MelayTv Logo
Thumbnail
Ular Berkepala Manusia

by Adi Jason on Wednesday, October 31, 2012
45589 points

ular palsu atau manusia palsu?
atau pun ular kepala palsu..?

sila komen


Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Mohd Badrul: uh..
Khairul Akmal: sakai..--'
Muhd Ridwan: macam2 la indon ni..yg pelik kenapa jer kat indon ada benda pelik2 heheh.
Tana Raju: penipu
Mohd Hariff Jamaludin: nie jenglut
Sandha L Danielle: takutnya..kuasa Tuhan tiada siapa boleh menandinginya.
Mohd Noor Zakaria: ini jenglot laa..... bodoh. gambaq tak bergerak bodo.
Muhammad Islam Ismail: Ular kepala manusia atau manusia berbadan ular tetap ianya kuasa Allah.
Hisyam Mahmud: mungkin sbb kt sane masih mngamalkan ilmu hitam kowt.. mungkin..
Ekesehh Lokosohh: jenglut ade ekor kew?
Irwan Amir: agak agak la...senangnye diorang percaya..
Evi Myanis: tau2 je korang kan.... negara korang xde ke bende2 pelik dn dh xmengamalkn ilmu2 hitam y...
Dores Mintoya: Tunjuklah yg betull.. Ini TIPU.. kalau betul dah bergegar DUNIA nihh.
Mohd Syahzwan Ibrahim: Saya setuju dengan Mohd Hariff Jamaluddin. Memang Jenglot. sebab jenglot banyak versi dan banyak jenis. Kat sana memang kaya dengan hal karut marut seperti ini maklum saja lah rakyat mereka 200 juta lebih dan tentu banyak hal dan ragam dan banyak perkara yang pelik pelik.
Anggur Mirah Hijau: tk kira d mana pun pasti ada yg pelik.......
Devian Art: betul
Devian Art: pebendela indon ni itu bukan ular itu jenglot jantan xpon jenglot betina.
Zulfirdaus Zainun: Kesian pak cik polisi botak tu. Da mcm dia plak ular berkepala manusia.
Devian Art: dey lu apa cakap...tadi keling kan jangan cakap lagi argh
Bdk Pocoyo: semua ni syirik agak agak ular tu punya kepala palsu.
Norajilla M Abdullah: jangan ckp kat indonesia je ade benda2 pelik kat malaysia pun ada jgak...ingat malaysia ni suci sgt ke? sampai ckp negara org mengamalkan ilmu hitam tu...kat malaysia pun ramai mengamalkan ilmu hitam so kalau ckp tu biar lah fikir dulu jgn main ckp ikut suka je...itu smua kuasa ALLAH lah, beckp mcm takde agama plak...
Mior Putra Haiqal: indon nie suka sangata abenda khurafat.. sebab tue lah banyak kejadian akhir zaman kat sana terlalu takzub.. nak bodoh nnti marah pulak diorang nie tapi memang betul..
Alvey Fox Hound: haya... mcm2 lh...
Ejay Oneturd Ix: btul...d sabah ada benda ni..sy pena nampak sndiri..
Ñdiié-Déad DéstroyédHackérš Loversforévér: ada ,akk
Amin Iam: MERAIH PUBLICITI MURAHAN..ORG INDON SUKA WAT MENDE NGARUT.
Hakim Greenwood: raksasa gorgoron
Tajul Zaman: ularnya didalam seluar pak... kpalanya botak sperti manusia dong...
Taufiq Programmer Meurembeh: ku kenain baru tahu kau....emank ada bntang itu tpi bkan ular tapi jengglot..........
Peja Pok Peng: medusa? hahahahahhaa
Aladeen Deen: Pak polisi tu manusia berkepala botak...
Afif Buttowski: ni la kuase tuhan..... x thu same ad btol atau x... hihihihi xD
Hakam Ahmad: dah tahun 2013, kalau ada orang dok percaya sgt benda ni, aku pun tak tau nak cakap apa dah..
Iko: mulut korang di jage yee jing jaga tuh mulut, biat kita 1 suku we ngak terima cakap awak tu jing evi
Melo Ais: d sana pelbagai benda yang kite xtahu ada..
Ñåmë Åků Åŷīe: nie jenglot jenis ular..
Sara Eleena: Huu...seram aq tengok.
Mock Dëëp Purplë: mcm belacan.. mcm kepale anjing pown ade.
Farhan Thereallivingdeal: cek solusi disini http://farmuhan.blogspot.com/
Eyza Mocha: org indon ni sllu pcaya pekara mengarut =-=".
Fadlie D Northwood: hahahaha
Zam Thekop: bodoh betul org indon ni..
Zam Thekop: indon negara pelik!! indon mmg ramai guna ilmu hitam pon.... marah keee.. awak org indon gak ke hahahaaha
Farok Fakurdin: betul kata hisyam ,,, sebb di sana sembahyang tapi mlm mabuk,, lepas mabuk ,, mandi hadas besar,, untuk mencuci dosa arak tu,, pening aku dgn org yg buat undang2 islam sendiri disana,,
Muhd Syarif: tu jenglot lah.. dngr cerite kene sihir... nth lah.. ape2 korang search at google.. jenglot
Syazwani Rosli: cina pon bleh tahan bnyak gak..
Azrul SyAh: tol tu...... sje nyampok.... /010
Mohd Azizul: d mana jua?
Mohd Azizul: klu kat kampung saya, babi kepala manusia pun ada.. kdg2 mnyeberang jalan lagi.. hahaha..

VIDEO RAWAK

sds