MelayTv Logo
Thumbnail
anak diperkosa oleh ibu sendiri

by Are Reh on Wednesday, May 23, 2012
46511 points

apa la bengap sangat ibu ni..sampai anak sendiri pun nak rogol..cari la jantan lain kalau nafsu tu x boleh nak kawal...ciss celaka perempuan

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Loading See U: akhir zaman.....
アルハズ モハメッド: mmng bodoh
Lee AtOm: dunia2..
Nick Thien: salah anak dia juga,, wahahahaha kalau anak dia punya tak keras mcm mana boleh emak dia rogol.
Eric Knot: klau sudah x than..cm mna lg....
Erry Rayzai II: mcm ny la dunia akhir zaman.ape pon ley jadi.
Kasut Hitam: Ksian Nyer....
Kasut Hitam: Munkin Sakit Jiwa Mamk Dya Tue...
Abdul Ra'of: bodoh punye indon.
RizNet Maltrex: Apa sudah jadi lol....
Suzana Amoi: aku takut kalau wanita yang kene rogol... sebab wanita insan yang lemah...
Omar Salleh: agaknya....dulu ibu dia ni xsunat kot, tu yg jadi nafsu xleh nak kawal,,,,
Hassanah Hmb: memg bdoh..ank kndung sndiri d rogol..ibu jnis apa tu....
Jue Adyriana: eh.mcmne 2 si ibu rogol 2...huhu..laen lau pmpuan kna rogol...huhu..pelik tol pmpuan ni..erm lau the kna gaul dlu mmng n**k la tuttt 2..huhu... astgfirullh...arap ank dye akn dtng xde la cri pmpuann laen nk gaul2 lak.....si ibu yg ngjar xbtul....isshhh.
Muhd Syahidan: http://prelaunchx.com/x/dandindun dapatkan duit RAYApendaftaran free: selepas itu sebarkan link anda ok
Muhd Syahidan: http://prelaunchx.com/x/dandindun dapatkan duit RAYApendaftaran free: selepas itu sebarkan link anda ok
Putra Buton: Apa cer? sampai jadi mcm ni? gila betul bah mama nya ni..
Obhet Palenda: Nafsu banget itu ibu
Zainie Alie: Nick thien> orang lelaki kalau di sentuh anu nye memang tegang! apa la awak nie, lain ngan perempuan tak sama.
Nur Qaseh: ank x salah.. keras atau tidak x jd masalah.. yg jd masalah mereka kurang agama.. klau si ibu thu hukum hakam agama x kn jd mcm tu..
Fatyn Zahid: ap nk jd la,.ish3.
Pak Cik Lee: anak baru umur 15 tahun...besar mana sangat kote dia...puas ker...ish...bodo punya mak...
Sheilla Mnm: mcm2x perkara bodoh blih tjdi klu iman tk teguh!
Putra King Bugis: Bangsat lh punya org...cisss
Norshida Rafeek: hadoi la indon. isk2
Yusmawani Yamsi: sian si anak... mak dia tu yg bodoh.. ikutkan nafsu...boleh melakukan perkara keji tu ngan anak sendiri yg dia sendiri lahirkan.. mmg x ada iman langsung nyer perempuan.. keji sgt2..
Roslin Rahimi Awang Chik: mcm mana tahu,,,cam penah try je....
Amin Klate: mcm sial si ibu die..
Onn Isatin: tau apa tu pompoan mental dan gila.. bukan pasal agama.
Eiyyqa ZLyyqaa: dunia zmn skarang.
Asminah Qa Seem: PELIK SUNGGUH...
Acik Kau: org indon mmg dungu.
Are Na Ann: kat indonesia..mcm2 hal la..sb negara besarrrrrrrrrr!
