduh guna otak" , pasal xguna otak gaduh gini la jadinya. sia2 ja skolah dari drjah 1 - 6, falsafah diri pun xda. haiz.
Daniel Azizan: samseng kene pijak ngan polis bah! hahaha
Khai Cucu Tok Ali: mne blaku ni?
Parly Marlboro: indon memang bangang gadow pon pakai pedang....kalau jantan pakai penumbuk dgn terajang r,,, nmpk polis rebah gak...bangang abadi.
Jass Ellery: Mmg msyrkat skag bnyak yg tidak boleh fikir benda yg betul..ikut hati dan perasaan,klau mau buat sesuatu tu pn kena la fikir dulu apa akibatnya,bukan sembarang sj buat..ada akal guna baik2,bukan jadi BODOH pula..kita ada undang2,ada masalah,selesaikan dengan cara yg betul..
Start da Ball: cerita lama..bintulu sarawak lwn ind0n..lau nk tahu..bdk yg kena ttak tu msh hdup..
Perluang Kerja Singapore: hahahaha bangang ini kes yang dah lama 198++ dah basi dah kes ni terjadi di sibu sarawak..kalo tak tahu kes yang sebenar jangan pos lah bro....sekarang dah tak the dah......hehehehe.
Arieth Haiqal: smart la pedang die tp ape sal kene tetak mcm kene kaye jee...bosan. ]
Artaha Comstar: thn 2008 dlm bulan puasa indon pake parang bukan samurai, dngr2 gaduh psl pil bukan ori, indon 2 illegal tunjuk samseng dBtulu...... dtg sini nak cari tp nganggur....
Love Ly: yg baju hijau tue pun blagak tnjuk hero , tpi bla tngok samurai lari jgak. dtg bkan nk settle tpi siap kjar org lgi. kalau bincang baek-2 tak la prkara nie jadi besar.
Awix FarDe'lyma: malaysia dah jadi GTA T.T.
Memen Moolight Sonata: kamu taw cakap, kalau kamu d situasi kena tatak tu kencing2 kamu tu hahahaa.
Lee Note: aq tau ni.. msa jom heboh kat srwk..hahahaha
Memen Moolight Sonata: hahaa taw jgk ko..
Lee Note: mstilaa..
Memen Moolight Sonata: hahhaa time tu ko sama cewek bidayuh tu kan wakakaka XD
Nor Azwan: gengster2 pown x kmane..nmpak polis compom cabot..butuh pak lu gengster.
Beybie Acheles: bukan samurai lau kne terus terbelah ke? samurai kan tajam,, ni muke n pakaian mcm indon je..
Rahman Azhar: samurai die lupa nak asah kot.. =.="
Wahh KiraokayLah: guna semuarai lah cepat tewas.....hahhahaha...
Nany Nyaagang: Betul!! Ini cerita sebenar video ni. Kes lama dah.
Nany Nyaagang: Diorang nak jadi kan negara kita macam kawasan mereka??
Nany Nyaagang: yang di tetak tu orang awam yang hendak ke Bazaar
Nany Nyaagang: BETUL! Bukan orang kita.

VIDEO RAWAK

sds