MelayTv Logo
Thumbnail
penampakan hantu asli

by Adi Jason on Tuesday, October 02, 2012
26787 points

penampakan hantu dalam gambar gambar (original bukan edit!!!)

Category:
Tags:
Sumbangan:

TINGGALKAN KOMEN

facebook comments:
Nana Sheila II: seremmmm..
Abe Rosman Rahim: dalam hadis x ada hantu..melainkan iblis dan syaitan.
Syaiful Ridzan Salleh: iblis, syaitan, jin, makhluk halus ade.... hantu xdak.....
Akbar Gunawan: SREMMM...
Itiey Gurusin: Brrr....
Khairulbulat Nizam: ishh yes ke ni.
Tyson D'copocoolz Tralala: wah ngeri2 tp kita hrus percaya bahwa dunia lain itu ad.
Ummi's Anum: Sbnrnya hntu2 yg menunjukan diri mereka tu bkn la hntu krna dlm dunia ni selain dri malaikat ada jugak jin n syaitan.. syaitan tu la yg menjelma kan diri jd hantu sbnrnya.. tujuan utk menakutkan manusia..
Walther Sneker's: betul tu.. kalau ade pon kita lah sbagai hantu nye,,
Walther Sneker's: mari lah kita sama2 fikir,renung2kan dan selamat bramal yeee..
Bdak Nakal: zzzzzzzz
Bdak Nakal: seram...
Adeq Amoi: seram...he
Abe Rosman Rahim: hantu2 tu dlm cerita je...
Faiza Ainbatris: gambar buat x pyh lh hahahahaha.
Ddyelembak Dobest: ini emang asli potony... kjadiannya sktar thn 2005 wktu tu sya klas 2 SMA..tpat dsamping klas sya....
Hafizi Kamarudin: 0:45 tak leh blah.. hantu software.. puiiih
Zulfiriandy: kalo mengenai video yang diatas tu gimana???
Ummi's Anum: Tu yg saya kata tu bkn hantu sebenar tp tu jelmaan dari syaitan utk menakutkan manusia..
Rozailie Alami: btol kate umi anum di dunia ni allah jdikn manusia n jin yg slalu yg menampak kn nye tu ialah syaitan yg nk menakut kn manusia.
Sony Wiranatha: palsuu tuh semua. tak ad yg asli.
Amir Hakim Lee: 2 3 gambar fake.
Robi Alpha: jadi takut
Arip FZ: yes ke real? mcm tipu je..sikit pun x takot :(
Is Thai Song: hantu ialah suatu perkataan metafora kata yang sinonim dgn masyarakat melayu bagi syaitan dan ibkis.....so hantu itu memang wujud sepertimana yang terkandung dalam surah aaal baqarah...............
Iceheart Marketing: ada.jin
Brian Ryanz Asul: 0.28 hantu siap bgi 'peace' plak..haha.

VIDEO RAWAK

sds