MelayTv Logo
Thumbnail
misteri makam NIKE ARDILA

by Husna Sha on Sunday, April 28, 2013
5767 points

pecaya tak duania ni ada hantu??? Sampai zaman technology kini, saintis pun tak dapat jelaskan apa kejadian hantun dan ade dunia hantu x....
apa pendapat anda?? ade apa...

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Mohd Syahzwan Ibrahim: Ada sesiapa pernah dengar cerita kuntillanak mengilai ngilai sambil berkata hehehehe aku adalah kuntilanak.. Kalau sesiapa belum pernah dengar kuntikanak mengaku bahawa dia adalah kuntilanak maka kedua dua watak didalam vid ini sedang berpura pura.. Tentang penjelamaan dan bentuk gangguan mungkin memang ada tetapi rasukan sambil mengaku ngaku macam seperti sedang berpura pura atau lebih tepat sedang menipu hahaha.
Pija Jeffrey: ermmmm...
Mat SLays: Apedaa jin p0wn b0le mintak maap ke? APTB. hahaha :D
Azrul Shah: Lawak terbaik.. hahaha..
Bima Awangsa Putra: kalau kau tk anggap tu Lawak brrti kau tak percaya adanya Dunia yang tak dapat kau lihat'
Lan Gp: Tanya die biasa tgk Binar Bening Berlian...Ko hantu yg Pening...hahahah...
Shin Chan: indonesia memang kaya dgn cerita2 mcm ni..smpaikan rakyaknya yg muslim pun ramai xtau bezakan kelakuan2 kurafat..
Alahai Dayat: Hahahah.....laka laka lah....

VIDEO RAWAK

sds