Qiraf FoxTrot: terima la realiti..indon negara jijik...sumbang mahram merata2..bodoh
Qiraf FoxTrot: iya..semua negara punyai masalah yang sama..tetapi terima hakikat ya, kejadian seperti ini kerap berlaku di indon berbanding dri negara lain kerana masyarakatnya totok..=P
Qiraf FoxTrot: pokoknya..perlaku di atas bknnya firaun. Nggak ada kepentingan, nggak ada tahta,nggak ada harta...hanyalah rakyat biasa. jadi, kamu halalkan pnikahan sedarah? tidak heran kalau bangsa mu bodoh kerna baka nya berulang2...wkwkwkwkwkw
Qiraf FoxTrot: ah bodoh..komen lho ngak matang..mcm sialan lho..
Qiraf FoxTrot: bila masa ngara ku menumpang negara lo? dasar nggak sdar diri...org2 kalian la yg merempat di negara kami, mkn anjing2 dan kucing2 kami..dasar indog!
Qiraf FoxTrot: itulah lo/..nggak tahu apa saudara2 mu buat di negara kami...kalian terlalu egois utk mngaku kehinaan orang2 kalian di negara kami.....hahaha..setiap hari, ada saja orang indog buat jenayah di negara kami...dasar bangsa sampah
Qiraf FoxTrot: yukk...kita dengar lagu nidji..selamat pagi..^_^
Qiraf FoxTrot: wkwkkww..nggak lucu...nonton barney and friend yokk..wkwkwkkwkwkwkw
Qiraf FoxTrot: kakaka..tolol..itu rancangan utk anak2 perempuan...bgs tgk dora the explorer!! wkwkwkw
Qiraf FoxTrot: yohh....lho suka barbie? knak nggak barbie dan pony nya skali? wkwkwkkwwk
Qiraf FoxTrot: maaf sih...gue ngak brapa fasih bahasa indonesia..cuma faham sikit2 saja...itu psal lho tnya lain,gue jwp lain...wkwkkwwkw....lucu banget sih
Qiraf FoxTrot: wkwkwkwwk..ko pun sama2 idiot...persis bibik aku 3 tahun yg lalu..gurauan saja....gue nonton raid the redemption ni...asyik~
Lovely LiontinOzora: Gila!!!!!!!!mual aq dgrnye!!!!!!!gk pya otak...gk pya hati....anak yg dilahirkan diembat!!!!!!
Hillas Casillas: bodoh la endon!!negara miskin..nafsu sex kuat..mmg la negara korg kene laknat.x sedar di untung..malaysia dah banyak tolong korg..tp still x sedar lagi..indon gile@!!bengong.
Sham Othman: kalu nk comment biar lah bahasa nya cantik, jgn nk bebalah menuduh dn menghina negara orang lain, yg aq pelik si tokek dan si qiraf foxkill ny dh mcm orang hilang akal. qiraf...kamu punya tulisan seperti kamu juga orang indonesia! tp...knpa kamu gunakan bahasa yg kasar? atau kamu memang ada niat untuk melaga laga kan indon dan malaysia?
Qiraf FoxTrot: haha..gue tiada apa2 ingin dikomen,dia bkn wakili seluruh bangsa malaysia...abaikan saja dia...
Qiraf FoxTrot: haha..gue nggak minat maen game online..cuma minat maen game konsol sperti xbox dan ps3...wkwwkwkw
Qiraf FoxTrot: metal slug gamenya klasik dan legend..haha..sronok juga maenya..
Gonzales Dierozario: btol ape yg dikatakan Qaseh Qalesyah!
Cici JhuRo: Dasar ibu palsu lw..... anak sendii d embat juga..... kayak wawau aja.....
Datinz Mimizz: Kurang pegetahuan agama kali..
