MelayTv Logo
Thumbnail
Cari Gaduh ka McDonald.....

by Calice Blue on Thursday, November 29, 2012
13496 points

Ganasnya perempuan sekarang... keja ka McDonald pun kena hamtam... Beli McDonald.. beli lah McDonald saja.... Cari gaduh pula.... otak dia tak betul ka atau masyarakat sekarang...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Calice Blue: Cari Gaduh ka McDonald.....
Shah Azhar: bingai tu nk lepas gram kt org lain lk... kira dh gengster le tu.. cikaiii otak kt kaki...
Hea Jung Min: apa citer, mana satu yg silap pon tak tau. volume mcam apa.
Shinod Power: si bodoh
HendraMulyadi: itu karywannnya yang tidak dari analisa saya.... karywan mc donald tersebut yang tidak baik2 melayani customer perhatikan seksama cara karyawan mc donald dari dari dia berdiri... itu sudah merupakan berdiri posisi tidak dalam pelayanan tidak diperbolehkan..........bisa anda2 semua perhatikan apakah benar cara karyawan mc donaldnya benar dalam pelayanan.. menrut saya Pelayanan Karywan MC donald itu lah yang memancing customer.......sekian dari saya.
Mohd Hanafi Nizam: ape seyy mcm anjing gay.
Aliana Availablelala Ameliana Amyliana: mesti yg staff mcdonald tu keret..kalau tak asal la die nak turun dpade kereta n tros pukol..custemer always right? hahahah..
Aishah Rahman: kering..mesti gemuk tu ade ckp pepe yg wat rimau betina tu marah..hahah..padan muke...
Ando Badguy: klau awek aku pngai camni.. tk perlu nk sush2 jage.. orang nk ragut dye pun dye pukul... hahhaa
Sham Oj: bukan masalah kita.. abaikan haha
Ahmad Fauty: yg tulis ni cm budak baru tadika je.
Tupai Timur: Doublecheese burger abes tu,sbb tu die bengang..hehe
Nor Akmar Zulkifli: Xleh tgk punggg!!

VIDEO RAWAK

sds