Gembel Pengen Pipis: malaysia anjing,,, crazy.............gelut rene karo awakke...asu koe,,,
Zulkifli Rahim: cakap biar baik sikit,,
Gembel Pengen Pipis: Bacardi Apple you crazi,,malaysia bastard,,perang
Wan Mazfazman: klu ada masalah pape kt 1 negara jgn main name negara tu...even mende tu kerap byk mane pn jadi...korang kutuk pelaku video ni blh tahan lg la...jgn korang kutuk negara diaorg...klu indon kutuk malaysia ko marah...so jgn la kutuk indon...mende la xde adab org zaman skang...
Zulkifli Rahim: mulot kamo barangkali nak kene sumbat dengan tahah,,cakap biar la baik-2 sikit,,,
Gembel Pengen Pipis: anjing,,malaysia curi pulau pulau indonesia,,dasar malaysia pencuri
Zulkifli Rahim: hahaha,,kenapa??kamoo cemburu ka,,udah datang sini keje la tukang bancoh simen,,barangkali banyak keje kosong,,,
Habibi Prawira Siregar: woy Qiraf... kamu akan aku laporkan ke polisi,karna kamu telah menghina negaraku dengan sengaja.
Gembel Pengen Pipis: cakap kao macam budak tolol,,dasar pencuri
Fana Chan: pokoknya mak dia yg bangang..geli aku.
Zulkifli Rahim: hahaha,,tolol???agak nye ade aku hairan,,kamoo mao gomong ape terserah kamoo,,to hak kamu,,tp aq bersukur ade negara aq,,,kamo cemburu mamang gomong seperti ini,,hahahaha
Franky Zelgyo Zelgyo: litak ibunyo....
Gembel Pengen Pipis: negara kao maling,,wilayahnya sikkik.....bodohhh
Cici JhuRo: yang liatak model tu bana wawawww yg bakaki 4
Zulkifli Rahim: oooohhh yeah,,udah abas gomong,,hahah,,udah la kamoo gomong kayak gito pon tak akan ubah ape-ape,,buang masa dan penat aje gomong seperti itu,,,hahahahahhahaha
Qiraf FoxTrot: ini dasarnya ngak baca betul2..gue sudah brdamai sama si tokek ini..kenapa mahu diulang kembali? goblok..
Gembel Pengen Pipis: malingggg maling,maling
Zulkifli Rahim: hahahahahhahahahah,,,kamoo add aq yaa,,,wahh,,kamoo ingat aq mao app,,,jagan harap aq mao app kamoo,aq app cewek saja,,sory,,,hahah
Dani Pitoy STsetia Net: kalau saya, lebih setuju, indon dan malay, bersatu, tumbangkan yahudi,, kita satu ras, kenapa saling membenci,, bencilah sama kaum yang di benci Allah SWT, YAHUDI,
Ahmad Wahyudi: abang jangan INDON dong manggil nya! di peta ada yah INDON ? ada?! enggak kan?? INDO atau INDONESIA bisa lah itu?!
Qiraf FoxTrot: ok
Mawar Putih: Anak itu amanah dari Allah...ibu dan ayah yg harus melindunginya bukan sebaliknya...ujian itu talbiah dari Allah..itulah pentingnya mendalami ilmu agama...insyaAllah selamat dunia akhirat...
David Slengek'an: kok negara di bawa" sih..~. tuh kan masalah pribadi mereka,, ngk semua org indonesia kyk gituh,, dan ngk semua negara lain ngk pernah melakukan itu... jadi ngk usah bawa" negara ya ANJING... fuck lah buat kalian.
Ejat Emir: Hahahaha
Muhamad Izi Efendi: itu lah penting yes didikan agama... kalau ilmu agama tak cukup dalam diri itu lah padah yes... syaitan ni ada je di mana2, tak kuat iman yes habis la..... kita tak boleh nak salah emak budak nie, kerana yang menhasut syaitan.... kalau tak kerana syaitan tak akan jadi benda2 macam nie.... ini lah lumrah dunia....
Sun Sweet: stuju ssgt...kite kan ssme org islam kne bersatu tk perlu bermusuh kalo nk beperang sgt pi perang ngn org yg byk menganiaya org islam skrg allah swt dh turun kan bala d amerika syarikat..dh tmakbul doa2 org islam ..
Putra Morsip: masyaa Allah,, masih banyak buk hidung belankkkk d luar sana jgn sama ank kenap... ibu sama anak nafsu anjinkk FUCKKKKKK.
Khali Fitrie: lelaki..kalo dah di goda mst keras pny..
Rolly Dirga Sahputra: BUAT KAMU Qiraf Foxkill ada anak yang totok? biar aku yang mecoba buka celana nya,, sampai hamil juga bisa, gmana? mau......
Putra Baron: mu kiamat nich.
鄧淑心: @hillas casillas bercerminla dirimu sebelum menjelekkan negara orang, macam dirimu itu suci sgt, ckp negara kami negara muskin dan sex kuat.. Q rasa semua ayat" yg kau sebut ada didirimu.. Perihal negaramu ada bantu negara kami, apa buktinya... Tolong jaga ayat" kamu itu...
Yusuf Gembel Ea: tampa kita sadari kita telah menjelek jelekan negara sendri buakn di tutup tutupi dulu yang masuk penjara hanya orang jahat itu juga pada gak mau di masukin ke bui..sekarng berbondong2 yang korupsi masuk bui hahahah mirip ternak bebek yang di kendalikan dengan 1 orang hahahaha.
Ryuzaki Jude Ryohei: klo pmpuan kna rogol olh llaki p rpot polis kompom kna ambil tindakan.....ne klo llaki yg kna rgol oleh pmpuan p repot kompom polis ktawa..hehhe...
Arezarm Azman: Aku rase ni bukan berkenaan negara or kaum..ni berkenaan didikan agama..kalo iman x kuat, ni la jadinye..sang ibu yg wat bende ni, kalo x leh tahan nafsu, cari pengganti suami awk...tuntut cerai dr suami anda yg tinggalkan anda, bukan gunakan ank anda sbg bahan pemuas nafsu..bg rakyat indonesia, maafkan yg mane terkasar bahasa tu yes? kite serumpun..mari perangi Israel dr kite perangi sesame islam... peace ^_^
Man PS Tcd: betul sgt NICK THIEN...dua2 salah..hok sepatutnyee..dgn ibu kandung sendiri x naik.. x keras..tapi apsal dgn ibu dia sendiri pun boleh keras..eeee...wat malu bangsa....
Ryuzaki Jude Ryohei: ckp kat dinding fb pa brg...klo brani jmpa one by one slesai cra llaki...stkt brani nk caci kt dinding fb ja pondan pnya cra 2....jgn kt fb ckp b'api2 skali kat jmpa kat jd mcm tikus....pa la....
John Fireguards: mmg tk sayang mulut...ikut suka hati je bercakap
Richard Steady: Mak dia xthan tgk ank dia,bese la tu....ank dia pon on je la...
Are Mar: bagus2,,xde lor daq2 malaysia yg stdy kat indon yg jdi mngsa sekali sekale pnt gak terpakse tanggun akibat prbuatan org lain nie,,,
M Syuk Jea: hahaha sampai ngandung ibu nyea... smua kesalahan dia lemparkan ke ibu nyea sendiri... hurmmm... mcam x logik ja
Felius Fariza: Qaseh Qalesyah , betul
Candy Tarigas: good
Candy Tarigas: good comeent
Candy Tarigas: stupid person sure commenn like this
Candy Tarigas: Hillas Casillas sunguh biadap tutur kata mu . ingat semua umat manusia di dunia adalah ciptaan tuhan , jadi jangan lah menghing henghujat orang sesuka hati, tuhan saja maha pengampun kenapa kita manusia biasa tidak. nama negara d bawa bawa di mana awak simpan hasil pendidikan aklak dari negara dan agama ,
Pening Lalat: Nur Qaseh add sye qaseh..

VIDEO RAWAK

sds